Oorspronkelijk geplaatst door TTN
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenWelkom in de wondere wereld van de batterygrip .
Of ik dat zou kopen op men 40D weet'k niet, voordeel is wel dat je dan niet zo dikwijls van batterij moet wisselen + handiger bij 'portretten'.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenAls je het mij toestaat wil ik eens (volgende maandag of AW-meet Zolder) wat foto's nemen met jou F4.0, ik ga de Guy zijne 2.8 eens testen en nog iemand anders (AP) zijn 100-400.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenVery Very Very nice!
Ik ga het grote broertje van jouw lens kopen, alhoewel ik er nog niet over uit ben.
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtendat is echt wel de reden om een lens te kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenheb jij al eens met mijn 70-200 gespeeld? Ja zeker?
echt hé 40D vind ik trouwens nog steeds nogal aan de kleine kant voor een 70-200 eigenlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenNu lach je eigenlijk ook een beetje met jezelf hè.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenNee, omdat je samen met TTN lacht om mijn uitpraak dat de verhouding tussen de grootte van de lens en die van de body 1 van de redenen is om de lens te kopen en daarna zeg je dat je de body van de 40D al te klein vind voor de 70-200...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenin bepaalde gevallen moet je echter gewoon aanvaarden dat je body niet in verhouding is met je objectief
photo by Vroem-Vroem
Ik heb al een gelezen dat een body best zo klein mogelijk moet zijn omdat hij de fotograaf zo weinig mogelijk mag 'belemmeren' en eigenlijk ben ik het hier wel een beetje mee eens, maar een grotere body zal waarschijnlijk wel beter in de hand liggen. (zeker als je grote handen hebt)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenDa's echt te zalig.
Ik heb al een gelezen dat een body best zo klein mogelijk moet zijn omdat hij de fotograaf zo weinig mogelijk mag 'belemmeren' en eigenlijk ben ik het hier wel een beetje mee eens, maar een grotere body zal waarschijnlijk wel beter in de hand liggen. (zeker als je grote handen hebt)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenomdat ik een 20D heb met een 70-200? die 20D vind ik idd wat te klein maar das toch maar tijdelijk...
Ga je je naam binnenkort veranderen in 40Dfan of ga je voor een fullframe?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenWat komt er in de plaats?
Ga je je naam binnenkort veranderen in 40Dfan of ga je voor een fullframe?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten@F40fan: Je hebt hem toen even uit je tas gehaald op Franco, heb er toen geen foto's mee genomen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenAls je het mij toestaat wil ik eens (volgende maandag of AW-meet Zolder) wat foto's nemen met jou F4.0...1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenah ik dacht nochtans van wel moet je anders op een volgende meet maar eens doen...
Merci Laurent!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDat was TTN
Merci Laurent!
Comment
-
Ik zou een aantal foto's moeten nemen voor een plechtige communie.
Aangezien ik echt geen groot licht ben op gebied van fotografie graag advies van experten.
Om foto's te nemen van personen met een 'flou' achtergrond zal ik moeten spelen met de diafragma opening om de scherpte diepte bij te stellen. Moet de A(perture) waarde kleiner zijn of groter voor portretfotografie?
Ik heb geen zin en tijd om te experimenteren
Comment
Comment