Oorspronkelijk geplaatst door TTN
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenBua ja zeker he
OF
prijzen van de 450D bij konijn(enberg) afwachten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenkomaan... echt niemand?????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenmanneuh!!!!!!
Ik kan niet fotosoepen,sorry.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenWelke lens heb je trouwens gebruikt voor die on-track foto's bij de BMW-clubdays?
Sorry voor het late antwoord.
Comment
-
Ik ben op zoek naar een kleine, compacte camera die vooral zou dienen voor in 't weekend (zijnde nightlife, dus zeer donkere omgeving). Ik dacht eerst een 5MP cameratelfoon (LG viewty, k850i,...) te kopen, maar die kunnen blijkbaar niet zo goed om met onderbelichte locaties. Iemand een aanrader... dus een compacte camera (pocket size), snel, goede foto's in het donker en niet te duur (max € 200). Thanks!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenAndyyy!!!!!!
Ik kan niet fotosoepen,sorry.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenEventueel een 400D met 'n kitlensje en 'n zoomlensje (in de -300 mm range om het een beetje betaalbaar te houden)
OF
450D gaat dat de opvolger worden van de 400D?
Wanneer komt die uit?
Kitlens is dat 18-55mm bv?
Welke merk lens moet je die zoom dan nemen?
tks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenKitlens 55-200.
Sorry voor het late antwoord.
Zeer knappe foto's die je uit dat lensje haalt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten450D gaat dat de opvolger worden van de 400D?
Wanneer komt die uit?
Kitlens is dat 18-55mm bv?
Welke merk lens moet je die zoom dan nemen?
tks
Die zoom: Liefst Canon eigenlijk, Tamron/Sigma resulteert in een mindere bouwkwaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenwie wel? dan kan ik aan die zenne arm gaan hangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten900€ voor de 450D alleen of met lenzen bij ?
900€ voor ne camera is wel veel voor mij
Dan raad ik u de 400D aan met een kitlens en een 70/75-300 al dan niet IS lens.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichtenwie wel? dan kan ik aan die zenne arm gaan hangen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenBeter laat dan geen hé
Zeer knappe foto's die je uit dat lensje haalt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenF40fan
ik heb echt genen tijd, sorry kweet de laatste dagen echt nie meer waar mijne kop staat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenEventueel een 400D met 'n kitlensje en 'n zoomlensje (in de -300 mm range om het een beetje betaalbaar te houden)
OF
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
ik heb echt genen tijd, sorry kweet de laatste dagen echt nie meer waar mijne kop staat...
Nuja, goed werk vraagt tijd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenOm te beginnen zou ik gewoon een 400D met 17-85 en polarisatiefilter gaan halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenNee, dat heb ik ook al gemerkt
Nuja, goed werk vraagt tijd
maar ik doe m'n best hoor, kvrees er alleen voor deze week, tenzij mss 's nachts
Comment
Comment