Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenIk koop liever iets van den eerste keer juist ( en iets duurder ook ) dan eerst een miskoop te doen, vervolgens tegen verlies weer te verkopen en dan pas iets te goei te kopen
Ik ben er tevreden van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk BerichtenIS kan op statief ook handig zijn hoor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
prijs/kwaliteit wel ja. zeker niet slecht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenWelke diameter heeft die lens eigenlijk? Zou er graag eens een polar opzetten tijdens die AW-meet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenOp onstabiele ondergrond? (wankelend statief, zwakke bosgrond/grasveld?)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenVergeet er geen filters bij te tellen, zonnekappen, extra batterij + geheugenkaartje(s)! Tis een dure hobby
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten67
Dat ze nu bij konijn maar niet te lang meer treuzelen met men zonnekappen, dan breng ik ineens een polar. mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenTuurlijk, ik heb zelf ook juist een kwaliteitslens gekocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenOm het te leren heb je dat niet nodig hè.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenbwa zelfs bij vaste ondergrond... zeker bij de zware tele's heb je altijd wel trillingen. En vooral als je aan panning doet zou ik zeker die IS op laten staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIdeaal, net hetzelfde als men 17-85.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenThat's the spirit, mss ineens voor de 40D gaan?
Ik ben er tevreden van.
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenop vlak van kwaliteit alleen ook hoor. zijn soms beter dan de canons of nikkors... daarmee dat er bij mij ook een sigma op m'n aankooplijstje staat
Ook vroeg ik mij af van dat ik die wel ga kunnen bedienen? Ik ben altijd gewoon nu kodak open, resolutie instellen en weg.
Begrippen zoals iso, diagfragma? en lichtsterkte voor een lens ken ik wel maar dat is het ook zowat.
edit: ow ja die filters he ? wat doen die?
uv filter en zo ne polar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk heb me altijd laten wijsmaken dat panning met 'n statief niet echt goed ging.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenZalig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenBegrippen zoals iso, diagfragma? en lichtsterkte voor een lens ken ik wel maar dat is het ook zowat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten70-200 lens met IS van 2.000€ en eumh
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenOok vroeg ik mij af van dat ik die wel ga kunnen bedienen? Ik ben altijd gewoon nu kodak open, resolutie instellen en weg.
Begrippen zoals iso, diagfragma? en lichtsterkte voor een lens ken ik wel maar dat is het ook zowat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenPast die 70-200 met zonnekap erop gemonteerd trouwens in een Lowepro Mini trekker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDan zetten ze u zwaar int zak
Comment
Comment