Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
    Konijnenberg = Meestal de goedkoopste met de beste uitleg en service!
    Ik had gisteren eens aanmijn toekomstige schoonmoeder (die al vele jaren met fotografie bezig is) gevraagd hoe het zit met Konijnenberg. Zelf had ze er nog niets gekocht, maar ze had er wel al veel positiefs over gehoord van anderen.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ja ik ben ook wel tevreden, het scheelt een pak in prijs, en ze hebben heeeel veel in huis. Verder heb ik er nog niet echt ervaringen mee...

Comment

• Iemand ervaring met de canon digital ixus 80 IS? Heb er pas zo eentje besteld...

Comment

• Ik denk niet dat je daar iets verkeerd mee kan doen, Canon heeft zeer goede producten!

Succes met je Ixus.

Comment

• Ik denk dat ik de bestelling lichtjes eens ga uitvoeren. Nu ja, het is in feite mijn vriendin die dat zou moeten doen, want de digicam is in feite voor mijn verjaardag, al leg ik wel wat bij ook, want incl. tasje, geheugenkaart en lens is zo'n EOS toch nogal een mooi geschenk.
            Eind juni vertrekken we dan op reis naar het buitenland. Tijdens die reis verjaar ik (26/6) en dan krijg ik mijn nieuw gerieg eindelijk in handen. Het is dus zaak dat toestel zeker voor de aanvang van de reis te laten aankomen, anders heb ik niets op mijn verjaardag.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Wat gaat het nu worden?

Comment

Wat gaat het nu worden?
                EOS 450D met 18-55 mm-objectief. Voor een beginner als ik al een mooi apparaat, lijkt mij. En mocht ik later nog zin hebben om mij specifiek op een bepaalde manier van fotograferen toe te leggen, kunnen er altijd nog accessoires bij komen, maar dat zien we dan weer wel. Voorlopig zal het bestelde wel volstaan. De moeder van mijn vriendin mag mij privélessen geven, als ik begin. En voor de theorie mss ook eens zien om "Fotografie Voor Dummies" (zal wel bestaan zeker?) in huis te halen. Liever dat dan mij te moeten inschrijven voor een cursus.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Kom dan eens met dat ding naar een meeting, heb'k nog niet mee gewerkt!

Comment

Kom dan eens met dat ding naar een meeting, heb'k nog niet mee gewerkt!
                    Tuurlijk dat ik daarmee naar de eerstvolgende meeting kom! Ik fotografeer graag wagens. Ik ga wel nog eens moeten zien hoe ik dergelijke foto's best aanpak natuurlijk.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                      Tuurlijk dat ik daarmee naar de eerstvolgende meeting kom! Ik fotografeer graag wagens. Ik ga wel nog eens moeten zien hoe ik dergelijke foto's best aanpak natuurlijk.
                      Ik denk dat je ook snel 'n zoomlens gaat missen

Comment

Ik denk dat je ook snel 'n zoomlens gaat missen
                        Geen idee. Ik heb al ergens gelezen dat het standaardobjectief overeenkomt met een 3 X zoom. Klopt dat?
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Geen idee. Ik heb al ergens gelezen dat het standaardobjectief overeenkomt met een 3 X zoom. Klopt dat?
                          Dat'k het niet weet!

Maar het zal altijd verlangen naar meer blijven hoor: Heb je -200 mm wil je -300mm, -400mm enz...

Ik ga nu downgraden

Comment

Dat'k het niet weet!

Maar het zal altijd verlangen naar meer blijven hoor: Heb je -200 mm wil je -300mm, -400mm enz...

Ik ga nu downgraden
                            Er is ook nog een objectief van 55-250 mm dat niet te veel kost, dus indien nodig, koop ik dat er later nog bij. Ik zie wel.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

55mm is minder dan 3x opt. zoom
                              1991 Mazda MX-5 NA
                              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

Er is ook nog een objectief van 55-250 mm dat niet te veel kost, dus indien nodig, koop ik dat er later nog bij. Ik zie wel.
                                Wat kost dat tegenwoordig?

Comment

Wat kost dat tegenwoordig?
                                  250 € als je een beetje zoekt. Een 55-250 mm-objectief met beeldstabilisatie.

Check: http://www.fotokonijnenberg.be/produ..._product=49042
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                    55mm is minder dan 3x opt. zoom
                                    Ah, OK. Ik zie wel.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Vandaag op een familiefeest wat geprutst met mijn Ixus. Blijkbaar kan ik in een zaal met niet al te veel licht mooiere foto's maken met de ISO-waarde op 400 (het maximum van dat toestel) dan als ik de automatische stand selecteer. Op de automatische stand, kreeg ik een redelijk wazige foto. Met een hoge ISO-waarde, werd de foto plots scherp. Op het schermpje van het toestel zelf zag ik zelfs geen ruis.
                                      Hmmmm, ik moet blijkbaar nog veel leren.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Dan kocht ik toch 'n 40D nu met de cashback.
                                        Idd, dat heeft de man in de winkel ons ook aangereaden.
                                        Want men pa wou eerst de 450 kopen. Maar is niet echt zijn meerwaarde waard.
                                        Eerlijke verkoper !
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                          Idd, dat heeft de man in de winkel ons ook aangereaden.
                                          Want men pa wou eerst de 450 kopen. Maar is niet echt zijn meerwaarde waard.
                                          Eerlijke verkoper !
                                          De 40D met dezelfde lenzenset kost nog altijd 150 € (ongeveer) meer dan de 450D. Bovendien kan je dat ding niet krijgen met één basic lens.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X