Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik reed vanmorgen naar school en stond zoals altijd aan te schuiven aan de lichten aan de Recor en wat stond er plots voor mij? Een Ford GT40 replica in Gulf-kleuren gespoten Die uneven beat: zalig
GT.006 zeker ? Die rijdt in de zomer telkens in Knokke rond, prachtige machine
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Ben gisteren enkele Mercedes R-klasse's tegengekomen, en de lange versie valt best nog wel te pruimen. In het zwart is die echt schitterend en in het zilver lijkt die dan weer wat banaler imo. Maar ik heb de indruk dat ze in ons landje niet dik gezaaid zijn die R-klasse's!
Verder ben ik in Knokke ook nog een Aston Vanquish S tegengekomen!!
Eergisteren naar Aken geweest om es te informeren om volgend jaar in het buitenland te studeren en ondertussen heel wat lekkers tegengekomen (toch heel wat meer dan in een Belgische stad van een vergelijkbare grootte)
-BMW E39 M5
-BMW E34 M5 Touring
-Corvette C5 Cabrio
-BMW 2002 Turbo
-Mercedes W221 S65 AMG ()
-Mercedes R129 SL73 AMG (pagani-motor?)
-Audi S6 Avant
-Wiesmann Roadster (de eerste Wiesmann die ik irl zie, wat een geluid, een stuk luider dan een M3 vind ik)
-AM V8 Vantage
-Dodge RAM SRT-10 (bruut)
-Porsche 964's (Targa's, Cabrio's, Carrera's,...) * tiental (luchgekoelde boxer )
-Porsche 993 Turbo
-Porsche 996's * veel
-Mercedes G500 Cabrio
-Jeep Grand Cherokee SRT-8
-nieuwe Audi S3
-Rolls Royce Silver Seraph
Eergisteren naar Aken geweest om es te informeren om volgend jaar in het buitenland te studeren en ondertussen heel wat lekkers tegengekomen (toch heel wat meer dan in een Belgische stad van een vergelijkbare grootte)
-BMW E39 M5
-BMW E34 M5 Touring
-Corvette C5 Cabrio
-BMW 2002 Turbo
-Mercedes W221 S65 AMG ()
-Mercedes R129 SL73 AMG (pagani-motor?)
-Audi S6 Avant
-Wiesmann Roadster (de eerste Wiesmann die ik irl zie, wat een geluid, een stuk luider dan een M3 vind ik)
-AM V8 Vantage
-Dodge RAM SRT-10 (bruut)
-Porsche 964's (Targa's, Cabrio's, Carrera's,...) * tiental (luchgekoelde boxer )
-Porsche 993 Turbo
-Porsche 996's * veel
-Mercedes G500 Cabrio
-Jeep Grand Cherokee SRT-8
-nieuwe Audi S3
-Rolls Royce Silver Seraph
Zit je daar met een blocknote in de wagen of heb je gewoon een uitstekend geheugen?
Gisteren een Mercedes S600, een ford mustang en een Mercedes S-klasse omgebouwd naar een nieuwer model, kvond dat toch niet zo mooi :s
Vooral achteraan zag je duidelijk dat er iets niet klopte .
Comment