Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
    kan je de foto's als ze op pc staan gewoon openen en verwerking met photobewerkingsprogramma's zonder problemen?
    ja
    ik had ze verkleind om via mail te versturen, maar is dus niet gelukt.
    Origineel waren ze 3MB, verkleind naar 768x1024

Comment

• Binnenkort bestel ik een nieuwe digicam. Aanvankelijk wou ik een nieuwe Ixus (960 IS, de 970 IS was nog niet uit), maar de Powershot G9 begon ik ook steeds interessanter te vinden. En nu draagt de EOS 450D met standaardlens (18 - 55 mm) mijn voorkeur weg.
      Ik denk het toestel te bestellen bij Fotokonijnenberg in NL. Iemand ervaring mee?
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik heb ook getwijfeld om al dan niet een dslr te gaan halen, toen kwam de fuji s100fs. Een bridge die zo goed werd previewed dat ik daarop aan het wachten ben. Nu na 3 maanden zijn er nog niet veel geleverd geweest.

En omdat het goei weer nu weer begint ben ik weer gaan twijfelen of ik al dan nie toch een dslr ga nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
          Ik heb ook getwijfeld om al dan niet een dslr te gaan halen, toen kwam de fuji s100fs. Een bridge die zo goed werd previewed dat ik daarop aan het wachten ben. Nu na 3 maanden zijn er nog niet veel geleverd geweest.

En omdat het goei weer nu weer begint ben ik weer gaan twijfelen of ik al dan nie toch een dslr ga nemen
          Een DSLR zou beter zijn om foto's te maken bij minder licht (al zal dat weinig met de ingebouwde flits van een 450D te maken hebben zeker, eerder met de lens en de grotere sensor?) en als er bewegende onderwerpen in het spel zijn.
          Dat heb ik toch geleerd uit het surfen op fora en reviewsites.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Net dat laatste is een eukel voor mij, bewegende onderdelen. Daarvoor zou ik hem willen kopen.

Tvalt natuurlijk te bezien he als die fuji meevalt is het ok, maar niet dan is het een mogelijk miskoop.

Die kitlens van de 450d is met IS en dus een topkitje.

Comment

Net dat laatste is een eukel voor mij, bewegende onderdelen. Daarvoor zou ik hem willen kopen.

Tvalt natuurlijk te bezien he als die fuji meevalt is het ok, maar niet dan is het een mogelijk miskoop.

Die kitlens van de 450d is met IS en dus een topkitje.
              Idd. Daarom ook dat ik geen 400D wil. Die leveren ze niet met een lens met IS. En om die nu apart te gaan bijkopen ... Dan kan je net zo goed de 450D bestellen.
              Ik heb een hekel aan foto's die een beetje wazig zijn door een kleine beweging op een slecht moment. En ik ga echt niet overal met een statiefje rondzeulen. IS is dus een vereiste voor mij.
              En idd, als de EOS duidelijk beter is voor het fotograferen van bewegende objecten, dan vind ik dat toch ook al een voordeel.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Verwacht echt niet teveel van die IS hoor jongens

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                  Verwacht echt niet teveel van die IS hoor jongens
                  Als het 2 % van mijn foto's beter kan maken, ben ik al tevreden.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Interessant linkje: http://www.the-digital-picture.com/R...ra-Review.aspx
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Wat kost de 450D tegenwoordig?

Comment

• 659€? body enkel dacht ik.

Comment

659€? body enkel dacht ik.
                          Dan kocht ik toch 'n 40D nu met de cashback.

Comment

Verwacht echt niet teveel van die IS hoor jongens
                            look who is talking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                              look who is talking
                              ???

Comment

Wat kost de 450D tegenwoordig?
                                Ik weet een site in NL waar ze hem met 18 - 55 mm-lens verkopen voor 729 €. Body kost er 659 €.
                                Het scheelt alleszins meer dan genoeg met de prijzen in België. Zelfs bij Digicamshop betaal je bijna 100 € meer (819 € met die lens; 719 € body alleen).
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                  Ik weet een site in NL waar ze hem met 18 - 55 mm-lens verkopen voor 729 €. Body kost er 659 €.
                                  Het scheelt alleszins meer dan genoeg met de prijzen in België. Zelfs bij Digicamshop betaal je bijna 100 € meer (819 € met die lens).
                                  Konijnenberg = Meestal de goedkoopste met de beste uitleg en service!

Comment

???
                                    jij verhemelde toch IS tot de verste sterren

Comment

jij verhemelde toch IS tot de verste sterren
                                      Overdrijven is ook een kunst.

Ik heb 'n collega-fotograaf het zo mooi horen zeggen: "Iemand die al 'altijd' met IS heeft gefotografeerd gaat moeite hebben om het zonder te doen, andersom is dat niet zo."

Comment

look who is talking
                                        khad ook al gedacht zo'n reactie te geven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                          khad ook al gedacht zo'n reactie te geven
                                          Ik heb mijn fout ingezien.

Comment

Working...
                                          X