Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Daarjuist met m'n moto achter een Renault 5 Turbo gehangen, een prachtig exemplaar. Was net daarvoor vertrokken van bij een Renault garage, waarschijnlijk een verzamelobject van de dealer zelf. Er zouden maar een kleine 3.200 exemplaren van gemaakt zijn geweest. Toen 'ie volgas accelereerde kwam er even een lichtblauwe rook tevoorschijn, best toegelaten voor zo'n oud beestje.
Zo eentje was het:
OMG, as je deze gezien hebt...
D.i geen gewone turbo maar de Maxi-versie.
Zeker dat het zo 1 was??
Vandaag een mooi lijstje, alleen reden de meeste aan de andere kant en dus geen foto
Aston Martin V8
Ferrari Testarossa
BMW M5 (diegene met de witte achterlichten die hier op het forum staat)
BMW M3
Nissan Skyline
Donkervoort
(Die laatste drie reden trouwens mooi achter elkaar)
Mercedes SL55 AMG
OMG, as je deze gezien hebt...
D.i geen gewone turbo maar de Maxi-versie.
Zeker dat het zo 1 was??
Inderdaad zo goed als zeker van.
De (naakte) GT Turbo's ken ik ook nog van vroeger (concurrentjes van m'n 205 GTI destijds ), maar dit was een echte 5 Turbo, het achterwielaandrijfgeheel was zelfs zichtbaar onder de achterbumper. Dit deed mij nagenoeg met zekerheid denken dat het een 'echte' Turbo was en geen opgezette GT. Het was ook een rode, net zo eentje van als op de foto.
De (naakte) GT Turbo's ken ik ook nog van vroeger (concurrentjes van m'n 205 GTI destijds ), maar dit was een echte 5 Turbo, het achterwielaandrijfgeheel was zelfs zichtbaar onder de achterbumper. Dit deed mij nagenoeg met zekerheid denken dat het een 'echte' Turbo was en geen opgezette GT. Het was ook een rode, net zo eentje van als op de foto.
Vd Maxi-versie zijn er hooguit 200stuks van gemaakt (minimum aantal gebouwd om in Gr.B te mogen uitkomen).
Ik denk eerder dat het een Turbo 1 of 2 is dat je gezien hebt
Zo 1 dus:
Life's too short. Not to. Live it. 1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht) 2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease) 2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen) 2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment