Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ze kwam thuis en vertelde me dat ze een porsche had gezien. Hij kwam rustig aanrijden om vlak bij haar volop de gas te gaan, wielen draaiden door, rook en die vlooooooooooooog vooruit.
Natuurlijk vroeg ik welke porsche het was: het was een rode... (ik: ) , maar wel een platte, niet zo de klassieke porsche lijn (ik: ).
Ik spurt naar boven om een afbeelding te laten zien van een Carrera GT en jawel hoor, het was die . Fak man!
ze kwam thuis en vertelde me dat ze een porsche had gezien. Hij kwam rustig aanrijden om vlak bij haar volop de gas te gaan, wielen draaiden door, rook en die vlooooooooooooog vooruit.
Natuurlijk vroeg ik welke porsche het was: het was een rode... (ik: ) , maar wel een platte, niet zo de klassieke porsche lijn (ik: ).
Ik spurt naar boven om een afbeelding te laten zien van een Carrera GT en jawel hoor, het was die . Fak man!
ja ik ken da, mijn moeder had op vakantie ne foto getrokken van
ne GT3 zei ze, ja twas ook ne CGT, echt chique... en dan staat het
er nog op vanachter... tsss
Comment