Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Damn...zal ik toch eens moeten gaan zien aan de Honda vitrine bij de dealer of ze nog gene staan hebben
Ja echt
ik was verschoten dat die al rondreden. want het was zelfs eentje zonder garageplaten.
Speciaal die doorlopende balk vooraan met dan dat hondalogo erop
en dan die korte snuit.
Heel speciaal vond ik
De voorbij dagen:
- MB CL 600
- 996 Turbo
- Bentley Arnage
- Bentley Continental GT
- Volvo S60 R
- Renault Avantime ('k wist begot niet dat het bestond)
- oude Opel Kadett (van rond 1980 schat ik hem)
Een 730Ld (raar om te zien staan als typebenaming, vond ik),
een 530xi (stond precies toch wat hoger op z'n poten)
en een originele Mini, vuurrood, union jack op 't dak, 4 verstralers in de voorgrille, een zwarte sticker met wit 'GB'-opschrift, en op de deurtjes een zwarte cirkel met een wit '53'-opschrift ... We hebben er even naast gereden met onze Mini en thumbs up uitgewisseld
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Maandagmorgend opgepikt door een 525d en 's middags door een pheaton
dinsdag heen met een 75 en terug met een sharan
woensdag heen met een 75 terug met het vorige model 7
donderdag heen met een je raad het al 75 en terug met een sharan
vrijdag heen met de pheaton en naar huis gebracht met een zwarte 525d
Conclusie, 75 redelijk mooi interieur met grandioze blunders in de afwerking en de automaat trekt op geen zak.
Sharan : redelijk afgewerkt als je bekijkt in welke categorie het valt alleen lawaaierig
oude 7: ouder model maar wat een klasse Voorbeeldig stil alleen misschien iets harder afgeveert, ik vergeef het hem wel.
Pheaton: Hij heeft z'n imago niet mee maar tis een echte klassebak. Die tochtvrije airco werkt schitterend en is muisstil en comfortabel op wat windgeluiden na.
Comment