Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
inderdaad; hoewel ik ook al gevallen heb geweten waar ze die ook hadden vervangen ze denken soms echt aan zo goed als alles; maar de tellers vergeten ze zo goed als altijd dus daaraan kan je het meestal zien
Een nieuwe S500 met een schitterend donkerbruin interieur (leek een beetje op Amaretto van Audi) dat fantastisch werd gecombineerd met zwarte metaallak en een AMG-pakket
Daarstraks heb ik een witte Lincoln Towncar Limousine gezien met de nummerplaat: SEX-069.
Er stonden al eens foto's ervan op het forum. Daar stond ook bij van wie hij was, maar van wie hij nu is weet ik niet meer. Het was in het gepersonaliseerde nummerplaat topic. En zo'n limousine kom je ook al niet iedere dag tegen!
Vanmorgen reed ik in de Boslaan met de Mini, plezant baantje om te doen als het droog ligt ! Nu reed ik echter voorzichtig ... en plots kwam als uit het niets een M3 CSL achter me hangen, die me in een bocht aan de buitenkant voorbij ging ... veel te gewaagd, maar ook veel te zalig, zo'n machtig geluid
En dan later die ochtend nog een nieuwe Range V8 S/C gezien, een E60 M5 en een Hummer H2.
't was maar mager in Knokke ...
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment