Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenHij bedoelt de 2.8 wss hè.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenAlles went, ik kom ook van een simpel digitaaltje en heb de stap naar 'n spiegelreflex gewaagd en heb er nog geen minuut spijt van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDat weet ik, maar wou wel eens weten of 'ie er volledig inging.
Wat kost zo'n zak? Moet ik ook nog hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk heb er toch ook bijna een jaar over gedaan om het allemaal deftig te leren hoor, ben nog aan het leren...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenBij konijn nog geen 1700, dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenVoila, het verschil tussen 100 en 200 zie je niet hoor. (toch niet bij hoge sluitertijden)
Er zijn maar twee nadelen aan lichtsterke lenzen, da' s de prijs en het gewicht, in het verleden heb ik het allemaal gehad en ik weet 100% zeker dat als je echt bezig bent met fotografie ( of de intentie hebt om er veel mee bezig te zijn ) dat je op een bepaald moment beter kiest voor ineens het goede dan eerst nog een tussenstap te doen, maar da's mijn mening en ik respecteer ook iedereen zijn mening daar niet van
PS mooie avondfoto's van die mini trouwens !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenNormaal gezien wel. (hier zitten twee bodies in)
Wat kost zo'n zak? Moet ik ook nog hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenJullie vergeten wel dat een 2.8 lens nog steeds dubbel zoveel licht binnen kan krijgen waardoor de AF het ook een pak sneller en beter gaat doen
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDan zetten ze u zwaar int zak
Alles went, ik kom ook van een simpel digitaaltje en heb de stap naar 'n spiegelreflex gewaagd en heb er nog geen minuut spijt van.Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenHij bedoelt de 2.8 wss hè.
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenProbeerseltje met rook van een kampvuur:
crysis?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenThanks. Heb jij er ook zo een?
Inderdaad zeer knappe foto's nilske!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIS? Ja hoor
http://www.fotokonijnenberg.be/produ...id_product=654
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten€96,60 euro (aanbieding bij konijn)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichtenidd een nikkor 70-200 met die stabilisator f2.8 +1899€ heb ik die is zien staan.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIS? Ja hoorOorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichtenidd een nikkor 70-200 met die stabilisator f2.8 +1899€ heb ik die is zien staan.
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenyup, maar dan met IS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenAmai, en dan nog € 80 voor een polar 67mm van deftige kwaliteit en we zijn weer vertrokken... Dure hobbie indeed.
Comment
Comment