Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Reed iemand hier gisterennamiddag rond 14u met een witte GT-R richting E19 thv Vilvoorde? Hij is erg bedankt voor de sympathieke reactie op mijn thumbs up: downshift --> VLIEEEEEEEEEEEG!!!
Reed iemand hier gisterennamiddag rond 14u met een witte GT-R richting E19 thv Vilvoorde? Hij is erg bedankt voor de sympathieke reactie op mijn thumbs up: downshift --> VLIEEEEEEEEEEEG!!!
Man, ik moet echt eens een fototoestel beginne meenemen. Heb 10 minuten door de spotzekere straat gelopen;
1x C63 AMG Break
1x Audi RS4 Avant
1x Bentley Continental Flying Spur
3x Bentley Continental GT
1x Ferrari 430
1x Lamborghini Gallardo LP560-4
1x Ferrari F430 Scuderia
1x Ferrari 360 Spyder
1x Nissan GTR
Die witte LP560 stond in combo me de donkergrijze gewone 430. Lekker LP560 leek me toch een pak lager
Gisteren en vandaag op vrachtwagens, de eerste lading nieuwe Astra's tegengekomen.
knappe auto zeg (wel in het juiste kleur, en toch met zeker 18" velgen)
Gisteren was het in de gietende regen Maseratidag. 3x 4200GT en mijn all-time favo, de GT-S, ziet ge hier ook nog redelijk vaak rijden Verder nog een een E92 M3'tje en ne Vantage.
Was dit weekend in Rome, was een classic meeting aan de gang met oa (allemaal in prachtige staat, de rest ken ik ni of ben ik rats vergeten, ik kan wel random dingen zeggen als "ne mooie oude alfa" maar daar komen we ook niet verder mee) ne W113 SL, Jaguar E-type 4.2 First Series en ne D-type, is da mogelijk? Weet ni welke rit het daar was, maar quasi allemaal hadden ze een Mille Miglia stickertje.
Comment