Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
kerel, ik zei je dat je me de foto's moest presenteren op een blaadje. Ik was te lui om te zoeken, je mag ook wat doen ervoor
Maar er kwam niets....
PHIL1 heeft me al geholpen en gaat me trouwens ook nog helpen met men andere shopkes... ben blij dat die kerel da goe kan... zo krijg ik tenminste een beeld en kan ik beter kiezen
in photoshop image => mode => grayscale
daarna terug image => mode => rgb color
En dan neem je uw historybrush en verf je de auto terug
Enkele weken geleden eens een vraag gesteld hoe ik een object kan isoleren.
Maw het object in kleur laten en de omgeving in zwart wit.
Dankzij F40fan ben ik daar nu in geslaagd. Waarvoor dank!
Net even snel beetje gespeeld met de historietool, ok perfect is ie niet, maar dat komt omdat ik het maar vlug vlug gedaan heb.
Enkele weken geleden eens een vraag gesteld hoe ik een object kan isoleren.
Maw het object in kleur laten en de omgeving in zwart wit.
Dankzij F40fan ben ik daar nu in geslaagd. Waarvoor dank!
Net even snel beetje gespeeld met de historietool, ok perfect is ie niet, maar dat komt omdat ik het maar vlug vlug gedaan heb.
Na lang twijfelen heb ik de koop doorgehakt en ga ik mij de Nikon D3 aanschaffen. Weet iemand winkels in BE of NL waar ze die op voorraad hebben? De besteltermijnen zijn echt erg dacht ik momenteel ...
Na lang twijfelen heb ik de koop doorgehakt en ga ik mij de Nikon D3 aanschaffen. Weet iemand winkels in BE of NL waar ze die op voorraad hebben? De besteltermijnen zijn echt erg dacht ik momenteel ...
Nice, ik heb net 'n D2h bijgekocht (naast mijn D1)
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment