Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
    Als ik zijn code nu eens wist....
    ... die je voor betalingen via het internet niet nodig hebt Enkel de kaartnummer, vervaldatum en controlecijfer. En uiteraard naam, adres,...

Antwerpen is't Stad
    en al de rest is parking!!

Comment

• Wij hebben een nieuwe digitale camera gekocht. Helaas hebben wij een probleem om de foto's via mail te versturen of om ze op internet te plaatsen. De camera is een Samsung S850. Als je de eigenschappen opvraagt van de foto's zie je JPEG staan zoals vroeger, maar toch krijgen we error 'invalid file type'.

Welke instelling moeten we nog aanpassen ?

LetsGoDigital is uw online magazine voor Technologie en Lifestyle, met het laatste nieuws, diepgaande achtergrond artikelen en product reviews

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
        ... die je voor betalingen via het internet niet nodig hebt Enkel de kaartnummer, vervaldatum en controlecijfer. En uiteraard naam, adres,...
        Op het eind van de maand komt hij het toch te weten dus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
          Wij hebben een nieuwe digitale camera gekocht. Helaas hebben wij een probleem om de foto's via mail te versturen of om ze op internet te plaatsen. De camera is een Samsung S850. Als je de eigenschappen opvraagt van de foto's zie je JPEG staan zoals vroeger, maar toch krijgen we error 'invalid file type'.

Welke instelling moeten we nog aanpassen ?

http://www.letsgodigital.org/nl/11969/samsung_s850/
          kan je de foto's als ze op pc staan gewoon openen en verwerking met photobewerkingsprogramma's zonder problemen?

Comment

• Boardmaker is zo gemakkelijk

Hier het resultaat, niet dat er veel aan te zien is maar toch

Comment

• Ik ben van plan me deze lens aan te schaffen:

http://www.fotokonijnenberg.be/produ...id_product=654

Kan je op je fotomateriaal (in dit geval zeker deze lens) een verzekering nemen en wat dekt die verzekering dan allemaal?
              Last edited by ; 19/04/2008, 12:16.

Comment

• Goed zo.

Zondag een 40D gezien met batterygrip en deze lens, prachtig.

Comment

Goed zo.

Zondag een 40D gezien met batterygrip en deze lens, prachtig.
                  De Guy? Alhoewel hij niet ging...

Een batterygrip komt er ook zeker op, kwestie van de stabiliteit een beetje te houden.

Comment

• Heeft die een 40D?

Het was iig achter de draad.

Comment

Heeft die een 40D?

Het was iig achter de draad.
                      Dan heb je de Mark gezien! Groot van gestalte en min of meer lang haar?

Guy heeft ook wel 'n 40D .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                        Dan heb je de Mark gezien! Groot van gestalte en min of meer lang haar?
                        Eerder klein van gestalte en min of meer weinig haar.

Maar er was ongelofelijk veel volk met DSLR, dus de kans is klein dat ik die Mark gezien heb.

Comment

Eerder klein van gestalte en min of meer weinig haar.

Maar er was ongelofelijk veel volk met DSLR, dus de kans is klein dat ik die Mark gezien heb.
                          Een onbekende, voor mij dan toch...

Comment

Ik ben van plan me deze lens aan te schaffen:

http://www.fotokonijnenberg.be/produ...id_product=654

Kan je op je fotomateriaal (in dit geval zeker deze lens) een verzekering nemen en wat dekt die verzekering dan allemaal?
                            Iemand die hier iets meer van weet?

Comment

• Bel eens naar jullie makelaar ofzo é of ga 's langs bij KBC, want praten werkt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                                Bel eens naar jullie makelaar ofzo é of ga 's langs bij KBC, want praten werkt

Comment

• Bij konijnenhoop kan je toch een verzekering nemen?

En ik heb al gehoord dat mensen hun gsm verzekerde dus dan moet dat met een lens ook gaan.

Comment

Iemand die hier iets meer van weet?
                                    In 90% van de gevallen zal het er op neer komen dat je 35euro/1000 euro materiaalwaarde per jaar betaald. Dit dan voor een all in verzekering binnen de EU tegen diefstal of eigen schade. Materiaal mag in de wagen liggen echter afgedekt en enkel overdag, van 22u tot 6u s'morgens moet de wagen in een afgesloten parking staan.
                                    Dit is toch zoals mijn polis er uit ziet. het tarief van 35/1000 heb ik echter naar 22.5/1000 kunnen brengen omdat het over een vrij groot pakketje lenzen en camera's gaat bij mij en aanzienlijk wat andere polissen van de zaak bij die makelaar lopen heb, ik betaal ongeveer 250 euro/jaar, niet alles is verzekerd tegen nieuwwaarde, enkel de belangrijkste zaken. Wil ik buiten de EU dan moet ik dit vooraf melden en een kleine tijdelijke opleg betalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                                      In 90% van de gevallen zal het er op neer komen dat je 35euro/1000 euro materiaalwaarde per jaar betaald. Dit dan voor een all in verzekering binnen de EU tegen diefstal of eigen schade. Materiaal mag in de wagen liggen echter afgedekt en enkel overdag, van 22u tot 6u s'morgens moet de wagen in een afgesloten parking staan.
                                      Dit is toch zoals mijn polis er uit ziet. het tarief van 35/1000 heb ik echter naar 22.5/1000 kunnen brengen omdat het over een vrij groot pakketje lenzen en camera's gaat bij mij en aanzienlijk wat andere polissen van de zaak bij die makelaar lopen heb, ik betaal ongeveer 250 euro/jaar, niet alles is verzekerd tegen nieuwwaarde, enkel de belangrijkste zaken. Wil ik buiten de EU dan moet ik dit vooraf melden en een kleine tijdelijke opleg betalen.
                                      hmm, da's interessant en helemaal niet veel geld, even met de makelaar bellen dan maar.

Bedankt voor de uitleg Audidriver!!!

@Phil1: Da's gewoon 4 jaar extra garantie... en ik denk niet dat die alles 'dekken'.

Comment

• Maakt dat dan geen deel uit van je brandverzekering? Zo heb ik het toch gedaan met m'n laptop 60€/jaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                          Maakt dat dan geen deel uit van je brandverzekering? Zo heb ik het toch gedaan met m'n laptop 60€/jaar.
                                          Da's veel te duur, pc en andere hardware zijn hier allemaal verzekerd aan 22.5 euro/1000 euro, tenzij je een hele dure laptop hebt natuurlijk

Normaliter is fotomateriaal 35/1000 maar doordat ik zowel vrij veel hardware ( meerder pc/laptops, server, printers, plotter enz ) en dit een vrij groot bedrag samen is met m'n fotomateriaal heb ik dit ook aan dezelfde tarieven gekregen.

Comment

Working...
                                          X