Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik wil dat, zorg jij voor 'n digitaal fototoestel of 'n gsm met dito?
'k Heb dat nog steeds niet (schaamt zich diep).
Zorg jij dan dat m'n baas me morgen vrij af geeft?
Je kan er echt niet veel van zien. Zit bijna volledig onder een zeil, maar je kan een stuk van de achterkant zien en de contouren zeggen meer dan genoeg.
Zorg jij dan dat m'n baas me morgen vrij af geeft?
Je kan er echt niet veel van zien. Zit bijna volledig onder een zeil, maar je kan een stuk van de achterkant zien en de contouren zeggen meer dan genoeg.
Alex, Timo, rallyman en allen die in Brugge en omstreken wonen
In Sint-Kruis is er op de maalsesteenweg, rechtover Carrefour een autoverkoper die een mooi autooke onder z'n zeil heeft verstopt, het is
Wil je het echt weten?
Een Ferrari F40!!!
Sint-Kruis is het nieuwe Knokke
oud nieuws, stond hier een paar dagen geleden al
kvind 't nogal een verneukte F40... er stond hier onlangs een link naar waar ie te koop staat maar kvind die precies niet direct meer
Audi RS in het zwart (vorig model). Ik passeerde hem toen ik op weg was voor het werk. Een half uurtje daarna nog eens speciaal langs die plek gereden omdat ik dan tijd had voor wat fotootjes, maar de vogel was al gaan vliegen.
Gisteren toen ik naar Oostende reed ben ik voorbijgevlogen door een nieuwe RS4 in dat felblauw, een zwarte Seat Leon Cupra R die aan z'n gat plakte en daarachter een grijze TVR sagaris (denk ik, ik meende toch de inkepingen op z'n motorkap te bemerken), alle 3 met Britse nrplaat
Comment