Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het was met een M3. Ok das mss niet zo spectaculair...
Toen ik haar vroeg of ze me wou komen halen omdat ik een stukje ging meerijden met nen auto was het nog redelijk ok... Tot ze vroeg met wie ik ging meerijden... Toen ik zei dat het een niet onknappe blondine was het om zeep
Hehe, had dan gezegd dat het om een man ging. Of zou ze dan ook wantrouw hebben?
Langs de andere kant, moest mijn vriendin vragen of ze even mag meerijden met een knappe man met een M3 zou ik ook neen zeggen.
Gisteren een Audi S8 gezien.
Was wat verlaagd en een subtiele honingraatgrille (dus niet van die kanjers van gaten), was zalig mooi.En de bestuurder gaf juist plankgas toen hij voorbij kwam.Dat geluid !
BMW 6 Cabrio *2
Porsche 996 GT3 (hoe zie je eigenlijk of het een echte is of niet?)
Opel Speedster
en een Porsche 997 Carrera S de volle trek horen optrekken
Porsche 996 GT3 (hoe zie je eigenlijk of het een echte is of niet?)
*moet rode remklauwen hebben of gele als ie PCCB(dan zijn de schijven donkergrijs) heeft
*in de toerenteller staat "GT3"
*alleen handgeschakeld
*geen opendak
*geen achterruitwisser
*geen stoeltjes achterin
*geen OEM navigatie/telefoon
zijn nog paar dingen waar je het aankan zien maar die verschillen tussen de Mk1 en Mk2, vb. hoeveel luchtinlaten er in de voorbumper zijn van de Mk1, bij een aerokit carrera is de inlaat onder de nummerplaat meegespoten, is dus geen inlaat.
Daarnet in Knokke enkele RR sports, bentley's, cayenne's. Niet echt iets speciaals. Op de terugweg wel een Mini Cooper S met nrplaat III-222. Is dat niet die van u vriendin alex?
-cls
-touareg V10
-toureg V8 een zwarte met het logo vanachter ook in het zwart en vanvoor helemaal gecleaned dus niks logo ook erop, zag er echt goe uit
-nieuwe STS in het zwart
Vandaag mijn droom BMW gezien, de M6! het was een indianapoils red.
Echt ferme kleur en past er echt bij, eerste keer dat ik deze op de weg ben tegengekomen
Vandaag mijn droom BMW gezien, de M6! het was een indianapoils red.
Echt ferme kleur en past er echt bij, eerste keer dat ik deze op de weg ben tegengekomen
Ja , tis echt een vree schone auto, kheb em ook al gezien, echt een streling voor het oog !
Comment