Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Welke wagens ben je al tegengekomen
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hippus Bekijk Berichtenéén met voorruit of zonder zoals op de foto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snip Bekijk Berichtennoowp
mijne is verkocht in lochristi, en ik rij er veel ;P
er is hier maar 1ne 6gti :p en ne witte 6 GTD
daar staat een witte.
lijkt me toch een witte GTI 6 te zijn hoor. Of ik moest me serieus miskijken.2013- Volvo V60 D3 R-Design
2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic
Comment
-
Vandaag een lamborghini gallardo lp 560-4 gezien (denk ik toch dat het dit model was) en nog een lotus ook, allebei in kortrijk.Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichtenmoet er eens op lette als je van antwerpsesteenweg net lochristi dorp inrijd op je rechterkant(net voor de kbc is dat zeker?)
daar staat een witte.
lijkt me toch een witte GTI 6 te zijn hoor. Of ik moest me serieus miskijken.
Comment
-
Onderstaand heb ik de afgelopen weken tegen gekomen.
De 2 rechtsen horen feitelijk thuis in het ergenis topic.
Die "hollander" reed tegen 100 op de Antwerpse ring vorige week terwijl er toen feitelijk maar 70 mocht gereden worden. Tussen Merksem en de afrit van Borgerhout heb ik hem 2 x een uitwijk maneuvre weten maken om de vrachtwagens te ontwijken die hem niet gezien hadden.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Gisteren een zwarte lamborghini lp560-4
en een witte Tesla, iemand een idee hoeveel er hiervan zijn in België?
zwarte Citroen DS3 (knappe auto zeg)
Comment
-
1x maserati quattroporte (sta regelmatig in de straat)
1x bmw m3
1x bmw m5
1x mercedes sl63amg (stond vlakbij de m3)
1x mercedes ml63amg (stond vlakbij de m3)
1x bentley gtc, donderblauw met blauw dak
dan bij een kruispunt een zwarte porsche panamera gezien, mijn moeder zei dan dat die mega knap is (knapper dan een 911) en dat je die niet veel zie. Daarna verder gereden en moest ik spontaan lachen omdat er een zilvere panamera in tegengestelde richting kwam.
Comment
Comment