Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    De 40D met dezelfde lenzenset kost nog altijd 150 € (ongeveer) meer dan de 450D. Bovendien kan je dat ding niet krijgen met één basic lens.
    Wat is basic voor u?

Comment

• Dit is iets voor u.

http://www.fotokonijnenberg.be/produ...roduct=1323013

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
        Wat is basic voor u?
        18 - 55 mm, maar dat zei ik al. Allicht de goedkoopst mogelijke lens ook?
        120d Hatch Edition Sport

Comment

18 - 55 mm, maar dat zei ik al. Allicht de goedkoopst mogelijke lens ook?
          Ik dacht het wel ja.

Maar die 450D kan je no way vergelijken met 'n 40D, da's amateuristisch tegen semi-professioneel.

Comment

Nice idd, maar mijn vriendin verklaart me zot als ik een digicam van 1170 € (korting verrekend) wil. Incl. geheugenkaartje en tas, moet dat ongeveer uitkomen op een 1250 € dan. De 450D met die ene lens komt op 800 €. Toch nog een aanzienlijk verschil. OK, de 450D met diezelfde twee lenzen kost dan ongeveer 1015 €. Alle prijzen dus incl. geheugenkaart en tas.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik dacht het wel ja.

Maar die 450D kan je no way vergelijken met 'n 40D, da's amateuristisch tegen semi-professioneel.
              Wat is het verschil? Op de magnesium body na dan?
              Nu ja, ik ben niet echt een semi-professioneel hoor. Verre van.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Nice idd, maar mijn vriendin verklaart me zot als ik een digicam van 1170 € (korting verrekend) wil. Incl. geheugenkaartje en tas, moet dat ongeveer uitkomen op een 1250 € dan. De 450D met die ene lens komt op 800 €. Toch nog een aanzienlijk verschil. OK, de 450D met diezelfde twee lenzen kost dan ongeveer 1015 €. Alle prijzen dus incl. geheugenkaart en tas.
                Komt duurder uit als je die lens apart gaat bijkopen, dat zeg ik er ook al maar bij.

Comment

Wat is het verschil? Op de magnesium body na dan?
                  Nu ja, ik ben niet echt een semi-professioneel hoor. Verre van.
                  6,5 beelden per seconden, live-view, grotere LCD, extra LCD waar je de instellingen op afleest. Body is groter en van magnesium en ik geloof ook een verbeterde AF.

Dennis heeft 'n 400D en dat noemt 'ie, nadat hij met men 40D heeft gewerkt, echt fotograferen door een sleutelgat. Zoeker is dus groter.

Comment

Komt duurder uit als je die lens apart gaat bijkopen, dat zeg ik er ook al maar bij.
                    I know. Die 55 - 200 mm-lens apart erbij kost ongeveer 50 € extra tegenover in dat pakket. Iets meer als je nog eens verzending bij rekent. Nu, ik wou oorspronkelijk een Powershot G9 kopen. Ik wil het nu ook niet té veel opdrijven, want we zitten met nog veel grotere kosten dit jaar (huis + meubels gekocht/besteld).
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

I know. Die 55 - 200 mm-lens apart erbij kost ongeveer 50 € extra tegenover in dat pakket. Iets meer als je nog eens verzending bij rekent. Nu, ik wou oorspronkelijk een Powershot G9 kopen. Ik wil het nu ook niet té veel opdrijven, want we zitten met nog veel grotere kosten dit jaar (huis + meubels gekocht/besteld).
                      That's a choice you have to make, my friend.

Comment

6,5 beelden per seconden, live-view, grotere LCD, extra LCD waar je de instellingen op afleest. Body is groter en van magnesium en ik geloof ook een verbeterde AF.

Dennis heeft 'n 400D en dat noemt 'ie, nadat hij met men 40D heeft gewerkt, echt fotograferen door een sleutelgat. Zoeker is dus groter.
                        De 450D heeft ook een 3" scherm hoor.
                        OK, de 40D kost niet zoveel meer, maar je moet dan al direct weer extra bijetalen voor extra lenzen ook. En een 40D met enkel een 18 - 55 mm zou een beetje onnozel zijn allicht. Gesteld dat je dat pakket kon kopen.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

De 450D heeft ook een 3" scherm hoor.
                          OK, de 40D kost niet zoveel meer, maar je moet dan al direct weer extra bijetalen voor extra lenzen ook. En een 40D met enkel een 18 - 55 mm zou een beetje onnozel zijn allicht. Gesteld dat je dat pakket kon kopen.
                          En dan heb ik nog niet over je extra kosten gesproken: Zonnekappen, poetsdoekjes, herstellingskosten enz.

Comment

That's a choice you have to make, my friend.
                            I know. Moest ik mij niet geremd hoeven te voelen, ik zou mss wel een 40D kopen. Feit is ook: ik ben niet iemand die superspaarzaam is. Het is dus niet alleen dat huis hoor. Ik wil eigenlijk kwaliteit in alles wat ik koop.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

I know. Moest ik mij niet geremd hoeven te voelen, ik zou mss wel een 40D kopen. Feit is ook: ik ben niet iemand die superspaarzaam is. Het is dus niet alleen dat huis hoor. Ik wil eigenlijk kwaliteit in alles wat ik koop.
                              Dat was bij mij dus ook de hoofdreden om voor 'n 40D te gaan.

Comment

En dan heb ik nog niet over je extra kosten gesproken: Zonnekappen, poetsdoekjes, herstellingskosten enz.
                                Een zonnekap hoef ik allicht niet, doekjes kosten geen geld en herstellingskosten: liever niet.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

Een zonnekap hoef ik allicht niet, doekjes kosten geen geld en herstellingskosten: liever niet.
                                  Ge moet daar niet mee lachen, soms helpt het/soms niet.

Comment

Ge moet daar niet mee lachen, soms helpt het/soms niet.
                                    Ja, OK, maar als je zo begint, kan je net zo goed een EOS 5D met vier lenzen, een statief een hoop filters en weet ik veel wat nog allemaal in huis halen.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                                      Idd, dat heeft de man in de winkel ons ook aangereaden.
                                      Want men pa wou eerst de 450 kopen. Maar is niet echt zijn meerwaarde waard.
                                      Eerlijke verkoper !

Heb je nu een 40d gekocht dan?

Wat is eigenlijk concreet het verschil tussen die 2 ? 450d is nieuwer en heeft meer snufjes zou ik denken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                                        Heb je nu een 40d gekocht dan?

Wat is eigenlijk concreet het verschil tussen die 2 ? 450d is nieuwer en heeft meer snufjes zou ik denken?
                                        Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten

Voila. Dat stond een aantal posts hoger. Geen idee wat een betere AF juist inhoudt.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

• auto focus?

toch iedereen zegt investeer meer in u lenzen dan in uw body dus als je dan nogis goei lenzen wilt > 2500€ en dan teveel voor mij.

Comment

Working...
                                          X