Oorspronkelijk geplaatst door Beta
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenWat is basic voor u?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten18 - 55 mm, maar dat zei ik al. Allicht de goedkoopst mogelijke lens ook?
Maar die 450D kan je no way vergelijken met 'n 40D, da's amateuristisch tegen semi-professioneel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk dacht het wel ja.
Maar die 450D kan je no way vergelijken met 'n 40D, da's amateuristisch tegen semi-professioneel.
Nu ja, ik ben niet echt een semi-professioneel hoor. Verre van.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenNice idd, maar mijn vriendin verklaart me zot als ik een digicam van 1170 € (korting verrekend) wil. Incl. geheugenkaartje en tas, moet dat ongeveer uitkomen op een 1250 € dan. De 450D met die ene lens komt op 800 €. Toch nog een aanzienlijk verschil. OK, de 450D met diezelfde twee lenzen kost dan ongeveer 1015 €. Alle prijzen dus incl. geheugenkaart en tas.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenWat is het verschil? Op de magnesium body na dan?
Nu ja, ik ben niet echt een semi-professioneel hoor. Verre van.
Dennis heeft 'n 400D en dat noemt 'ie, nadat hij met men 40D heeft gewerkt, echt fotograferen door een sleutelgat. Zoeker is dus groter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenKomt duurder uit als je die lens apart gaat bijkopen, dat zeg ik er ook al maar bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenI know. Die 55 - 200 mm-lens apart erbij kost ongeveer 50 € extra tegenover in dat pakket. Iets meer als je nog eens verzending bij rekent. Nu, ik wou oorspronkelijk een Powershot G9 kopen. Ik wil het nu ook niet té veel opdrijven, want we zitten met nog veel grotere kosten dit jaar (huis + meubels gekocht/besteld).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten6,5 beelden per seconden, live-view, grotere LCD, extra LCD waar je de instellingen op afleest. Body is groter en van magnesium en ik geloof ook een verbeterde AF.
Dennis heeft 'n 400D en dat noemt 'ie, nadat hij met men 40D heeft gewerkt, echt fotograferen door een sleutelgat. Zoeker is dus groter.
OK, de 40D kost niet zoveel meer, maar je moet dan al direct weer extra bijetalen voor extra lenzen ook. En een 40D met enkel een 18 - 55 mm zou een beetje onnozel zijn allicht. Gesteld dat je dat pakket kon kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDe 450D heeft ook een 3" scherm hoor.
OK, de 40D kost niet zoveel meer, maar je moet dan al direct weer extra bijetalen voor extra lenzen ook. En een 40D met enkel een 18 - 55 mm zou een beetje onnozel zijn allicht. Gesteld dat je dat pakket kon kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenThat's a choice you have to make, my friend.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenI know. Moest ik mij niet geremd hoeven te voelen, ik zou mss wel een 40D kopen. Feit is ook: ik ben niet iemand die superspaarzaam is. Het is dus niet alleen dat huis hoor. Ik wil eigenlijk kwaliteit in alles wat ik koop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenEn dan heb ik nog niet over je extra kosten gesproken: Zonnekappen, poetsdoekjes, herstellingskosten enz.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenEen zonnekap hoef ik allicht niet, doekjes kosten geen geld en herstellingskosten: liever niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenGe moet daar niet mee lachen, soms helpt het/soms niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenIdd, dat heeft de man in de winkel ons ook aangereaden.
Want men pa wou eerst de 450 kopen. Maar is niet echt zijn meerwaarde waard.
Eerlijke verkoper !
Heb je nu een 40d gekocht dan?
Wat is eigenlijk concreet het verschil tussen die 2 ? 450d is nieuwer en heeft meer snufjes zou ik denken?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenHeb je nu een 40d gekocht dan?
Wat is eigenlijk concreet het verschil tussen die 2 ? 450d is nieuwer en heeft meer snufjes zou ik denken?Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten6,5 beelden per seconden, live-view, grotere LCD, extra LCD waar je de instellingen op afleest. Body is groter en van magnesium en ik geloof ook een verbeterde AF.
Comment
Comment