Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Op Corné z'n site staan alle prijzen netjes vermeld , ik heb een Lowepro Mini trekker Clasic , daar gaat m'n 20D , 17-40F4L , 50 1.8 , 70-200F4L ( alles inclusief zonnekappen ) , 1.4 extender, draadontspanner , klikplaatje voor statief , 3 batterijen , wat CF kaartjes , blaaspeertje enz allemaal zonder probleem in , vooraan heb je nog zat plaats voor boekjes enz...
    heb hem 99 euro betaald bij Corné , echt een goed rugzakje , zeker als je zoals ik soms de ganse dag op stap gaat , wissel je echter zeer veel van lens dan zou ik eerder voor een schoudertas gaan !

Comment

• delsey heef ook zeer goede tassen .
      zie maar op www.delsay.be dan zien bij world camera.
      Heb een pro line van hun gamma en zeer tevreden van.
      Nissan QQ driver.

Comment

• Het kodak-moment
        - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
        - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

Comment

• Kan iemand mij zeggen hoe ik een foto van 1600x1200 kan bijsnijden tot perfect 1440x900? Ik bedoel met klein verlies boven en onderaan de foto, niet dat de verhouding veranderen van het onderwerp op de foto.

-EDIT- opgelost
          Last edited by M3 E46 SMGII; 19/12/2005, 13:33.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door purepleasureseeker
            Spielerei met polarisatie-filter in de zon
            mooie foto's maar jammer van de reflecties... indien je nog meer zoom hebt op je fototoestel eens van wat verder proberen en inzoomen zodat je die storende reflecties niet hebt

Comment

• Moest er iemand een Canon 28-105mm f/3,5-4,5 of Tamron SP AF 28-75 f/2,8 weten te koop staan als tweedehands voor een goed prijsje of zelf weg doen, please let me know. Juist naast die Canon gegrepen voor 190 euro... Ben er niet goed van!

Comment

• als de kenners me effe zouden willen helpen, thx

2015 BMW F11 520dA
                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Voor de geïnteresseerden : de prijzen van Sandisk geheugenkaarten zijn spectaculair gedaald.

Prijsoverzichten zijn hier en hier te bekijken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                    als de kenners me effe zouden willen helpen, thx

http://8bit.be/phpbb/viewtopic.php?i...357456#3357456
                    ik had deze post zelfs nooit gezien maar als je hulp wil zou je dat beter eens hier posten want ik ga niet op het funforum gaan posten en ik ga ook niet hier reageren op een post die daar staat...

Comment

• Wat is juist het verschil met een Sony Memory stick DUO en een PRO??
                      1982 BMW E28 528i
                      2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

als de kenners me effe zouden willen helpen, thx

http://8bit.be/phpbb/viewtopic.php?i...357456#3357456

Fuji F10 maar iets te duur naar uw vraag .+-380€
                        Kodak Easy share v530 alleen probleem met batterij zeker meer dan een kopen(anders te wijnig foto's).Ben er van onder de indruk.
                        Maar ook nog iets te duur voor u zeker?
                        Anders eens gaan zien in een foto zaak en zelf testen.
                        Nissan QQ driver.

Comment

• Voor wie lekkere posters wil maken van zijn kar :

Hasselblad heeft de allereerste 39 megapixel camera ter wereld geïntroduceerd. De digitale spiegelreflexcamera H2D-39 borduurt voort op Hasselblads bestaande H2 en is compatible met de H- en V-lenzen van het bedrijf. De ccd-sensor van het fototoestel is twee keer zo groot als die van 35mm camera's. Beelden die met maximale resolutie in raw-formaat geschoten worden, hebben een bestandsgrootte van 78MB. Gecomprimeerde foto's zonder kwaliteitsverlies (TIF) zijn 50MB groot. De H2D-39 beschikt over een 2,2 inch OLED-scherm, een FireWire 800-interface en ondersteunt Compact Flash. Ook komt Hasselblad met drie verschillende 39 Megapixel achterwanden. Zowel de camera als de achterwanden worden nog in de eerste helft van dit jaar op de markt verwacht. De prijzen liegen er niet om: de H2D-39 moet 32.000 dollar gaan kosten, de achterwanden zijn er vanaf 33.000 dollar.

Begin maar te sparen , zowel voor de cam als voor de harde schijven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe
                            Fuji F10 maar iets te duur naar uw vraag .+-380€
                            Kodak Easy share v530 alleen probleem met batterij zeker meer dan een kopen(anders te wijnig foto's).Ben er van onder de indruk.
                            Maar ook nog iets te duur voor u zeker?
                            Anders eens gaan zien in een foto zaak en zelf testen.
                            khad de EX-Z500 besteld, maar deze was niet meer in voorraad, heb nu een sony W5 (€259) besteld

toch bedankt voor de reply's
                            2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CCD
                              Voor wie lekkere posters wil maken van zijn kar :

Hasselblad heeft de allereerste 39 megapixel camera ter wereld geïntroduceerd. De digitale spiegelreflexcamera H2D-39 borduurt voort op Hasselblads bestaande H2 en is compatible met de H- en V-lenzen van het bedrijf. De ccd-sensor van het fototoestel is twee keer zo groot als die van 35mm camera's. Beelden die met maximale resolutie in raw-formaat geschoten worden, hebben een bestandsgrootte van 78MB. Gecomprimeerde foto's zonder kwaliteitsverlies (TIF) zijn 50MB groot. De H2D-39 beschikt over een 2,2 inch OLED-scherm, een FireWire 800-interface en ondersteunt Compact Flash. Ook komt Hasselblad met drie verschillende 39 Megapixel achterwanden. Zowel de camera als de achterwanden worden nog in de eerste helft van dit jaar op de markt verwacht. De prijzen liegen er niet om: de H2D-39 moet 32.000 dollar gaan kosten, de achterwanden zijn er vanaf 33.000 dollar.

wtf??? zoveel geld voor een camera schandalig eigenlijk hé...
                              2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CCD
                                Voor wie lekkere posters wil maken van zijn kar :

das niet bruikbaar buiten studio dus begin ook maar te sparen voor een studio maar Kodak had onlangs toch een 38MP gelanceerd (of was het een 36MP? ) nuja zo'n groot verschil is dat niet met de nieuwe hasseblad

Comment

wtf??? zoveel geld voor een camera schandalig eigenlijk hé...
                                  dit is wel studiomateriaal dat in zeer kleine oplage wordt gemaakt hé dus in dat opzicht is de prijs zeker te begrijpen; de concurrent hanteren soortgelijke prijzen

Comment

• heb gisteren ff mogen "spelen" met m'n nonkels canon D70S, wat een schitterend ding is me dat!
                                    2015 BMW F11 520dA

Comment

heb gisteren ff mogen "spelen" met m'n nonkels canon D70S, wat een schitterend ding is me dat!
                                      Er klopt iets niet in je zin .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door X5
                                        Er klopt iets niet in je zin .
                                        Vetzakske

Comment

Working...
                                        X