Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
-
Ik denk dat ik de bestelling lichtjes eens ga uitvoeren. Nu ja, het is in feite mijn vriendin die dat zou moeten doen, want de digicam is in feite voor mijn verjaardag, al leg ik wel wat bij ook, want incl. tasje, geheugenkaart en lens is zo'n EOS toch nogal een mooi geschenk.
Eind juni vertrekken we dan op reis naar het buitenland. Tijdens die reis verjaar ik (26/6) en dan krijg ik mijn nieuw gerieg eindelijk in handen. Het is dus zaak dat toestel zeker voor de aanvang van de reis te laten aankomen, anders heb ik niets op mijn verjaardag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenWat gaat het nu worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenKom dan eens met dat ding naar een meeting, heb'k nog niet mee gewerkt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenTuurlijk dat ik daarmee naar de eerstvolgende meeting kom! Ik fotografeer graag wagens. Ik ga wel nog eens moeten zien hoe ik dergelijke foto's best aanpak natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk denk dat je ook snel 'n zoomlens gaat missen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenGeen idee. Ik heb al ergens gelezen dat het standaardobjectief overeenkomt met een 3 X zoom. Klopt dat?
Maar het zal altijd verlangen naar meer blijven hoor: Heb je -200 mm wil je -300mm, -400mm enz...
Ik ga nu downgraden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDat'k het niet weet!
Maar het zal altijd verlangen naar meer blijven hoor: Heb je -200 mm wil je -300mm, -400mm enz...
Ik ga nu downgraden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenGeen idee. Ik heb al ergens gelezen dat het standaardobjectief overeenkomt met een 3 X zoom. Klopt dat?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenEr is ook nog een objectief van 55-250 mm dat niet te veel kost, dus indien nodig, koop ik dat er later nog bij. Ik zie wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenWat kost dat tegenwoordig?
Check: http://www.fotokonijnenberg.be/produ..._product=49042
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten55mm is minder dan 3x opt. zoom
Comment
-
Vandaag op een familiefeest wat geprutst met mijn Ixus. Blijkbaar kan ik in een zaal met niet al te veel licht mooiere foto's maken met de ISO-waarde op 400 (het maximum van dat toestel) dan als ik de automatische stand selecteer. Op de automatische stand, kreeg ik een redelijk wazige foto. Met een hoge ISO-waarde, werd de foto plots scherp. Op het schermpje van het toestel zelf zag ik zelfs geen ruis.
Hmmmm, ik moet blijkbaar nog veel leren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDan kocht ik toch 'n 40D nu met de cashback.
Want men pa wou eerst de 450 kopen. Maar is niet echt zijn meerwaarde waard.
Eerlijke verkoper !2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIdd, dat heeft de man in de winkel ons ook aangereaden.
Want men pa wou eerst de 450 kopen. Maar is niet echt zijn meerwaarde waard.
Eerlijke verkoper !
Comment
Comment