Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
    Heeft dat niets met uwe polarisatiefilter te maken?
    Die staat er daar niet eens op.
    1991 Mazda MX-5 NA
    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• ik denk dat ik deze of volgende week mij een D40 kit met de 2 lenzen (18-55 en 55-200) ga aanschaffen.

Ik ben gewoon van met een compact toestelletje te werken en het zouden mijn eerste stapjes zijn in de wereld van DSLR. Het toestel zou vooral dienen om op Zolder en Francorchamps te gebruiken.

Goede keuze of niet?

Antwerpen is't Stad
      en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
        ik denk dat ik deze of volgende week mij een D40 kit met de 2 lenzen (18-55 en 55-200) ga aanschaffen.

Ik ben gewoon van met een compact toestelletje te werken en het zouden mijn eerste stapjes zijn in de wereld van DSLR. Het toestel zou vooral dienen om op Zolder en Francorchamps te gebruiken.

Goede keuze of niet?
        D40 heeft nogal veel last van ruis.

Ik zou voor een Eos 400d gaan, of 350D.

just my 2 cts
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
          D40 heeft nogal veel last van ruis.

Ik zou voor een Eos 400d gaan, of 350D.

just my 2 cts
          ik ga zowiezo voor Nikon en kan via het werk deze kopen voor een enorm interessante prijs

Antwerpen is't Stad

Comment

• De D40 bestaat al een tijdje maar is zeker niet afgeschreven, het is makkelijk in gebruik en het is een leuk toestel. Je kan ook naar de D40x of D60 kijken om te zien hoe groot het prijsverschil is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk Berichten
              De D40 bestaat al een tijdje maar is zeker niet afgeschreven, het is makkelijk in gebruik en het is een leuk toestel. Je kan ook naar de D40x of D60 kijken om te zien hoe groot het prijsverschil is.
              de D40x zou ook een mogelijkheid kunnen zijn. De D60 vind ik te veel geld waar ik hetmaar voor ga gebruiken. Ok hij heeft weer een aantal leuke nieuwe dingen maar zo blijf je bezig he....

Die lenzen zijn, zijn die ook wat deftig? Volgens Nemus ideaal waat ik het voor zou nodig hebben maar hebtoch altijd graag een aantal meningen

Antwerpen is't Stad

Comment

• De kitlenzen (18-55 en 55-200) volstaan denk ik ruimschoots. Je hebt er natuurlijk altijd betere, maar zo blijf je bezig.
                Indien je een nog grotere zoom wil, kan je opteren voor een Sigma 80-300

Comment

• ik kan ook eventueen een Nikon D70 kopen voor 250euro met een 28-105 lens er bij. Het aantal clicks is me nog onbekend. Eventueel ook aan te raden of beter niet.

Antwerpen is't Stad

Comment

ik kan ook eventueen een Nikon D70 kopen voor 250euro met een 28-105 lens er bij. Het aantal clicks is me nog onbekend. Eventueel ook aan te raden of beter niet.

aantal clicks maakt op zich niet zo gigantisch veel uit eigenlijk, dan vind ik 't toch belangrijker dat alles in goeie staat is en nog werkt... nadeel met dat objectief is wel dat je groothoek gaat missen hé, das eigenlijk geen ideaal objectief voor op een DSLR...

Comment

• Heb me via ebay een 70-210mm AF lens van minolta gekocht. Heb ze voor 66 euro incl verzending, hopelijk is het een goed zoomlensje voor op mijn sony A100.

Comment

• ok het is dus uiteindelijk iets anders geworden dan gepland, ik ga wss maandag een Nikon D70s kopen met een 4000shots. Nog een 18-70 en een 200mm lens en een hele hoop extra dingen

Antwerpen is't Stad

Comment

• Ik was toch niet echt overtuigd van de D70 maar je wilt perse een Nikon hè.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                            Ik was toch niet echt overtuigd van de D70 maar je wilt perse een Nikon hè.
                            mja inderdaad. Ik ben zeer dikwijls met Nemus naar events en dan kunnen we lenzen uitwisselen

Antwerpen is't Stad

Comment

mja inderdaad. Ik ben zeer dikwijls met Nemus naar events en dan kunnen we lenzen uitwisselen
                              Ja da's natuurlijk wel handig.

Comment

• M'n eerste post in dit topicske

Onlangs is er ergens op het forum hier een site gepost waar je op een simpele manier zwarte raden en je 'tag' kan bijvoegen op foto's (als bij Dennis). Heb de search al gebruikt maar vind de link niet meer terug...

Anyone? Alvast bedankt!

Comment

• een site of een programma?

bdsizer?

Comment

• Willen de "pro's" eens wat kritiek ( pos + neg ) geven op mijn nacht-shots?

De foto's staan in mijn topic van de Dooper ( klik in mijn handtekening )

Merci!

Aja, ik gebruik BDsizer voor een randje ed.

Comment

• Bordermaker!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                        Bordermaker!!!
                                        Dat was het idd! Bedankt, je doet er mij een groot plezier mee!

Comment

• edit: niet meer nodig

2015 Volvo V60 D2 aut.
                                          2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Working...
                                          X