Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
    Heb je veel foto's?
    Helaas heb ik geen foto's maar peterke heeft wel veel foto's gepost van de wagens wat ik ook gezien heb

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
      Vw Golf met front van de R32 zonder dat het er 1 was
      Er is een accessoireslijn van VW zelf, OEM dus, voor de G4. Heet "R-line", en je maakt van je Golf inderdaad een R32-lookalike. Maar naar mijn mening niet méér dan dat je van een gewone '5 met M Pack een M5-lookalike maakt.

Ik vind 't knap, en zeker niet "wannabe".

Comment

• Hummer H2 ook nog

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vanni
          Vd Maxi-versie zijn er hooguit 200stuks van gemaakt (minimum aantal gebouwd om in Gr.B te mogen uitkomen).
          Ik denk eerder dat het een Turbo 1 of 2 is dat je gezien hebt
          Zo 1 dus:

Inderdaad 't was zo ene.

Die maxi's hebben als uiterlijk verschil enkel de meer imposante achterspoiler zeker, of zijn er nog verschillen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
            Inderdaad 't was zo ene.

Die maxi's hebben als uiterlijk verschil enkel de meer imposante achterspoiler zeker, of zijn er nog verschillen?

De neus is ietwat anders (met geintegreerde verstralers) & de Maxi was een 1600cc ipv de gebruikelijke 1400cc die in de Turbo stak.
            R.I.P. Murphy 16/06/2003 - 08/07/09
            Mitsubishi Lancer Evo6 RS
            Mercedes-Benz ML 320 CDi

Comment

• Op het binnenplein van de univ

Hummer H1 (met veel boxen)
              Lamborghini Gallardo

Comment

• zwarte hummer?

edit ik zie jusit dat het een H1 is. ik bedoelde een H2

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                  zwarte hummer?

edit ik zie jusit dat het een H1 is. ik bedoelde een H2
                  het was nochtans wel een zwarte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
                    het was nochtans wel een zwarte
                    kan zijn
                    maar toen ik bij arc in antwerpen men radio ging laten aansluiten, stond ik in de garage naast een zwarte H2 waar ze aan bezig waren.
                    Dan valt nogmaals op hoe hoog zo ééntje is. ik kon 2 coupé's op elkaar leggen om even hoog te komen.

Comment

• Chevrolet SSR
                      Een spiksplinternieuwe Lotus Exige (met LED-achterlichten dus)
                      Maserati 3200
                      Jaguar XK140

Comment

• Zwarte Continental GT
                        Grijze E55 AMG
                        Gele M3 Cabrio
                        Donkerblauwe 360 Modena
                        Blauwe MGB GT V8
                        groenbruine Aston Martin V8 (de oude)
                        Smart Brabus
                        Last edited by ; 28/03/2006, 17:52.

Comment

• In Hasselt:
                          Audi RS2 op de grote ring
                          BMW E39 M5
                          Porsche 996 turbo

En vanmorgen:
                          Ferrari 360 modena
                          Jaguar S-type R

Comment

• Ja, hoe moet ik dit gaan uitleggen...

Zaterdag op weg naar de Euro Racing Show in Brussel.
                            Onderweg naar daar een nieuwe Audi RS4 in blauw tegengekomen. De chauffeur aangemaand eens op te trekken. Hij had precies geen zin.

In het terugkeren eerst een Bentley Arnage T met 13 koeien leer erin.
                            Dan ff in de file gestaan. Opeens op m'n netvlies een SL met zwarte velgen. Even dichter rijden. Wat staat daar op die achterkant?

BRABUS SV12S

Het was een Brit met nummerplaat BRA V12.

Die chauffeur ook een beetje gepusht. Die had het wel door! Brullen dat die motor deed. Ik reed voor hem op het derde vak. Zo iets trager gaan rijden. Om dan naar het 2de te gaan. Dan passeerde de Brabus. Hij trok eerst met al zijn voorlichten (mss speciale toeschouwers'button' op het dashboard ) en reed dan van ons weg als een F1 op Spa-Francorchamps. Wat accelereert dat ding!!!! Snel even opgezocht wat een vermogen die wagen had als ik thuiskwam. 730 pk blijkbaar. 1 van de snelste productieauto's ter wereld!!

Toch niet iets wat je alle dagen ziet me dunkt!

Wilde dit even kwijt...
                            Last edited by ; 28/03/2006, 16:46.

Comment

• Kom je ook niet snel tegen

Moet zalig zijn...
                              nls2000

Comment

• Hier enkele huizen verder van mijn kot (naamsevest leuven) staat er al enige tijd een nieuwe M5. Heb hem vandaag voor het eerst eens zien rijden, echt nog jong iemand die er daar mee rond toert. Wel prachtige sound moet ik zeggen!!

Comment

• M6 (in het zilver)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dierxxx
                                    Ja, hoe moet ik dit gaan uitleggen...

Zaterdag op weg naar de Euro Racing Show in Brussel.
                                    Onderweg naar daar een nieuwe Audi RS4 in blauw tegengekomen. De chauffeur aangemaand eens op te trekken. Hij had precies geen zin.

In het terugkeren eerst een Bentley Arnage T met 13 koeien leer erin.
                                    Dan ff in de file gestaan. Opeens op m'n netvlies een SL met zwarte velgen. Even dichter rijden. Wat staat daar op die achterkant?

BRABUS SV12S

Het was een Brit met nummerplaat BRA V12.

Die chauffeur ook een beetje gepusht. Die had het wel door! Brullen dat die motor deed. Ik reed voor hem op het derde vak. Zo iets trager gaan rijden. Om dan naar het 2de te gaan. Dan passeerde de Brabus. Hij trok eerst met al zijn voorlichten (mss speciale toeschouwers'button' op het dashboard ) en reed dan van ons weg als een F1 op Spa-Francorchamps. Wat accelereert dat ding!!!! Snel even opgezocht wat een vermogen die wagen had als ik thuiskwam. 730 pk blijkbaar. 1 van de snelste productieauto's ter wereld!!

Toch niet iets wat je alle dagen ziet me dunkt!

Wilde dit even kwijt...

Ik denk dat die met zijn SL zijn lichten aanzette omdat je hem irriteerde. Ik zou net hetzelfde doen in zijn situatie. Damn, het moet ambetant zijn als iedereen u "aanmaant" sneller te rijden.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Porsche 996 Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                                        Ik denk dat die met zijn SL zijn lichten aanzette omdat je hem irriteerde. Ik zou net hetzelfde doen in zijn situatie. Damn, het moet ambetant zijn als iedereen u "aanmaant" sneller te rijden.
                                        Als het je dermate irriteert dan negeer je de situatie toch gewoon, en doe je op je gemak. Zo zou ik het doen, en zo doet m'n vader het ook.

Comment

• M3 in dat geelgroen achtig kleurtje.
                                          Ie trok nogal goed door aan de Heuvelpoort, knappe sound

Comment

Working...
                                          X