Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• n00b question:

"the base from a tripod head"

Wat is dan dan precies?

Comment

• Ikzelf heb een 'Hama Autostativ', gekocht via 't internet in Duitsland.
      Gebruik ik om mijn videocamera vast te maken aan mijn voorruit (kan ook mijn EOS 350D op geklikt worden uiteraard).

Comment

• Met 'n zuignap zou ik nu precies toch niet kopen, vind het niet zo betrouwbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
          Met 'n zuignap zou ik nu precies toch niet kopen, vind het niet zo betrouwbaar.
          je moet niet van die simpele dingetjes kopen hé....maar zo'n "trek" zuignap is bere sterk. Dat bleef bij mij toch al perfect plakken aan de buitenkant van een auto tegen 80km/u

Comment

• Ik wou een fototoestel om altijd op zak te hebben, en had ook nood aan een nieuwe gsm... Het resultaat is af en toe best wel mooie foto's, ondanks de gsm-kwaliteit :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
              Ik wou een fototoestel om altijd op zak te hebben, en had ook nood aan een nieuwe gsm... Het resultaat is af en toe best wel mooie foto's, ondanks de gsm-kwaliteit :

das best wel al deftig met welke gsm is dat getrokken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                je moet niet van die simpele dingetjes kopen hé....maar zo'n "trek" zuignap is bere sterk. Dat bleef bij mij toch al perfect plakken aan de buitenkant van een auto tegen 80km/u
                Dat Hama Autostativ hangt zo vast aan mijn voorruit dat ik me soms afvraag of ik dat ding überhaubt van mijn ruit afkrijg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                  das best wel al deftig met welke gsm is dat getrokken?
                  Ongeveer 1 op 30 foto's ziet er wel deftig uit ja .

Gsm van dienst is dit http://www.smartphoneshop.be/product/46552.

Comment

• Vandaag nog eens naar Konijnenberg voor een polarisatiefilter voor mijn 70-200 en nog wat extra geheugen (4Gb), ik dacht ik zal me ook nog maar een cardreader meenemen, omdat foto's laden via de camera verschrikkelijk traag gaat, maar ik denk dat de verkoper mij het verkeerde product heeft meegegeven (ben waarschijnlijk iets te impulsief geweest en ik merkte pas dat er iets mis was toen ik thuiskwam en het toestelletje uitprobeerde). Een Rescue Pro van Sandisk, zo heet het, dient blijkbaar om beschadigde bestanden op een CF-kaart of SD-kaart te 'redden'. Welke cardreader moet ik nu wél kopen en kan ik het toestel dat ik vandaag heb gekocht nog binnen de 7 dagen gaan inwisselen?

Comment

• rescue pro is toch een cd'tje dat erbij zit en software om te gebruiken met om het even welke card reader?

2015 Volvo V60 D2 aut.
                      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
                        rescue pro is toch een cd'tje dat erbij zit en software om te gebruiken met om het even welke card reader?
                        Ja sorry my mistake. Het is de Extreme van Sandisk. Ik dacht dus dat je die software moest gebruiken om de foto's op de PC te zetten, stupid me ...

Comment

• Valt zo'n polar mee op 'n tele?

Comment

Valt zo'n polar mee op 'n tele?
                            Ja jonge echt zalig.

Check en comment: http://www.autoforum.be/showthread.p...47#post2543547

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                              Ja jonge echt zalig.

Check en comment: http://www.autoforum.be/showthread.p...47#post2543547
                              Very Very Very nice!

Ik ga het grote broertje van jouw lens kopen, alhoewel ik er nog niet over uit ben.

Comment

Very Very Very nice!

Ik ga het grote broertje van jouw lens kopen, alhoewel ik er nog niet over uit ben.
                                Zeker doen.

Comment

Zeker doen.
                                  De ene keer wil'k dan weer de 4.0 IS, de andere keer de 2.8 IS omdat die dan weer bijzonder lichtsterk is en altijd handig als ik dan binnen wil fotograferen.

Comment

• Als je het geld hebt zou ik de 2.8 IS nemen, is beter in proportie met je body. (niet superbelangrijk maar het oog mag ook wat hebben imo)

350D => kleinere lens
                                    40D => grotere lens

Comment

Als je het geld hebt zou ik de 2.8 IS nemen, is beter in proportie met je body. (niet superbelangrijk maar het oog mag ook wat hebben imo)
                                      Als je het mij toestaat wil ik eens (volgende maandag of AW-meet Zolder) wat foto's nemen met jou F4.0, ik ga de Guy zijne 2.8 eens testen en nog iemand anders (AP) zijn 100-400.

Comment

350D => kleinere lens
                                        40D => grotere lens
                                        Welkom in de wondere wereld van de batterygrip .

Of ik dat zou kopen op men 40D weet'k niet, voordeel is wel dat je dan niet zo dikwijls van batterij moet wisselen + handiger bij 'portretten'.

Comment

Als je het geld hebt zou ik de 2.8 IS nemen, is beter in proportie met je body. (niet superbelangrijk maar het oog mag ook wat hebben imo)

350D => kleinere lens
                                          40D => grotere lens
                                          dat is echt wel de reden om een lens te kopen

Comment

Working...
                                          X