Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een E61 break M5!!! Ik had wel 4 uitlaten verwacht en het geluid stelde ook teleur! Al moet ik zeggen dat het knap is van BMW dat ze een V10 als een diesel kunnen doen klinken!
Een E90 break M5!!! Ik had wel 4 uitlaten verwacht en het geluid stelde ook teleur! Al moet ik zeggen dat het knap is van BMW dat ze een V10 als een diesel kunnen doen klinken!
Zielig dus: een 5 Touring diesel met M5 logo .
Verander dat maar rap in E61
Tja, ik ben al enkele ///M's tegengekomen die meer weghadden van 320d en 320Cd's
Of maw: de nacht voor de mensen die eens naast een bv willen zitten of in dezelfde zaal zitten als een bv en die achteraf een heel jaar zullen vertellen bij de kapper hoe chique en tof het toch wel was en hoe lang ze gedanst hebben met een BV en hoe veel chique auto's er toch stonden en ...
Echt iets voor Blankenberge-gangers die zich een dagje beter willen voelen
n/o aan zij die zich aangesproken voelen uiteraard
Of maw: de nacht voor de mensen die eens naast een bv willen zitten of in dezelfde zaal zitten als een bv en die achteraf een heel jaar zullen vertellen bij de kapper hoe chique en tof het toch wel was en hoe lang ze gedanst hebben met een BV en hoe veel chique auto's er toch stonden en ...
Echt iets voor Blankenberge-gangers die zich een dagje beter willen voelen
n/o aan zij die zich aangesproken voelen uiteraard
ah, that explains
normaal gingen we naar de bistro de la mer gaan eten gisteren, mijn schoonpa had nogal moeten aandringen om nog een tafel te kunnen krijgen en heeft dan uiteindelijk op t laatste moment toch nog afgezegd ... man, die kerel was pissed aan de telefoon
ja, wisten wij veel dat het nacht van exclusief was
en hetzelfde standpunt hier wel tof om de auto's eens te zien, maar voor de rest
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Daarjuist met m'n moto achter een Renault 5 Turbo gehangen, een prachtig exemplaar. Was net daarvoor vertrokken van bij een Renault garage, waarschijnlijk een verzamelobject van de dealer zelf. Er zouden maar een kleine 3.200 exemplaren van gemaakt zijn geweest. Toen 'ie volgas accelereerde kwam er even een lichtblauwe rook tevoorschijn, best toegelaten voor zo'n oud beestje.
Comment