Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SebastiaN°69
    Ik weet niet goed waar het thuis hoort, maar ik vind ook niet direct een geschikt topic, dus vergeef me, maar ik wil het echt wel delen met jullie

Voor de mensen die hun weg zowat kennen in Wilrijk..
    Ik sta met mijn gezicht richting boom-brussel aan de bavarian motor sport (bmw winkel van die motoren, boomsesteenweg) en der staat een M3'tje aan de lichten..
    Ik steek snel over toen ik hem opmerkte en bleef staan.. Dje man had da wel door en trok ff op, dus ik dacht "waauuw" ook al was het ni veel..
    Zie ik hem onder de viaduct parkeren ter hoogte van de Circle.. Hij moet dus zijn huurfilms binnebrengen en ik zet een sprintje naar zijn auto.. Ik heb een half minuutje om hem te aanschouwen (ik sta daar buiten adem te hijgen, probeer maar is te lope me ne rugzak en nen iPod da ge moet tegenhouden..) en ik zie hem buitenkomen. Ik moest spontaan aan mijne leerkracht Fysica denke, maar die heeft ne Renault Modus dusss...
    Die man, met ne smile tot achter zijn oren, had door dak op zijne bak stond te kwijle dus ik steek mijn duimpje ff op..
    Hij vertrekt.. Wacht heel lang tot hij de baan voor hem heeft (tis intusse al 20 over 10 toen dus er was niet veel verkeer) en die trok op.. Ikke ff mijn duimpje op toen hij langskwam en we hadden even oogcontact (lees: fractie v.e. seconde ).. Op de moment dat die naar 2 schakelt, begint dje te patinere niet lang, maar toch aanzienlijk.. Ik zit hier nu met ne grijns waar ik vanavond ni meer vanaf geraak...
    Toevallig geen foto's of zelfs een filmpje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GolfDriver
      Toevallig geen foto's of zelfs een filmpje
      Nje, toevallig ni, srr.. Twas ne zilvergrijze.. That will do?? *zit nog altijd me zone smile alsk er aan denk*

Comment

Nje, toevallig ni, srr.. Twas ne zilvergrijze.. That will do?? *zit nog altijd me zone smile alsk er aan denk*
        Da kannek geloven. Zalig é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GolfDriver
          Da kannek geloven. Zalig é
          Soms vraag ik me dan zo af: "Ik voel me nu super happy, maar hoe zou dien eigenaar zich voele!?!"

Comment

Soms vraag ik me dan zo af: "Ik voel me nu super happy, maar hoe zou dien eigenaar zich voele!?!"
            Nog happier. Als je al dagelijks met zo'n auto mag rijden én je krijgt dan nog positieve reacties dan kan het niet anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911
              Dat kan goed zijn ja. Al weet ik het zelf niet meer.

Maar wat mij opviel bij het voorbijsteken van die auto.
              Daar zat een griet in en een jongen. Maximum 22 jaar zou ik zeggen!!
              Ongelofelijk! De mensen zouden hetzelfde van mij kunnen zeggen soms of van alex69alex, maar toch, ik verschoot ervan. Ze leken écht jong!

't is een auto van daimlerchrysler belgium hè .. iedereen kan hem wel eens meekrijgen
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Vandaag
                BMW 6 Zwart
                Nissan 350Z
                BMW M3

----------------------
                en dan...........
                Ik zag een trein voorbij komen met in het begin allemaal 1-reeksen,... Ik bleef natuurlijk even kijken en toen kwam het, enkele nieuwe M5 modellen, en vele 6 reeksen (ik denk 650i was die kleur zoals op die voorstellingsfoto's en ook die velgen) en natuurlijk ne hele hoop nieuwe 3 Tourings

EDIT: ook nog een zilvere Mercedes CLS350 gezien

Comment

Hoogstwaarschijnlijk een 'gewone' S500, de 600'jes zijn nog niet uit dacht ik, toch?
                  Geen idee... Maar is een S500 te verkrijgen met ovalen uitlaten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                    Er is alleen nog maar een S350 uit & een S500 in belgië.. In Duitsland een 350/350 Lang & 500/500 Lang, en bij mijn wete zijn de uitlaten gwn niet zichtbaar van de nieuw S

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• -Nieuwe S (Hier ben ik zeker van !) Wist niet dat deze al rondreden...
                      -Ferrari F430

(dit was in duitsland, ik was mee met een vrachtwagenchauffeur.)

Comment

• ne Mercedes ML 55 AMG, een heel discrete voiture.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nightfox
                          -Nieuwe S (Hier ben ik zeker van !) Wist niet dat deze al rondreden...
                          Tuurlijk, die rijden al vrij frequent rond ... Heb er toch al een tiental gezien in de laatste twee maand !
                          1994 Mercedes SL320
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                            AMG pack?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                              Tuurlijk, die rijden al vrij frequent rond ... Heb er toch al een tiental gezien in de laatste twee maand !
                              Ahzo, wist ik niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lil_Angel
                                AMG pack?
                                Nice thinking !!! Lijkt me idd het meest waarschijnlijke ...
                                1994 Mercedes SL320
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• MB R-klasse. Ik wist niet eens dat dat ding al rondreed.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                    MB R-klasse. Ik wist niet eens dat dat ding al rondreed.
                                    Ik dacht niet dat hij al verkrijgbaar was ze, waarom hadden ze anders de US-versies getest in automagazines in Belgie.

Ik zal het toch es opzoeken

edit:

edit:
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Germancarfans.com
                                    The new R-Class is being launched first in North America, in autumn 2005; deliveries to customers in Europe will begin at the beginning of 2006.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                                      Ik dacht niet dat hij al verkrijgbaar was ze, waarom hadden ze anders de US-versies getest in automagazines in Belgie.

Ik zal het toch es opzoeken

edit:

edit: [/size][/font]

Zelf ook eens gecheckt. Wellicht moet het toch een B-klasse geweest zijn. Dat ding leek mij in ieder geval erg breed en lang t.o.v. een A-klasse. De achterkant van zo'n B lijkt nogal op die van de R.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Vandaag onderweg naar IVA Driebergen:

- Maybach 62
                                        - VW Phaeton V8 én V6 TDI
                                        - Porsche Cayenne
                                        - Porsche 996 C4 + C4S Cabrio
                                        - Maserati Spyder Cambiocorsa (of hoe heet dat ding?)
                                        - BMW X5 4.8iS
                                        - BMW 750i
                                        - BMW 645Ci
                                        - ..
                                        Last edited by ; 05/11/2005, 20:18.

Comment

• vandaag in aalst nen ongelooflijk mooie zwarte 545i gezien met M-kit en zijn nummerplaat was TOM-012.

écht knappe kar

Comment

Working...
                                          X