Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenKan je dat niet via je school doen? Vaak krijgen die toch aanvragen voor fotografen?
Comment
-
895 euro, is dat een goede prijs voor een occasie Canon EF 100-400L?
Twijfel!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten895 euro, is dat een goede prijs voor een occasie Canon EF 100-400L?
Twijfel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtentwijfelen tussen een 40D en een 400D snap ik, maar tussen een 40D en 5D vind ik vreemd. Ik zou het dan wel weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten895 euro, is dat een goede prijs voor een occasie Canon EF 100-400L?
Twijfel!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenHoe oud is die stofpomp?
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenAls ie nog in goede staat is dan zou ik zeggen een prijsje.1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenJep, was in redelijk goede staat.. Pff! Nu nog geld zien te verzamelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIn redelijk goede staat, heb je er foto's van?
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenVerkocht.
En niet aan mij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenOei, traantjes?1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenNeen want ik ga binnenkort een nieuwe 24-105L kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenGa je dan niet veel breedhoek missen?1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenNeen want ik ga binnenkort een nieuwe 24-105L kopen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenAls het geen nieuwe moet zijn heb ik misschien nog wel een heel mooie tweedehands voor je , de mijne ga ik van de hand doen, ik gebruik ze toch zeer zelden omdat ik eigenlijk enkel nog met m'n primes werk. De lens is in nieuwstaat en zeer weinig gebruikt.1991 Mazda MX-5 NA
Comment
-
Ik ga tegen eind dit jaar waarschijnlijk een nieuwe lens kopen ter vervanging van mijn 18-55, ik twijfel tussen de 17-40 f/4 L en de 17-55 f/2.8 IS, kan er eens iemand zeggen welke ik het beste neem?
Positieve punten van de 17-40:
*) L-glas
*) vaste lichtsterkte
Positieve punten 17-55:
*) IS
*) zeer lichtsterk (ook vast)
Negatieve punten 17-55:
*) iets duurder
*) enkel compatibel met niet-fullframecamera's
Comment
Comment