Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Uit verveling post ik even de opvallendste auto's die ik de laatste maand ben tegengekomen...

Mercedes SLR McLaren
    Maserati Quattroporte
    Mercedes S 500 (nieuw model)
    Bmw M5
    VW Touareg dakar edition ( vond ik er wel speciaal uitzien )
    Audi A8 6.0 L

en dat waren de meest opvallende die ik mij nog herinner ...

Comment

• 993tt

Comment

• Deze week in de Heerstraat in Neerpelt 3 Ferrari's 612 scaglietti tegengekomen. Een rijtje van 3 meeteen achter elkaar: een gele, een groen mettalic en een blauw mettalic. Twee van deze wagens hadden een franse nummerplaat, één ervan reed met een belgische Z plaat. Spijtig genoeg geen foto kunnen nemen.

Comment

• Is het door de winter dat ik niets speciaal meer tegenkom?
          Het beste wat ik zag was een E39 met de velgen van de E39 M5. Dit was wel lekker, maar mager voor de laatste twee weken.

Comment

• Daarstraks:
            AUDI RS6 deze had ik nog nooit eerder gezien.

en dan aan 1 kruispunt,
            *BMW M3 donkergrijs
            *BMW 5 M-Packet
            * en een BMW 6 Coupé
            het was precies een bijeenkomst

Comment

• Gisteren in Nieuwpoort een Mitsubishi 3000 GT zien staan!

Comment

• Porsche cayenne (3)
                Porsche 997 met techart velgen
                nieuwe Mercedes ML 320

Comment

• Tegengekomen auto's in Oekraïne...:

Brabus G V12 (OMG)
                  Mercedes G 55 K AMG (x 5 ofzo)
                  Mercedes S600 (voor en na facelift)
                  Mercedes S55 AMG (voor en na facelift)
                  Nieuwe ML AMG (bodykit als ik me niet vergis)
                  Oude ML AMG
                  E 55 AMG (een heel deel)
                  BMW 760
                  Audi A8 W12
                  Bentley Arnage
                  Bentley flying spur (die halve phaeton daar)
                  Maserati Quattroporte
                  Infiniti's
                  Lexussen
                  Cadillacs...

Euhm, dus eigenlijk haast niet te geloven. De S600's rijden je daar om de oren tussen de Wolga's en Lada's, en die S600's worden dan weer voorbijgestoken door een kudde G-klasse's. (man wat rijden er daar veel G-klasses rond, daar doe je hier 3 jaren over om die allemaal gezien te krijgen).
                  Voor elke 7 serie die je tegenkomt (en elke 7 serie die je tegenkomt is dan ook nog een facelift) kom je 40 S-klasse's en 2 A8's tegen. De verhoudingen zijn er werkelijk buiten proporties. Mercedes slaat daar alles..
                  Ik geloof dat ik één nieuwe XJ heb gezien, en één X-type.

En 1/4de van alle Mercedessen zijn dan ook nog eens onder handen genomen door Brabus of Carlsson, of is een AMG of ... Zo'n Brabus G V12... Omg...

Mijn appartementje lag daar in de buurt van de Bentley dealer, daar moest ik toch wel eventjes voor de raam staan kwijlen...

Kortom, daar zie je meer dikke auto's als op een autosalon zou ik haast durven zeggen

Comment

• als er nu 1 plaats is waarvan je niet zou denken dat het zo'n "autoparadijs" is ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavkeG
                      als er nu 1 plaats is waarvan je niet zou denken dat het zo'n "autoparadijs" is ...
                      word.

Ik dacht daar van een bende Lada's, Wolga's, aftandse boerenkarren te zien en die zie je ook, maar daartussen rijden dus allemaal dikke S-klasses, G-klasses, Infitinit's, Cadillacs en noem maar op.

En in 85% van de gevallen zijn het uiteraard benzines. Ik herinner me op een gegeven moment een Carlsson S-klasse (gebaseerd op de S 55 AMG geloof ik) die gewoon driftend de hoofdstraat op kwam gereden en voluit wegaccelereerde. De politie stond erbij en keek ernaar

500 meter verder brulde die V8 nog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                        word.

Ik dacht daar van een bende Lada's, Wolga's, aftandse boerenkarren te zien en die zie je ook, maar daartussen rijden dus allemaal dikke S-klasses, G-klasses, Infitinit's, Cadillacs en noem maar op.

En in 85% van de gevallen zijn het uiteraard benzines. Ik herinner me op een gegeven moment een Carlsson S-klasse (gebaseerd op de S 55 AMG geloof ik) die gewoon driftend de hoofdstraat op kwam gereden en voluit wegaccelereerde. De politie stond erbij en keek ernaar

500 meter verder brulde die V8 nog
                        Hoe die gasten hun auto's "verdiend" hebben zal toch ook niet koosjer zijn!
                        Dan rij ik nog liever met een aftandse Lada!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Works
                          Hoe die gasten hun auto's "verdiend" hebben zal toch ook niet koosjer zijn!
                          Dan rij ik nog liever met een aftandse Lada!
                          Kan je niet weten... Kiev is een stad in volle ontwikkeling, er zijn evenveel merkwinkels - zoniet meer - en grotere shoppingcentra te vinden als Brussel bij wijze van spreken..

Die mensen (vergelijkbaar met russen denk ik zo) hebben toch een iets extravagantere smaak als het op het vlak van auto's aankomt...

Comment

• M3 cabrio met hardtop en een Audi A8 4.2
                            Last edited by ; 12/12/2005, 14:12.

Comment

• Derjuist op de weg naar huis vanuit antwerpen 3 Maserati's gezien

- Grijze Coupé
                              - Blauwe Coupé
                              - Grijze Quattroporte

Comment

• Ford Mondeo ST 220
                                Infinity FX45

Comment

• Mercedes C sportcoupe 230, nieuwe S, nieuwe ML, CLS 320
                                  Toyota Yaris (nieuw) reeds zonder Z platen
                                  Honda Civic (nieuw)
                                  Infinity FX 45
                                  Lexus SC 430
                                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• daarstraks toen ik terug kwam uit Leuven: een TRANS AMaai!!, een Z8 en een M6

Comment

• Vandaag in Gent een Mercedes C tegen gekomen met de voorkant (motorkap+lichten) van een huidige C (w203), maar de rest (incl. achterlichten) was van het vorige model (W202)

Het geheel trekt echt op niets

Verder ook nog twee nieuwe Fiat Grande Punto gezien!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
                                        Kan je niet weten... Kiev is een stad in volle ontwikkeling, er zijn evenveel merkwinkels - zoniet meer - en grotere shoppingcentra te vinden als Brussel bij wijze van spreken..

Die mensen (vergelijkbaar met russen denk ik zo) hebben toch een iets extravagantere smaak als het op het vlak van auto's aankomt...
                                        Ik denk toch dat er veel van die wagens gepikt zijn. Waar gaan die 760i's enzo die in West-Europa gepikt/gecarjackt/gehomejackt worden allemaal heen ==> naar de oostbloklanden. gepikt op bestelling.
                                        A Twist of the Wrist

Comment

• vorige week een SL600 gezien met SLR velgen en zo een SLR-look neus :s:s toch ni alles vond ik

vandaag ist bij een porsche turbo gebleven

Comment

Working...
                                          X