Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    Zoals bij de keuze BMW-Audi-Mercedes denk ik hè.

Maar BMW is uiteraard het beste.

zoiets idd

geef mij toch maar een Audi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
      zoiets idd

geef mij toch maar een Audi
      Voilà, en zo zijn we weer vertrokken hè.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
        Voilà, en zo zijn we weer vertrokken hè.

echt hé die Canon-Nikon discussie en BMW-Audi-Mercedes discussie zijn zowat de meest nutteloze ooit

Comment

• Was net even bezig geweest met een nieuwe functie op de mkIII , lenscalibratie, op het eerste zicht wel handig waarschijnlijk.
          Net even zitten testen met een 500mm+2x extender op 3 batterijtjes telkenmale een anderhalve cm achter elkaar, focus op het middelste, beide foto's op statief, IS aan, met draadonspanner, de ene met spiegelopklap de andere zonder, kies zelf , om maar te zeggen wat zo'n spiegelklap teweeg kan brengen ( sluitertijd is natuurlijk wel extreem lang )

Comment

• Diene D300 ziet er wel de moeite uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
              Diene D300 ziet er wel de moeite uit
              Te hoog voor uw budget.

Comment

• hehe ik kan mijn budget altijd opdrijven haha. Overal zeggen ze precies dat je beter van den eerste keer best al meteen het goeie materiaal pakt. Dat je daar later altijd spijt van gaat hebben enz. who knows :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                  Was net even bezig geweest met een nieuwe functie op de mkIII , lenscalibratie, op het eerste zicht wel handig waarschijnlijk.
                  Net even zitten testen met een 500mm+2x extender op 3 batterijtjes telkenmale een anderhalve cm achter elkaar, focus op het middelste, beide foto's op statief, IS aan, met draadonspanner, de ene met spiegelopklap de andere zonder, kies zelf , om maar te zeggen wat zo'n spiegelklap teweeg kan brengen ( sluitertijd is natuurlijk wel extreem lang )

Inderdaad zeg, wat een verschil, tot voor kort wist ik niet dat zoiets bestond. Ik had nooit gedacht dat de reactiekrachten op dat bewegend spiegeltje zo groot zouden zijn dat ze heel de camera deden bewegen.

Vraagje: Je gebruikt dus een 2x extender. Is dat op elke lens mogelijk en vooral: beïnvloedt dat de kwaliteit van de foto in erge mate? Indien dat niet zo is dan kan je dus vrij goedkoop aan een tele van 600 mm raken of ben ik mis daar?

Comment

hehe ik kan mijn budget altijd opdrijven haha. Overal zeggen ze precies dat je beter van den eerste keer best al meteen het goeie materiaal pakt. Dat je daar later altijd spijt van gaat hebben enz. who knows :p

Koop u dan ne 40D in dezelfde kit als ik hem heb, of die nieuwe 55-250

Comment

• Hoe zit dat met de prijzen van Konijnenberg, want ik zie daar 19% btw staan. Als ik daar iets bestel en laat versturen, klopt die prijs dan nog?

Wel goedkoop, ixus 70 + 2 gig aan mijn deur voor net geen € 200.
                      Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                        Hoe zit dat met de prijzen van Konijnenberg, want ik zie daar 19% btw staan. Als ik daar iets bestel en laat versturen, klopt die prijs dan nog?

Wel goedkoop, ixus 70 + 2 gig aan mijn deur voor net geen € 200.
                        Ik snap uw vraag niet eigenlijk, verzendingskosten moeten betaald worden hé!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                          Ik snap uw vraag niet eigenlijk, verzendingskosten moeten betaald worden hé!
                          Ja, dat weet ik.

Alleen omdat er 19% btw opstaat ipv 21%, maakt dat iets uit voor een Belgische besteller?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten

Schitterend ! Nen Amerikaanse?

Comment

• Beké laat u niet vangen, die 19% is nl btw en 21% be.

Jij moet dus 21% pakken en wenen

Comment

Beké laat u niet vangen, die 19% is nl btw en 21% be.

Jij moet dus 21% pakken en wenen
                                Kword er voor bijna € 2 opgelegd door die Hollanders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast Ace Bekijk Berichten
                                  Schitterend ! Nen Amerikaanse?
                                  'k Heb er (nog) geen benul van. Ik ga dat hondje waarschijnlijk nog zien in de toekomst, dan vraag ik het even.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                  2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                                    Enkele dagen terug viel me de heldere lucht en dito maan me wel op, vlug even deze geschoten :
                                    1DII - 500 +2x ext

En hier ondervind ik het verschil in prijs voor de eerste keer

Ongeveer dezelfde instellingen, alleen iso kan ik maar kiezen tussen 100-200-400-600-800... dus heb ik 400 genomen, F1/125 is dezelfde, F8 is mijn maximum in die stand (dus geen F10) en EV was ook -2/3.
                                    Had wel maximaal optisch ingezoomd, dus 18x en op 5 megapixel. 'k Had beter niet ingezoomd en op 8 megapixel genomen zeker? Zodat ik minder lensafwijkingen heb... ach wat maakt het uit met zo een lensje, ook al staat er Leica op

In elk geval, het voorbeeld van audidriver is verbluffend, maar ik ben al meer dan tevreden met de capaciteiten van mijn toestel, zeker als je de prijs en de situering van het toestel bekijkt.

Toch ga ik ook nog eens proberen bij heldere maan. En 8 mp en praktisch niet ingezoomd. Gewoon om de uitersten op te zoeken. De grens van het kunnen van m'n ding.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Hoe meer ik naar de eerste foto kijk, hoe meer ik de mijne lelijk vind zo onder elkaar, ook al vond ik hem SUPER toen ie pas uit m'n toestel kwam op m'n pc

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Hoe meer ik naar de eerste foto kijk, hoe meer ik de mijne lelijk vind zo onder elkaar, ook al vond ik hem SUPER toen ie pas uit m'n toestel kwam op m'n pc
                                        'n bridge en een dslr camera kan je moeilijk met elkaar vergelijken hé, het mooiste voorbeeld gaf je al bij de iso-waarden. Het niet van lenzen kunnen wisselen enz hoort data ook bij natuurlijk.

Comment

'k Heb er (nog) geen benul van. Ik ga dat hondje waarschijnlijk nog zien in de toekomst, dan vraag ik het even.
                                          Thanks

Comment

Working...
                                          X