Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert
    Citroën C5 V6
    Peugeot 205 GTI
    Amai, ik wist zelfs niet dat er een V6 verkrijgbaar was in de C5!

Comment

• Net voor de eerste keer een Delorean gezien (foto niet zelf gemaakt )
      Opel Speedster
      BMW 6 Cabrio

Comment

• BMW M6: wat een geluid Spijtig genoeg was het een carbonzwarte (er zijn toch veel mooiere kleuren te krijgen) en had hij dat oerlelijke lichkleurige populierenhout (pappel hell geloof ik)

Comment

• Deze morgen op weg nr school: Continental GT en een B5 RS4!

Comment

• Lijstje van de afgelopen dagen, best content.

- Peugeot 1007
            - 2 heerlijke alfa gt's met die lekkere meerspaaksvelgen die achter elkaar
            voorbijvlogen
            - BMW 6 coupe en cabrio
            - BMW 7 oud en nieuw
            - Porsche 993 turbo
            - Porsche boxster
            - Citroën C1
            - Golf GTI met lekkere velgen (m'n eerste trouwens)
            - Lexus GS
            - Lexus IS
            - Lexus RX300 3x
            - Maserati spyder (stond stationair lichtjes te roffelen, om waarschijnlijk even erna
            een brul te slaken )
            - Hummer H2 (kan ook een H3 geweest zijn, maar het was pikdonker en ik ben 90%
            zeker dat het een H2 was)
            - BMW M3
            - 997 carrera 4s (m'n eerste)
            - Mercedes SL (in lelijk appelblauwzeegroen)
            - Mercedes ML 320 (nieuw model)
            - Toyota Mr
            - Jaguar XJ 3x

Ik en 2 vriendinnen stonden vorige week te wachten aan de rode lichten in drongen, zie ik daar een carrera S voorbijrijden, m'n vriendinnen bougeren niet. 5 seconden later een Opel speedster die voorbijvlamt. Zegt die ene: "dat is een lage auto!" Dus ook nog een Carrera S en een opel speedster.

En het exclusiefste ben ik vanmorgen tegengekomen op de koning albertlaan in gent: een Bentley arnage. M'n eerste die ik ooit tegenkwam, amai, ik verschoot nogal. Het was een rode die geparkeerd stond, maar de eigenaars zaten er wel nog in. Wat een klasse straalt die wagen uit, je kan daar gewoon niet voorbijstappen zonder deze te zien en staan op kwijlen!

Comment

• Iemand postte laatst een AM DB9 hier, deze had hij gezien op een oprit in Wetteren.

Zag hem vandaag op een parking staan en ging er naartoe om wat foto's te nemen, eigenaar kwam juist buiten en zo heb ik er dan nog eens moge inzitten ook

Man, wat een geluid!!!
              1982 BMW E28 528i
              2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• MB CLS55 AMG aan St Pietersstation, heb foto maar zal niet voor vandaag zijn.

Ook een Impreza GT 555

Comment

• Mijn eerste nieuwe civic in het wild en een E klasse facelift
                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Is er een facelift van de E??

Comment

• Nieuwe Civic
                      TVR Tuscan - mooie machine
                      Subaru Impreza WRX STi - wat een geluid
                      BMW M6

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M-POWER
                        BMW M6: wat een geluid Spijtig genoeg was het een carbonzwarte (er zijn toch veel mooiere kleuren te krijgen) en had hij dat oerlelijke lichkleurige populierenhout (pappel hell geloof ik)
                        Deze zag ik dus ook, waar gezien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                          Nieuwe Civic
                          TVR Tuscan - mooie machine
                          Subaru Impreza WRX STi - wat een geluid
                          BMW M6
                          -edit-

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                            Deze zag ik dus ook, waar gezien?
                            Plankstraat, had wel die lelijke pappel hell inleg Zou er een Truienaar zijn die zich een M6 heeft aangeschaft?

Comment

• Ik denk het, ik zie hem dikwijls.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M-POWER
                                BMW M6: wat een geluid Spijtig genoeg was het een carbonzwarte (er zijn toch veel mooiere kleuren te krijgen) en had hij dat oerlelijke lichkleurige populierenhout (pappel hell geloof ik)
                                Inderdaad een heel zalig geluid, ik heb ook een 2 dagen achtereen gezien (en vooral gehoord)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
                                  Iemand postte laatst een AM DB9 hier, deze had hij gezien op een oprit in Wetteren.

Zag hem vandaag op een parking staan en ging er naartoe om wat foto's te nemen, eigenaar kwam juist buiten en zo heb ik er dan nog eens moge inzitten ook

Man, wat een geluid!!!

Heb je er mogen inzitten ofwa? Toen ik die foto's stond te nemen werd ik weggejaagd dr een voorbijhanger... Had ik da geweten was ik nog effe blijven staan
                                  Dju mij overkomt da nu es nooit hé... Diene keer dak bijna mocht meerijden met ne droomauto stond het mn lief niet aan

Comment

• Vandaag een zilvergrijze huidige BMW 3 gezien met de welbekende M6-velgen op de parking vd MediaMarkt in Uustakker. Had wel camera bij, maar zat nog in verpakking, en is eigenlijk niet voor mij. Kerst komt een dag te vroeg!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
                                      Heb je er mogen inzitten ofwa? Toen ik die foto's stond te nemen werd ik weggejaagd dr een voorbijhanger... Had ik da geweten was ik nog effe blijven staan
                                      Dju mij overkomt da nu es nooit hé... Diene keer dak bijna mocht meerijden met ne droomauto stond het mn lief niet aan
                                      Neeeee... Damn those women!
                                      PS: welke droomauto??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
                                        Inderdaad, man stelde me vriendelijk voor om er even in te gaan zitten terwijl hij ee fotootje nam

Toen ik vroeg of ik enkele foto's mocht nemen, zei hij onmiddelijk ja, ging 20 meter van de wagen staan en liet me mijn gang gaan, helaas werd het al duister en zijn foto's niet zo scherp
                                        1982 BMW E28 528i
                                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ames
                                          Neeeee... Damn those women!
                                          PS: welke droomauto??
                                          Het was met een M3. Ok das mss niet zo spectaculair...
                                          Toen ik haar vroeg of ze me wou komen halen omdat ik een stukje ging meerijden met nen auto was het nog redelijk ok... Tot ze vroeg met wie ik ging meerijden... Toen ik zei dat het een niet onknappe blondine was het om zeep

Comment

Working...
                                          X