Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi TT 3.2
    Audi A4 DTM
    Audi RS4
    Audi S4
    Bmw M3 (enkele)
    Bmw M5 (enkele oud en nieuwe)
    Bmw M6 (enkele)
    Corvette
    Ferrari F355
    Ferrari F512M
    Ford Focus ST170
    Ford Focus RS
    Ford Fiesta
    Holden Morgan
    Honda S2000
    Infinity die echt doorreed (+ 190/u)
    2 Lancia's die ik totaal niet ken
    Lotus Elisekes
    Mazda RX8 (enkele)
    Mercedes CLK DTM AMG
    Mercedes SL55 AMG
    Mercedes SL65 AMG
    Mercedes E55 AMG
    Mercedes SLK 55 AMG
    Mitsubitschi EVO VIII
    Mitsubitschi EVO V
    Mitsubitschi EVO VI
    Opel Speedster (enkele)
    Opel Zafira OPC (enkele)
    Peugeot 306 GT
    Porsche GT2
    Porsche GT3 (enkele)
    Porsche 944 (enkele)
    Subaru Impreza WRX STI (enkele)
    Volkswagen Golf GTI (enkele)
    Volkswagen Lupo GTI

Nog veel anders leuk!

Comment

• daarjuist op weg naar de makro nen Opel Speedster gezien , tof bakske

Comment

• Opnieuw de M6 die ik al 2 keer gezien heb, het blijft toch
        2008 Opel Corsa 1.7CDTI
        2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• CLKDTMAMG
          speedsters met hopen
          M3's met hopen
          3of 4 M5's
          Ferrari of 2
          Massa's porches (geen GT3 RS deze keer )
          nieuwe S
          Astra fliflop
          lotusjes
          Opel Rekord stetiewagen
          cooper S'jes bij de vleet
          ...

Ra ra ra waar zijn wij geweest

Comment

• juist 4 Range Rover Sport gezien, waarvan 1 Goudkleurige SuperCharged

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke
              CLKDTMAMG
              speedsters met hopen
              M3's met hopen
              3of 4 M5's
              Ferrari of 2
              Massa's porches (geen GT3 RS deze keer )
              nieuwe S
              Astra fliflop
              lotusjes
              Opel Rekord stetiewagen
              cooper S'jes bij de vleet
              ...

Ra ra ra waar zijn wij geweest

Nurburgring?

Comment

• Net waren onze buren thuis, en hun zoon ook. Er stond een 350SL, een Escalade EXT van hun zoon en een 840CI voor de deur. Ze kwamen met de Mercedes, en ze gingen met de BMW die in de garage stond weg, vandaar.

Dat gaf toch wel een leuk totaal plaatje .

Er staat nu weer een andere Corvette C5 hier in het dorp. Ik ga proberen de Viper en de 2 C5's op één foto te krijgen. Gisteren stonden de C5's al bij elkaar, de Viper staat er normaal gesproken ook.

Comment

• Daarnet een db 9 gezien .

Comment

• Een Infinity FX-35 en een oude Mercedes E-klasse met de lichtblokken van de huidige generatie

Comment

• Schiet me niet dood als ik er een litertje langs zit, maar dit week-end in Duitsland op weg naar Trier vloog er me een nieuwe S-klasse voorbij tegen een enorm hoge snelheid. Op het eerste zicht leek het me sneller als 250 kmh te zijn.. Deze S-klasse had de ovalen uitlaatjes, dus ik denk dat het een S600 was. Maar het kon net zo goed een S500 zijn...

Comment

• Chevrolet Evanda

Comment

• Een Hummer H2 Limousine *help* in het zwart

Comment

• BMW 330d met aero-pack
                            2 BMW M5
                            2 BMW Z8
                            BMW X5 4.6IS
                            2 Mini Cooper S (eentje met Hamann-velgen)
                            Porsche 997 Carrera Cabrio (geel met zwarte velgen en PCCB's)
                            Porsche 996 Carrera 4 met GT3-kit
                            Mercedes CLS AMG (geen 55 AMG, eentje met AMG-pack dus)
                            Audi RS6
                            Bentley Continental GT

pics volgen na het weekend...

Comment

• Leuke avatar

Comment

• Vandaag een nieuwe Saab gezien, een soort SUV, maar welke weet ik niet, had ook een Deense nrplaat (of was het Zweeds, Noors of Fins )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn
                                  Vandaag een nieuwe Saab gezien, een soort SUV, maar welke weet ik niet, had ook een Deense nrplaat (of was het Zweeds, Noors of Fins )
                                  Saab 9-7X deze dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pietkonijn
                                    Vandaag een nieuwe Saab gezien, een soort SUV, maar welke weet ik niet, had ook een Deense nrplaat (of was het Zweeds, Noors of Fins )
                                    Is hij IRL zo knap als op foto?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre
                                      Is hij IRL zo knap als op foto?
                                      Op foto had ik hem nog niet gezien, maar hij viel wel mee ja. Kwou nog terugkeren om een foto te trekken, maar twas te druk :s
                                      Voor zover ik me herinner was het een zwarte

Comment

• Ik weet niet goed waar het thuis hoort, maar ik vind ook niet direct een geschikt topic, dus vergeef me, maar ik wil het echt wel delen met jullie

Voor de mensen die hun weg zowat kennen in Wilrijk..
                                        Ik sta met mijn gezicht richting boom-brussel aan de bavarian motor sport (bmw winkel van die motoren, boomsesteenweg) en der staat een M3'tje aan de lichten..
                                        Ik steek snel over toen ik hem opmerkte en bleef staan.. Dje man had da wel door en trok ff op, dus ik dacht "waauuw" ook al was het ni veel..
                                        Zie ik hem onder de viaduct parkeren ter hoogte van de Circle.. Hij moet dus zijn huurfilms binnebrengen en ik zet een sprintje naar zijn auto.. Ik heb een half minuutje om hem te aanschouwen (ik sta daar buiten adem te hijgen, probeer maar is te lope me ne rugzak en nen iPod da ge moet tegenhouden..) en ik zie hem buitenkomen. Ik moest spontaan aan mijne leerkracht Fysica denke, maar die heeft ne Renault Modus dusss...
                                        Die man, met ne smile tot achter zijn oren, had door dak op zijne bak stond te kwijle dus ik steek mijn duimpje ff op..
                                        Hij vertrekt.. Wacht heel lang tot hij de baan voor hem heeft (tis intusse al 20 over 10 toen dus er was niet veel verkeer) en die trok op.. Ikke ff mijn duimpje op toen hij langskwam en we hadden even oogcontact (lees: fractie v.e. seconde ).. Op de moment dat die naar 2 schakelt, begint dje te patinere niet lang, maar toch aanzienlijk.. Ik zit hier nu met ne grijns waar ik vanavond ni meer vanaf geraak...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                                          Schiet me niet dood als ik er een litertje langs zit, maar dit week-end in Duitsland op weg naar Trier vloog er me een nieuwe S-klasse voorbij tegen een enorm hoge snelheid. Op het eerste zicht leek het me sneller als 250 kmh te zijn.. Deze S-klasse had de ovalen uitlaatjes, dus ik denk dat het een S600 was. Maar het kon net zo goed een S500 zijn...
                                          Hoogstwaarschijnlijk een 'gewone' S500, de 600'jes zijn nog niet uit dacht ik, toch?

Comment

Working...
                                          X