Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke wagens ben je al tegengekomen

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
    serieus ?

jaaaaaaaaa, heb die gisteren ook in Knokke gezien. We stonden eerst te kijken naar een F612 die moest worden weg getakeld, toen opeens........... een blauw/zwarte Veyron onze aandacht trok

aangezien ik het hier post, ik had niks mee om dit vast te leggen

We zijn dan in hot pursuit gereden richting Sluis en net voor we Sluis binnen kwamen, sloeg ie rechts in. Hadden we hem nu net voorbij gestoken zeker. De baan lag er wel ideaal bij om een handbrake turn te maken, maar er reed ietske te veel volk achter ons.

alex69alex, kampeer dus maar een tijdje in Knokke

Damn, 1001 pk

'Is het koud en valt er regen, dan kom je in Knokke een Bugatti Veyron tegen' (met dank aan Tsjilp de mus )

Comment

• Bugatti Veyron (die hier al staat). Mooie kleurencombo alleszins.

Lamborghini Gallardo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977
        jaaaaaaaaa, heb die gisteren ook in Knokke gezien. We stonden eerst te kijken naar een F612 die moest worden weg getakeld, toen opeens........... een blauw/zwarte Veyron onze aandacht trok

aangezien ik het hier post, ik had niks mee om dit vast te leggen

We zijn dan in hot pursuit gereden richting Sluis en net voor we Sluis binnen kwamen, sloeg ie rechts in. Hadden we hem nu net voorbij gestoken zeker. De baan lag er wel ideaal bij om een handbrake turn te maken, maar er reed ietske te veel volk achter ons.

alex69alex, kampeer dus maar een tijdje in Knokke

Damn, 1001 pk

'Is het koud en valt er regen, dan kom je in Knokke een Bugatti Veyron tegen' (met dank aan Tsjilp de mus )
        Ik zit al een maand in Knokke en heb die Veyron nog niet gezien. Welke 612 was het trouwens, de grijze met V..-... nummerplaat ? De zwarte heb ik zojuist nog zien vertrekken.

En jij moet gisteren serieus lang in de file gestaan hebben. 't Was gewoon 1 groot verkeersinfarct in Knokke. Ik ging met m'n fietske een binnenweg nemen langs het Britspad maar heb me moeten keren omdat ik er niet door kon vanwege een meter water

En dan in sommige straten was het ook voor auto's bijna niet te doen

Comment

• Het regende inderdaad oude wijven (maar in Knokke hebben die meestal de centen )

Het was een grijze. De Bugatti kwamen we trouwens tegen aan de Hemmingways Da geroffel als die vertrekt, krijg er nog kippenvel (groene boekje ) van.

Nu moet ik ooit nog een Koeningsegg zien en ik heb alle modern supercars gezien

Comment

Het regende inderdaad oude wijven (maar in Knokke hebben die meestal de centen )

De Bugatti kwamen we trouwens tegen aan de Hemmingways Da geroffel als die vertrekt, krijg er nog kippenvel (groene boekje ) van.
            Maar die reed er zaterdag ook al rond hoor want toen ik aankwam in Knokke kwam hij van Sluis om dan de Natiënlaan op te draaien.

Jammer dat ik hem zondag niet nog eens gezien heb.

Comment

• Nog vergeten

Dodge Caliber
              Audi RS4 (sedan)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
                Voor ik denk Zwoemba die nrplaten van Ferrari's bijhoudt: VMV-080 op 430 Spider

Bijhouden niet echt, tis mss gewoon iemand dat ik ken

Toch wel handig, zo'n reputatie als nerdy Ferrari freak

Comment

• HJ-001, op een 360 Spider

Comment

• Jups Knokke was gisteravond idd een ramp. Ik stond dicht aan de golfclub geparkeerd en toen ik om de auto wou gaan was het helemaal om zeep. Zo erg zelfs dat er in de A8 ergens water moet zijn binnengedrongen. Ik versta het totaal niet, langs de deuren kan het echt niet geweest zijn. Ik denk dat het water toch ver gelijk moet gestaan hebben met de drempels van de deuren en is het water waarschijnlijk langs de onderkant nr binnen gekomen. Gelukkig is het niet al te erg, en is het enkel bij een beetje vocht achteraan gebleven.

En ik heb ook de Veyron gezien toen ik vertrok. Stond geparkeerd voor de Bentley garage (waar er voorstelling was van nieuwe Bentley's). Het was een gefortuneerde Duitser die ermee reed.

Comment

• Vandaag in Brussel aan de foor de rode Viper van een van de foorkramers gezien. Helaas geen foto's omdat we er gewoon met de wagen passeerden
                      1982 BMW E28 528i
                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

Het was een grijze. De Bugatti kwamen we trouwens tegen aan de Hemmingways Da geroffel als die vertrekt, krijg er nog kippenvel (groene boekje ) van.
                        een veyron hoor je quasi niet toch, diegene die ik al heb horen starten hoorde ik toch zo goed als niet... een redelijke teleurstelling

Comment

• a nee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba

Bijhouden niet echt, tis mss gewoon iemand dat ik ken

Toch wel handig, zo'n reputatie als nerdy Ferrari freak
                            mja behalve als je op vrouwenjacht gaat, tenzij ge zelf met een 'studieobject' moogt cruisen natuurlijk

Comment

• Allé er hebben toch nog mensen de Veyron gezien gezien, zoals ik dus zei deze week, hij blijft het ganse weekend er, gelukkig

Die sound van die motor hoor je amper of zelfs niet bij het voorbij rijden, wel jammer.

En wat da water betreft in knokke, een paar keers in het jaar verandert Knokke es in Venetië, erg! Vorig jaar al even erg.

Comment

• gisteren in de gietende regen 5 briste skylines.
                                twaren wel oude

Comment

• De Mercedes SL65AMG van Jos Vaessen

Comment

• BMW 507

Comment

• CLS 55 AMG.
                                      American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Veel fake karren tegengekomen:

- 996 "GT2" --> was gewoon een 996 Carrera pré-facelift, met GT2-bumpers en GT2-spoiler, géén luchtgaten opzij...

- "M"3 Cabrio, zijdelingse roostertjes, en voorbumper, maar geen 4 uitlaten en geen sound...

Maar ook échte tegengekomen:

- BMW M5
                                        - Porsche Carrera S 997
                                        - Porsche Carrera 4S 996 én Carrera 4S 997 achterelkaar
                                        - Mercedes CL600
                                        - Range Rover Sport S/C

Comment

• Bmw M5
                                          AM DB9
                                          Te veel Q7's (ze verkopen echt goed)

Comment

Working...
                                          X