Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
-Maserati 4200 GT
-Audi B7 S4 Avant: geleek sterk op die van Nas en die sound holy ****
-E39 M5 met hartgevelgen
-Subaru Impreza WRX; ook best wel goeie sound
Een tijdje geleden postte Timkaa hier foto's van een Porsche 997 Carrera RS, deze was wat opgesmukt met een RS-motor en had een deel van het aeropack.
Deze ben ik vandaag ook tegengekomen, op dezelfde plaats als Timkaa hem toen gezien heeft.
Verder nog:
- Mini Cooper S Works
- rode Honda S2000
- Jaguar XKR
- Honda Civic Type R
- Maserati 3200 GT
- Volkswagen Golf IV V5
- Mazda RX-8 *2
- BMW Z1
- Chrysler Crossfire *2
Een 997 met een speciaal spoilertje, maar meer naar voor geplaatst dan die van de aerokit. Hij zag er ook wel specialer uit dan een 'gewone' 997. Er stond hier enkele weken geleden een foto van een gelijkaardige porsche.
Mja ze zijn wel lelijk, maar zijn ze dan zo zeldzaam in andere gemeente's,dorpen,landen enventueel Tot daartoe de Z8,die heb ik nog maar twee keer gezien
In Limburg rijden die lelijke ondingen nog redelijk veel, in de lelijkste kleuren
in Kortrijk ook heb nu wel al een tijdje geen meer gezien maar van tijd tot tijd zie ik in de omgeving een rode, een zwarte of een in een soort raar flets fluogeel (vergeef me de gebrekkige omschrijving van de kleur maar tis echt wel een raar kleur)
Mja ze zijn wel lelijk, maar zijn ze dan zo zeldzaam in andere gemeente's,dorpen,landen enventueel Tot daartoe de Z8,die heb ik nog maar twee keer gezien
in Kortrijk ook heb nu wel al een tijdje geen meer gezien maar van tijd tot tijd zie ik in de omgeving een rode, een zwarte of een in een soort raar flets fluogeel (vergeef me de gebrekkige omschrijving van de kleur maar tis echt wel een raar kleur)
Die in dat 'flets fluogeel' is van iemand uit Knokke ... Allez, ze hebben daar toch ook een huis waar ik hem vaak de zaterdag zie staan.
In Brugge rijdt er een Z3 rond in hetzelfde kleur, afschuwelijk gewoon !
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment