Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
    En als jij nu 100 foto's online moet plaatsen ?

moet jij dan foto per foto doen ?
    Je moet eens Googelen op PS actions

Als je een makkelijker manier wil kan het zo ook, zeer handig progje overigens :

http://www.idimager.nl/FreeWare/BDSizer.exe

Comment

• Schitterend uitlje dat je daar gevangen hebt op je gevoelig sensortje!!!
      Je kan er echt wat van. 't Ventje achter 't toestel bepaalt toch ook wel een groot deel van 't succes

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
        Tenzij er iemand iets beter weet? Ik hoop nog altijd dat ze ooit eens een deftige cameratelefoon gaan uitbrengen
        Echt hè, ik hoop dat ze eens een camera zullen maken waarmee je kan bellen en sms'en in plaats van een gsm waarmee je foto's kan maken. Tegenwoordig zitten die gsm-fabrikanten te pochen met gsm's met een camera van 5 MP, maar zolang je geen deftige lens hebt met iets of wat optische zoom ben je daar helemaal niets mee. Samsung heeft als enige een gsm met 3x optische zoom, maar ik heb daar nog geen foto's van gezien...

Comment

• Deze foto is genomen met zo'n Samsung G800 met 5 MP en 3x optische zoom.

Origineel formaat: http://farm3.static.flickr.com/2100/...77e5628b_o.jpg

Ik vind dit toch wel echt ferm voor een gsm-camera.

Comment

• Zolang er voldoende licht is zijn die camera's wel te doen (wel nog niet goed genoeg imo ma ja), eens het donker wordt echter...een complete ramp
            Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Ik snap het doel van zo'n camera op een gsm niet echt. Ok, tis handig als je eens af en toe een exclu. wagen tegenkomt, om die zo te spotten. Of iets waarvan je denkt, dat moet ik op foto hebben! Maar 'jullie' verlangen te veel van zo'n gsm-camera. Je zal nooit zo geen scherpe/mooie foto's kunnen maken als met een goede bridge/dslr. Net zoals wij niet kunnen verwachten dat we morgen gaan kunnen bellen en sms'en met onze dslr.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                Ik snap het doel van zo'n camera op een gsm niet echt. Ok, tis handig als je eens af en toe een exclu. wagen tegenkomt, om die zo te spotten. Of iets waarvan je denkt, dat moet ik op foto hebben! Maar 'jullie' verlangen te veel van zo'n gsm-camera. Je zal nooit zo geen scherpe/mooie foto's kunnen maken als met een goede bridge/dslr. Net zoals wij niet kunnen verwachten dat we morgen gaan kunnen bellen en sms'en met onze dslr.
                Ok, maar ik vind toch dat een gsm-camera toch een beetje kwaliteit mag geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                  Ok, maar ik vind toch dat een gsm-camera toch een beetje kwaliteit mag geven.
                  Beetje akkoord, maar je kan niet verwachten dat je met een gsm van pakweg 100,200,300 euro, foto's gaat nemen zoals met 'n dslr van pakweg 1000 euro.

Comment

Beetje akkoord, maar je kan niet verwachten dat je met een gsm van pakweg 100,200,300 euro, foto's gaat nemen zoals met 'n dslr van pakweg 1000 euro.
                    Nee, dan zouden die dslr's geen zin van bestaan meer hebben hè. Maar ik zou het wel fijn vinden mochten toekomstige gsm-camera's de kwaliteit leveren van kleine digitale camera's van nu.

Comment

uiteraard niet; maar op termijn zal de kwaliteit wel ongeveer even goed worden als de compacts er is de laatste jaren toch al veel vooruitgang geboekt en ik zie nog veel verbetering er aan komen... Ook niet vergeten dat ze in de business ook wel weten dat velen wachten op betere camera's nog en dat er bij de gsmproducenten grote budgetten zijn voor R&D. Nu als ze ooit zo goed worden als de huidige compacts ga ik er met plezier eentje kopen, maar voorlopig pas ik nog

Comment

Niemand spreekt hier over dslr's.

Het is gewoon erg dat ze met de huidige technologie nog steeds geen telefoon op de markt hebben gebracht die even goeie foto's kan nemen als een recente compacte camera van zeg maar €150/€200. Mijn 6 (!!) jaar oude sony van 3mp maakt betere foto's dan die nieuwe generatie 5mp camera's.

Comment

Niemand spreekt hier over dslr's.

Het is gewoon erg dat ze met de huidige technologie nog steeds geen camera op de markt hebben gebracht die even goeie foto's kan nemen als een recente compacte camera van zeg maar €150/€200. Mijn 6 (!!) jaar oude sony van 3mp maakt betere foto's dan die nieuwe generatie 5mp camera's.
                          't aantal megapixels zegt dan ook niets over de kwaliteit maar enkel iets over de grootte van de foto's. Helaas snappen velen dat nog steeds niet
                          maar bon, ze komen er wel die betere camera's in gsm's , 't is gewoon niet evident om alles weer zoveel kleiner te maken maar wel met behoud van de kwaliteit... voor de lens is 't grote probleem in gsm's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                            maar bon, ze komen er wel die betere camera's in gsm's , 't is gewoon niet evident om alles weer zoveel kleiner te maken maar wel met behoud van de kwaliteit... voor de lens is 't grote probleem in gsm's...
                            Dat snap ik, maar dat is volgens mij niet het probleem. Een ixus 70 is 1,9cm dik, een k850i is 1,7cm dik. Nog plaats tekort? Tja, daar kan wel een halve cm bij... een 'oude' Nokia 3310 bv is 2,2 cm dik.

Volgens mij ligt het probleem ergens anders.

Comment

Dat snap ik, maar dat is volgens mij niet het probleem. Een ixus 70 is 1,9cm dik, een k850i is 1,7cm dik. Nog plaats tekort? Tja, daar kan wel een halve cm bij... een 'oude' Nokia 3310 bv is 2,2 cm dik.

Volgens mij ligt het probleem ergens anders.
                              je vergeet dat er in een gsm ook alle functies voor bellen, sms'en, mms'en en nog andere toestanden ook zitten ooit al eens een compact gezien zonder behuizing? dat zit dus echt VOLLEDIG vol hé...
                              En aangezien een gsm dus ook volledig vol zit mag je mij altijd eens komen uitleggen waar ze alles van de camera gaan onderbrengen Het is blijkbaar zeer moeilijk een soortgelijke lens als van een compact in te brengen in een gsm dus zijn ze op zoek naar middelen om kleinere lenzen te maken die optisch wel even goed of beter zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                je vergeet dat er in een gsm ook alle functies voor bellen, sms'en, mms'en en nog andere toestanden ook zitten ooit al eens een compact gezien zonder behuizing? dat zit dus echt VOLLEDIG vol hé...
                                En aangezien een gsm dus ook volledig vol zit mag je mij altijd eens komen uitleggen waar ze alles van de camera gaan onderbrengen Het is blijkbaar zeer moeilijk een soortgelijke lens als van een compact in te brengen in een gsm dus zijn ze op zoek naar middelen om kleinere lenzen te maken die optisch wel even goed of beter zijn.
                                Ja, daar heb volledig gelijk in. Echter, volgens mij kunnen ze het wel in een gsm proppen, maar is de prijs momenteel nog te hoog om te gaan verkopen.

We zullen wel zien, hopelijk is het nog voor 2008
                                Last edited by Synchromesh; 15/02/2008, 10:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                                  ik denk dat hier goed zit om een slachtoffer te vinden... kan er iemand van jullie van mijn wagen een photoshop maken met de keskin kt4 velgen erop en een subtiele verlaging? alle foto's vindt je terug op de voorlaatste pagina van mijn topic. zo heb ik een beetje een idee

dank bij voorbaat
                                  nog steeds niemand intresse, om me uit de brand te helpen??? de foto vindt je ondertussen 2 pagina's terug in men topic

Comment

• Zet die foto's anders eens hier, want ik kan ze echt niet vinden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                      Zet die foto's anders eens hier, want ik kan ze echt niet vinden...
                                      as you wish...

hier kun je een geschikte foto van de wagen selecteren
                                      Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.

en dit zijn de keskin kt4 velgen, al zullen er wrs beter geschikte foto's van bestaan

ik ben niet zo thuis in het wereldje van photoshop, daarom laat ik de keuze van de foto's liever aan u over

Comment

• Als je deze foto eens in het groot kon posten aub, dan zijn we al een eind verder...

Comment

• Ik denk in ieder geval dat het resultaat er vet zal uitzien.

Comment

Working...
                                          X