Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
ik denk dat ik deze of volgende week mij een D40 kit met de 2 lenzen (18-55 en 55-200) ga aanschaffen.
Ik ben gewoon van met een compact toestelletje te werken en het zouden mijn eerste stapjes zijn in de wereld van DSLR. Het toestel zou vooral dienen om op Zolder en Francorchamps te gebruiken.
Goede keuze of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenik denk dat ik deze of volgende week mij een D40 kit met de 2 lenzen (18-55 en 55-200) ga aanschaffen.
Ik ben gewoon van met een compact toestelletje te werken en het zouden mijn eerste stapjes zijn in de wereld van DSLR. Het toestel zou vooral dienen om op Zolder en Francorchamps te gebruiken.
Goede keuze of niet?
Ik zou voor een Eos 400d gaan, of 350D.
just my 2 cts1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenD40 heeft nogal veel last van ruis.
Ik zou voor een Eos 400d gaan, of 350D.
just my 2 cts
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jente Bekijk BerichtenDe D40 bestaat al een tijdje maar is zeker niet afgeschreven, het is makkelijk in gebruik en het is een leuk toestel. Je kan ook naar de D40x of D60 kijken om te zien hoe groot het prijsverschil is.
Die lenzen zijn, zijn die ook wat deftig? Volgens Nemus ideaal waat ik het voor zou nodig hebben maar hebtoch altijd graag een aantal meningen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenik kan ook eventueen een Nikon D70 kopen voor 250euro met een 28-105 lens er bij. Het aantal clicks is me nog onbekend. Eventueel ook aan te raden of beter niet.
aantal clicks maakt op zich niet zo gigantisch veel uit eigenlijk, dan vind ik 't toch belangrijker dat alles in goeie staat is en nog werkt... nadeel met dat objectief is wel dat je groothoek gaat missen hé, das eigenlijk geen ideaal objectief voor op een DSLR...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk was toch niet echt overtuigd van de D70 maar je wilt perse een Nikon hè.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichtenmja inderdaad. Ik ben zeer dikwijls met Nemus naar events en dan kunnen we lenzen uitwisselen
Comment
-
M'n eerste post in dit topicske
Onlangs is er ergens op het forum hier een site gepost waar je op een simpele manier zwarte raden en je 'tag' kan bijvoegen op foto's (als bij Dennis). Heb de search al gebruikt maar vind de link niet meer terug...
Anyone? Alvast bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenBordermaker!!!
Comment
Comment