Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dodge Bekijk BerichtenHeb het ook gelezen, Bugatti Veyron is gewoon het einde. Ben benieuwd wie deze gaat overtreffen, heb alvast gehoord dat ze ermee bezig zijn, andere merken dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk BerichtenYep, en één daarvan is de Melling Hellcat 1175 ijzersterke pk's:
http://www.carmagazine.co.uk/first_o...sid=434&page=1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerry Bekijk BerichtenDat ding gaat vibreren aan 275 mph.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSays who?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk BerichtenWaarom verbieden ze dan alle recencieschrijvers ermee op circuit te gaan?
In tegenstelling tot wat velen verwachtten, is de Veyron helemáál niet het logge zware comfort-GT dis onderstuurd is ohne Ende, maar wél een verrassend wendbare supersportwagen van de bovenste plank, met ook 'n fenomenale wegligging en levendigheid bij lagere snelheden. Als de luttele testrijders die 'm al mochten testen, er zodanig onder de indruk van zijn dat 'ie zelfs in 't gezelschap van een Lamborghini Gallardo Superleggera en een Porsche 997 GT3 RS geenszins onder moet doen ... dan zegt dat genoeg.
Denk ik.
De Bugatti Veyron is DE God van de autowereld. Dichter bij de automobielhemel kom je niet. Dit is 'n zodanig absurd ontwikkelde wagen dat zelfs een zestien keer getunede twaalf turbo's tellende whatever nog niet eens close komt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SakkeVDW Bekijk Berichtenhttp://video.google.nl/videoplay?doc...arch&plindex=0
Knap filmpje waarbij de Bugatti Veyron's maximum snelheid wordt getest
En hier vibreert de auto niet ;-)
Na het filmpje (stuk dat daar niet op staat) gaan ze terug naar de studio en verteld captain slow nogmaals hoe vlot de veyron aan zo'n snelheid voorbijraast, nauwelijks trillingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenOmdat 'ie maar 12.500 EUR kost? Omdat er al een 150.000 gemaakt zijn dus als 'ie in de prak gereden wordt nemen ze gewoon snel effe een andere? Omdat de auto om te produceren maar 1/10e kost van z'n kostprijs (zijnde ca. 1.250 EUR) en het dus niet erg is als er eentje in de prak gereden wordt? Omdat de auto langs geen kanten tot de verbeelding spreekt en 't dus geen zin heeft om 'm ook op testvlak exclusief te houden? Omdat alle testrijders minstens 5 keer zoveel talent hebben dan Kubica en Hamilton en Sainz en Keke en Senna samen, en dus die auto zowiezo compleet heel gaan houden? Omdat die auto bovendien toch 'n eitje is om mee te rijden? Of omdat de auto eigenlijk ook echt gemaakt is om op circuit te gaan?
blablabla...
Ik vind mijn vraag helemaal niet zo dom om het volledig in het belachelijke te gaan trekken. Als autofan vind ik de Veyron ook het summum van wat er ooit op vier wielen is uitgebracht. Maar daarom moet ik niet alles onvoorwaardelijk geloven wat de promoclipjes en shows me aanbieden. Hell, ik zou zelf een kritische vraag durven stellen in de "objectieve" autojournalistiek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DBR_118 Bekijk Berichten
You facking idiot...
Welken aggressieven is me dat?!
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Comment