Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
BMW M6: wat een geluid Spijtig genoeg was het een carbonzwarte (er zijn toch veel mooiere kleuren te krijgen) en had hij dat oerlelijke lichkleurige populierenhout (pappel hell geloof ik)
- Peugeot 1007
- 2 heerlijke alfa gt's met die lekkere meerspaaksvelgen die achter elkaar
voorbijvlogen
- BMW 6 coupe en cabrio
- BMW 7 oud en nieuw
- Porsche 993 turbo
- Porsche boxster
- Citroën C1
- Golf GTI met lekkere velgen (m'n eerste trouwens)
- Lexus GS
- Lexus IS
- Lexus RX300 3x
- Maserati spyder (stond stationair lichtjes te roffelen, om waarschijnlijk even erna
een brul te slaken )
- Hummer H2 (kan ook een H3 geweest zijn, maar het was pikdonker en ik ben 90%
zeker dat het een H2 was)
- BMW M3
- 997 carrera 4s (m'n eerste)
- Mercedes SL (in lelijk appelblauwzeegroen)
- Mercedes ML 320 (nieuw model)
- Toyota Mr
- Jaguar XJ 3x
Ik en 2 vriendinnen stonden vorige week te wachten aan de rode lichten in drongen, zie ik daar een carrera S voorbijrijden, m'n vriendinnen bougeren niet. 5 seconden later een Opel speedster die voorbijvlamt. Zegt die ene: "dat is een lage auto!" Dus ook nog een Carrera S en een opel speedster.
En het exclusiefste ben ik vanmorgen tegengekomen op de koning albertlaan in gent: een Bentley arnage. M'n eerste die ik ooit tegenkwam, amai, ik verschoot nogal. Het was een rode die geparkeerd stond, maar de eigenaars zaten er wel nog in. Wat een klasse straalt die wagen uit, je kan daar gewoon niet voorbijstappen zonder deze te zien en staan op kwijlen!
Iemand postte laatst een AM DB9 hier, deze had hij gezien op een oprit in Wetteren.
Zag hem vandaag op een parking staan en ging er naartoe om wat foto's te nemen, eigenaar kwam juist buiten en zo heb ik er dan nog eens moge inzitten ook
BMW M6: wat een geluid Spijtig genoeg was het een carbonzwarte (er zijn toch veel mooiere kleuren te krijgen) en had hij dat oerlelijke lichkleurige populierenhout (pappel hell geloof ik)
Inderdaad een heel zalig geluid, ik heb ook een 2 dagen achtereen gezien (en vooral gehoord)
Iemand postte laatst een AM DB9 hier, deze had hij gezien op een oprit in Wetteren.
Zag hem vandaag op een parking staan en ging er naartoe om wat foto's te nemen, eigenaar kwam juist buiten en zo heb ik er dan nog eens moge inzitten ook
Vandaag een zilvergrijze huidige BMW 3 gezien met de welbekende M6-velgen op de parking vd MediaMarkt in Uustakker. Had wel camera bij, maar zat nog in verpakking, en is eigenlijk niet voor mij. Kerst komt een dag te vroeg!
Inderdaad, man stelde me vriendelijk voor om er even in te gaan zitten terwijl hij ee fotootje nam
Toen ik vroeg of ik enkele foto's mocht nemen, zei hij onmiddelijk ja, ging 20 meter van de wagen staan en liet me mijn gang gaan, helaas werd het al duister en zijn foto's niet zo scherp
Het was met een M3. Ok das mss niet zo spectaculair...
Toen ik haar vroeg of ze me wou komen halen omdat ik een stukje ging meerijden met nen auto was het nog redelijk ok... Tot ze vroeg met wie ik ging meerijden... Toen ik zei dat het een niet onknappe blondine was het om zeep
Comment