Ragnotti is DE man van de kleine Renaults
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Knappe filmpjes
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
Ik was aan het detailen en hoorde jullie daar bezig
Dacht nog bij mezelf moet je die zatte mannen daar weer bezig horen, tis weer zaterdag avond hoor ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenOk, dus jullie waren die idioten op het industrieterein van ronse zaterdag avond ! ! !
Ik was aan het detailen en hoorde jullie daar bezig
Dacht nog bij mezelf moet je die zatte mannen daar weer bezig horen, tis weer zaterdag avond hoor ...
Niets gedronken hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenPorsche Boxter zeker
Niets gedronken hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenGe ziet mij bezig en ge komt geen dag zeggen ! ?
We dachten dat je dat niet zo graag ging hebben na dat we eerst een halfuur onnozel hadden gedaan...
Comment
-
-
Vorige week zaterdag rond 4u eens binnengesprongen in Lagoa, Menen
(stukje gefilmd met mijn gsm)
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Toen ben ik even heel marginaal gegaan en tss de jumpers gaan staan om mee te doen.. De muziek dat je hier hoort is wel de muziek van boven, waar het best wel goeie muziek is en geen jumpmuziek.. Er werd gefilmd door het venster naar beneden...
http://www.youtube.com/watch?v=1ocK9...de=user&search=
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenNice! 'k Ga dat ook 'es proberen in Izegem, MET reclam op mijnen auto. Zeker bekijks!!!
En als ik ooit een vervangwagen krijg van ford, vlam ik er gewoon mee in het veld.
Comment
-
Last edited by Lotuzzz; 02/10/2007, 17:37.
Comment
Comment