Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Knappe filmpjes

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Guardrails are for suckers!!!

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Elise S1

340R

Elise S1 135

Madame, hoe kunt ge nu met (zo) een auto rijden met een veel te dikke jas aan!!

Elise S2 en Exige S1

't kabaal in die laatste
      Last edited by Lotuzzz; 14/07/2007, 00:51.
      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
      Bestelt
      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Eén van de grootsten: Jim Clark

onboard!
        Bestelt
        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• British GT

't kan daar regenen, ok, maar dit is al te zotjes!!

Bestelt
          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
            British GT

't kan daar regenen, ok, maar dit is al te zotjes!!

http://www.youtube.com/watch?v=OAvc0...elated&search=
            ze zullen ook nog wel op slicks hebben gestaan denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
              ze zullen ook nog wel op slicks hebben gestaan denk ik
              Inderdaad
              Bestelt
              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• *oink*

Bugatti Veyron vs Mclaren SLR

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                  *oink*

http://www.youtube.com/watch?v=unRvopGXCgA&eurl=
                  Zot he!! 't is bijna lachwekkend hoe een supercar gewoon los naar huis gereden wordt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                    Zot he!! 't is bijna lachwekkend hoe een supercar gewoon los naar huis gereden wordt

It can get worse

Audi R8 vs. Veyron

Comment

It can get worse

Audi R8 vs. Veyron

http://www.liveleak.com/view?i=b67_1183245311
                      Ik kan me voorstellen als je net zo'n 120.000 Eur hebt uitgegeven aan zo'n R8 en er wordt gewoon schaamteloos over je heen gezeken dat je wel even in tranen uitbarst

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                        Ik kan me voorstellen als je net zo'n 120.000 Eur hebt uitgegeven aan zo'n R8 en er wordt gewoon schaamteloos over je heen gezeken dat je wel even in tranen uitbarst

Echt he

Gelukkig is de kans dat je zo'n Veyron rijdend tegenkomt vrij zeldzaam. Maar toch...only the thought stings like a bee

Comment

*oink*

http://www.youtube.com/watch?v=unRvopGXCgA&eurl=
                          Ha, daar hebben ze ook de Carrera GT tegen de 599 gezet.

KLIK
                          Bestelt
                          1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Serieus, dat is echt wel erg!

Die R8 staat dus gewoon stil hé...

Zo zie je maar dat die Bugatti 'a concorde moment' is...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                              Serieus, dat is echt wel erg!

Die R8 staat dus gewoon stil hé...

Zo zie je maar dat die Bugatti 'a concorde moment' is...
                              in a flat line...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
                                in a flat line...

Says who?

Comment

• Kheb hier nog ergens een magazine liggen (ben de naam kwijt) met daarin een test met de Enzo, Carrera GT & Zonda VS de Veyron. Op zowel lange, rechte wegen als korte, snel afwisselende bochtenbaantjes, bergen, etc etc

De Bugatti vermorzelde hen alledrie, op elke "proef".... dus het is toch ook een bochtenpakker, ondanks zijn hoge gewicht dat het tegendeel doet vermoeden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                    Kheb hier nog ergens een magazine liggen (ben de naam kwijt) met daarin een test met de Enzo, Carrera GT & Zonda VS de Veyron. Op zowel lange, rechte wegen als korte, snel afwisselende bochtenbaantjes, bergen, etc etc

De Bugatti vermorzelde hen alledrie, op elke "proef".... dus het is toch ook een bochtenpakker, ondanks zijn hoge gewicht dat het tegendeel doet vermoeden...
                                    Ik vind het nog altijd raar dat mensen dit niet geloven..

Ik zeg het je; die kar is het einde!!

De snelste, meest pk's, duurste, exclusiefste, hoogste topsnelheid, enz...

Bij zo'n kar kan je alleen superlatieven gebruiken...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                      Ik vind het nog altijd raar dat mensen dit niet geloven..

Ik zeg het je; die kar is het einde!!

De snelste, meest pk's, duurste, exclusiefste, hoogste topsnelheid, enz...

Bij zo'n kar kan je alleen superlatieven gebruiken...
                                      het uiterlijk is niet zo supercar achtig als een enzo of MC12 (die vind ik dan ook lelijk) , maar het heeft zoiets reusachtig, en met donkere velgen ziet hij er nog serieus bruut uit ook, enkel spijtig van die 1888kg maar daarmee heb ik al de nadelen wel besproken denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                                        Kheb hier nog ergens een magazine liggen (ben de naam kwijt) met daarin een test met de Enzo, Carrera GT & Zonda VS de Veyron. Op zowel lange, rechte wegen als korte, snel afwisselende bochtenbaantjes, bergen, etc etc

EVO-MAGAZINE,ze waren zelf verrast.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                                          EVO-MAGAZINE,ze waren zelf verrast.
                                          Heb het ook gelezen, Bugatti Veyron is gewoon het einde. Ben benieuwd wie deze gaat overtreffen, heb alvast gehoord dat ze ermee bezig zijn, andere merken dan.

Comment

Working...
                                          X