Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mb G500
Mb cls (motorisatie weet ik niet)
Ferrari 360 modena (in m'n vriendin haar straat, ie was te gierig om 0.5€ te betalen voor de parking van het ziekenhuis... )
En identiek dezelfde A3 als de mijnen op de E40 (qua exterieur althans)
Vanmorgen was er blijkbaar een oldtimerclub op weg. De meest opvallende wagen vond ik een Pontiac (ik denk een Firebird). Hij reed rustig, maar je hoorde toch duidelijk de zware grom van de motor. Ik schat dat de wagen uit de jaren '70 moet stammen. Verder ook nog Mercedessen uit de jaren '60 - '70 en nog een paar dingen die ik niet echt ken.
Daarnet een Ferrari F355 voor me aan de lichten kruising naamsesteenweg en express weg in Oud-Heverlee gehad. Om die sound te horen deed ik maar al te graag mijn raampje open op een koude morgen als deze. Het grappige was wel dat er een VW Transporter links van kwam staan die is ging sprinten tegen de Ferrari, de bestuurder van de ferrari loste dit echter op een zeer toffe manier op tegenover die VW, heel traag aanzetten als meneer VW al vertrokken was en ipv langs rechts door te trekken zette de Ferrari zich links achter de VW met zijn pinker aan.
Comment