Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Tegenwoordig zie ik regelmatig een Golf V GTI in zo'n kakkleurtje (neem dat maar redelijk letterlijk; het is iets dat je veel ziet als er oudere mensen achter het stuur zitten), en die wordt altijd bestuurd door een oud vrouwtje. Discreet is die wagen wel. De standaard 17"-ers liggen er onder.
Waar ga jij fietsen ? ik fiets meer dan 5000km op een jaar en ik zie nooit zo'n wagens
1. Porsche Turbo's zijn er hopen van in Kortrijk
2. R8 staat te koop langs brugsesteenweg
3. Testarossa staat te koop langs de brugsesteenweg (wel op een andere plaats... er staan (stonden?) daar trouwens ook een 550 en F355 spider te koop )
4. de Ford GT is van iemand uit de streek ook, die zal je wel nog zien
oja die andere 550 heb ik ook gezien maar die vermeld ik al niet meer want die zie ik altijd als ik ga fietsen
3. Testarossa staat te koop langs de brugsesteenweg (wel op een andere plaats... er staan (stonden?) daar trouwens ook een 550 en F355 spider te koop )
4. de Ford GT is van iemand uit de streek ook, die zal je wel nog zien
oja die andere 550 heb ik ook gezien maar die vermeld ik al niet meer want die zie ik altijd als ik ga fietsen
1. inderdaad !
2. Ik passeer daar zeer zelden ! is het bij Carbonez ? of waar die Carrera GT ooit stond ?
3. Bij de Kuurnse occasie markt ? die kerel ziet er nogal een onbetrouwbaar persoon uit van het type spelmaker (niet te lang geleden een demo van gezien)
2. Ik passeer daar zeer zelden ! is het bij Carbonez ? of waar die Carrera GT ooit stond ?
3. Bij de Kuurnse occasie markt ? die kerel ziet er nogal een onbetrouwbaar persoon uit van het type spelmaker (niet te lang geleden een demo van gezien)
4. nog nooit gezien in K-town.
die R8 staat te koop bij bavaria motors die Ferrari's staan idd bij Kuurnse occasiemarkt, meest obscure autoverkopers EVER daar! zou ik alleszins nooit iets kopen maar er staat soms wel leuk materiaal daar
Die GT zal je nog wel zien, is van een bedrijfsleider uit de streek!
Comment