Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
gele S4 avant (b6) BMW E91's Lamboghini Gallardo Land Rover RR 4.6HSE (ouder model)
EN... een gele F50 ....
Ik kom een straat ingereden, en zie in de verte iet plats en geel afkomen. Omdat er auto's staan langs de kant hou ik even in dat ie kan passeren en tijdens het voorbijrijden doe ik mijn duim in de lucht, de man steekt even zijn hand op en trekt dan een stukje door .... wat een geluid zeg.
Ik kom een straat ingereden, en zie in de verte iet plats en geel afkomen. Omdat er auto's staan langs de kant hou ik even in dat ie kan passeren en tijdens het voorbijrijden doe ik mijn duim in de lucht, de man steekt even zijn hand op en trekt dan een stukje door .... wat een geluid zeg.
holy ****
een belg? want als ik me niet vergis is er maar 1 gele in België Moet echt zalig zijn!
een belg? want als ik me niet vergis is er maar 1 gele in België Moet echt zalig zijn!
Ja Belg, ik heb hem een tijd geleden ook al eens gezien, ik ben er toen ook over bezig geweest tegen u. Maar toen was het van 100 ver ofzo.
Maar nu is ie vlak naast mij voorbij gereden... wat een geluid zeg.
Het is wss van een verzamelaar uit mijn buurt, maar waar ie woont weet ik nie exact.
Ik dacht dat hij o.a. nog een rode F40, testarossa iets (lijkt erop maar het is er geen ) had, en sinds kort heb ik al een paar keer een F430 gezien in Eeklo.. zodus
Ja Belg, ik heb hem een tijd geleden ook al eens gezien, ik ben er toen ook over bezig geweest tegen u. Maar toen was het van 100 ver ofzo.
Maar nu is ie vlak naast mij voorbij gereden... wat een geluid zeg.
Het is wss van een verzamelaar uit mijn buurt, maar waar ie woont weet ik nie exact.
Comment