Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• F40, hij stopte en ging een paar metertjes verder schuiven
    Natuurlijk had ik men digicam niet bij

Comment

• deze namiddag in Kortrijk en omstreken:

-Maserati 4200 GT
      -Audi B7 S4 Avant: geleek sterk op die van Nas en die sound holy ****
      -E39 M5 met hartgevelgen
      -Subaru Impreza WRX; ook best wel goeie sound

en dan nog ontelbaar veel Porsches en Jaguars

Comment

• Welke kleur had die maserati?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 aero
          Welke kleur had die maserati?
          zwart; heb er hier wss zelfs nog ergens foto's van liggen kzie die regelmatig in Kortrijk

Comment

• Maserati 3200GT

Comment

• Een tijdje geleden postte Timkaa hier foto's van een Porsche 997 Carrera RS, deze was wat opgesmukt met een RS-motor en had een deel van het aeropack.

Deze ben ik vandaag ook tegengekomen, op dezelfde plaats als Timkaa hem toen gezien heeft.

Verder nog:
              - Mini Cooper S Works
              - rode Honda S2000
              - Jaguar XKR
              - Honda Civic Type R
              - Maserati 3200 GT
              - Volkswagen Golf IV V5
              - Mazda RX-8 *2
              - BMW Z1
              - Chrysler Crossfire *2
              1982 BMW E28 528i
              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Die z1 is die dan zo zeldzaam ik kom er elke dag minstens 2 tegen

Comment

Die z1 is die dan zo zeldzaam ik kom er elke dag minstens 2 tegen
                  Serieus? Waar?

Comment

• Leopoldsburg, aan een huis en op de grote baan van Leopoldsburg op beringen ene die naar zen werk rijd

Comment

• Een 997 met een speciaal spoilertje, maar meer naar voor geplaatst dan die van de aerokit. Hij zag er ook wel specialer uit dan een 'gewone' 997. Er stond hier enkele weken geleden een foto van een gelijkaardige porsche.

Edit: het blijkt dus om een 997 RS te gaan.
                      Last edited by ; 29/12/2005, 11:07.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door simon
                        Serieus? Waar?
                        In Limburg rijden die lelijke ondingen nog redelijk veel, in de lelijkste kleuren

Comment

• Mja ze zijn wel lelijk, maar zijn ze dan zo zeldzaam in andere gemeente's,dorpen,landen enventueel Tot daartoe de Z8,die heb ik nog maar twee keer gezien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
                            In Limburg rijden die lelijke ondingen nog redelijk veel, in de lelijkste kleuren
                            in Kortrijk ook heb nu wel al een tijdje geen meer gezien maar van tijd tot tijd zie ik in de omgeving een rode, een zwarte of een in een soort raar flets fluogeel (vergeef me de gebrekkige omschrijving van de kleur maar tis echt wel een raar kleur)

Comment

• Uw zonden zijn vergeven mijn zoon

Comment

Mja ze zijn wel lelijk, maar zijn ze dan zo zeldzaam in andere gemeente's,dorpen,landen enventueel Tot daartoe de Z8,die heb ik nog maar twee keer gezien
                                Ik heb er eerlijk gezegd nog maar 1x één gezien dacht ik.

Comment

Die z1 is die dan zo zeldzaam ik kom er elke dag minstens 2 tegen
                                  vorige week donderdag stond er 's avonds ééne op het plein van de sinksefoor in Antwerpen. It was local time

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
                                    in Kortrijk ook heb nu wel al een tijdje geen meer gezien maar van tijd tot tijd zie ik in de omgeving een rode, een zwarte of een in een soort raar flets fluogeel (vergeef me de gebrekkige omschrijving van de kleur maar tis echt wel een raar kleur)
                                    Die in dat 'flets fluogeel' is van iemand uit Knokke ... Allez, ze hebben daar toch ook een huis waar ik hem vaak de zaterdag zie staan.
                                    In Brugge rijdt er een Z3 rond in hetzelfde kleur, afschuwelijk gewoon !
                                    1963 Land Rover Series IIa
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Net een M6 en een M5 :-).

Comment

• sinds november 2x naar de Ring geweest, dan nog een bezoekje aan KS Autohandel, Brabus, Spyker, Munsterhuis, Kroymans en de Essen Motorshow...

K heb hier bijna 2000 pics op mn pc staan, zal ze eens proberen te posten als het netwerk hier helemaal geïnstalleerd is

Ow ja, bij Munsterhuis staat (stond) er een Ferrari FXX en bij KS Autohandel oa. een Dauer EB110 en een McLaren F1 GTR
                                        Last edited by ; 29/12/2005, 18:26.

Comment

• Fiat Punto 3 deurs (heb er een foto van)

En een Landwind
                                          Last edited by ; 29/12/2005, 20:06.

Comment

Working...
                                          X