Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag de nieuwe Mercedes C-Klasse in het rood gezien met Avantgarde uitvoering. Een gedurfde combinatie, al zeg ik het zelf..
Toen hij ons voorbij stak op de autostrade bleek dat hij 2 uitlaten had.. Dus een zwaardere versie, maar de tekens waren eraf dus weet niet welke het precies was...
een tijdje geleden in antwerpen, ik zag de kont van een porsche cayenne buiten steken uit een garage ik dacht bij me zelf ik kijk hier eens snel binnen, wat stond er vlak naast de cayenne, jawel een gloednieuwe Audi R8, pracht van een machien
ja, maar het zal voor morgenavond of zaterdag zijn, want ik heb mijn bluetooth dongle niet bij. Het zal in ieder geval niet duidelijk zijn want het is hier aan de overkant + het was al relatief donker
Eén zwarte E46 M3 die met een rotvaart afdraaide aan een kruispunt. De motor klinkt echt wel rauw en metaalachtig als je hem op z'n staart trapt. Viel een klein beetje tegen eerlijk gezegd. Maar toch ...
Man behoorlijk lekker spul om en bij de Kitzbüheler Alpen...
Een reteknappe RS4 B7 net voor de Duitse grens, nummerplaat HN-QU 115 (Duits, het deed me denken aan de plaat op een testwagen van verschillende foto's, het was ook een rode) ...
Twee keer een R8 (donkergrijs en zwart). Echt "mächtig tief und breit", een zalige verschijning...
Een Lambo Diablo op de Autobahn, blijft zalig... Kort erna een 550 Maranello.
Dan de twee hoofdvogels.
Een Italiaanse Carrera GT, machtig maar hij deed me eigenlijk niet zo gek veel. Hij was in het lichtgrijs van op de persfoto's.
En dan nog een Gemballa Cayenne GT750...
Het ding zag er behoorlijk indrukwekkend uit. Het was een zwarte, alle logo's waren van Gemballa. In de motorkap zaten een pak luchtgaten en de voorkant was net gatenkaas. Dan lagen er van die überzalige Gemballa multispokes op in 23" (voor en achter 315/25 P 23 ). M'n pa is even met de eigenaar gaan praten en die vertelde dus dat het de 750 pk versie was. Met 1150 Nm... Toen m'n pa naar het verbruik vroeg zei hij iets over een knopje om de turbodruk te verlagen. Als dat geactiveerd was had je rond de 100 pk minder. Normale rijstijl met die knop ingedrukt was 25 liter, dat zegt genoeg... Het ding maakte een absoluut heerlijke sound...
Comment