Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb er toch ook bijna een jaar over gedaan om het allemaal deftig te leren hoor, ben nog aan het leren...
Ik ben nog een absolute noob, maar toch ben ik blij dat ik de stap gewaagd heb, het fotograferen is veel intensiever en biedt veel meer mogelijkheden dan met 'n gewoon digitaaltje.
Voila, het verschil tussen 100 en 200 zie je niet hoor. (toch niet bij hoge sluitertijden)
Jullie vergeten wel dat een 2.8 lens nog steeds dubbel zoveel licht binnen kan krijgen waardoor de AF het ook een pak sneller en beter gaat doen
Er zijn maar twee nadelen aan lichtsterke lenzen, da' s de prijs en het gewicht, in het verleden heb ik het allemaal gehad en ik weet 100% zeker dat als je echt bezig bent met fotografie ( of de intentie hebt om er veel mee bezig te zijn ) dat je op een bepaald moment beter kiest voor ineens het goede dan eerst nog een tussenstap te doen, maar da's mijn mening en ik respecteer ook iedereen zijn mening daar niet van
Comment