Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten't zal wel moeten want ik doe deze week geen photoshop meer open
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenSinds gisteren dit probleem:
Die lichtstralen dus.. Hoe komt dit? En vooral, hoe voorkom ik dit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenDer hangt ne halve fritpot op uw frontelement van uw lens?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk zal dat ding morgen eens openvijzen maatje
Laat maar1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Laat maar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenNu kan ik echt beginnen te spelen met de 400D
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenheb je daar een statief voor nodig?
5 seconden zonder te bewegen lukt mij toch niet ze
Comment
-
Ik ben op zoek naar een fotografiezaak die een studioflitsset verhuurt, liefst een beetje in de regio... de volgende heb ik al weet van:
- konijnenberg (maar te ver voor mij eigenlijk)
- cervix (ook te ver)
- focilux (doenbaar qua afstand maar weet nog niet wat de prijs bedraagt en wat hun kit juist bevat)
iemand die er nog kent? thanks!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk BerichtenIk ben op zoek naar een fotografiezaak die een studioflitsset verhuurt, liefst een beetje in de regio... de volgende heb ik al weet van:
- konijnenberg (maar te ver voor mij eigenlijk)
- cervix (ook te ver)
- focilux (doenbaar qua afstand maar weet nog niet wat de prijs bedraagt en wat hun kit juist bevat)
iemand die er nog kent? thanks!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk BerichtenArt&Craft ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenSinds gisteren dit probleem:
Die lichtstralen dus.. Hoe komt dit? En vooral, hoe voorkom ik dit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenHeeft dat niets met uwe polarisatiefilter te maken?
Comment
Comment