Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    Ik ken dat forum. Ben er al een half jaar lid. Niet dat ik er zo vaak zit hoor.
    Hah, maar zo leer je er natuurlijk niets heh
    BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
      Hah, maar zo leer je er natuurlijk niets heh
      I know. Net de beginnershoek wat zitten uitpluizen, want veel verder dan het deel over camera's was ik nog niet geraakt.
      En dan nog vooral om zelf een topic te openen.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

Waarom zou het niet aan de camera liggen? 1DsII is zéér veeleisend voor lenzen...
        ik trek geen conclusies over de beeldkwaliteit op zich met die body; FF is idd zeer veeleisend op dat vlak, maar de AF zou juist wél zeer goed moeten zijn met die body en dat was 't dus niet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
          Zelf leren kennen is volgens mij beter en leuker.
          vind ik ook

Comment

(te lang voor mijn type fotografie).
            en die is als ik vragen mag? welke body('s) gebruik je?

Comment

beter nog : Sigma 12-24 EX (op 5D). Enorm onderschatte lens, mijn favoriet. 12 mm op FF is trouwens geweldig
              zit ook te twijfelen om me zoiets aan te schaffen... dacht eerst een prime te kopen maar zoiets zal wel meer toepassingen hebben en zeker voor wat ik doe heb ik liefst ook een zoom

Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk Berichten
              Garantie is niet wereldwijd.
              Europees dan? ben eigenlijk niet zo thuis in die dingen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                Europees dan? ben eigenlijk niet zo thuis in die dingen...
                Europees idd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                  en die is als ik vragen mag? welke body('s) gebruik je?

Van alles en nog wat supermasj.zenfolio.com, maar wel altijd breedhoek of beperkte tele. Ben de laatste tijd te druk aan 't werk om nog veel te fotograferen

Garantie is trouwens wereldwijd voor lenzen, continentaal voor body, bij Canon

BMW 420dA : >>>

Comment

• Dpreview heeft uiteindelijk de 70-200 F2.8 IS getest!

http://www.dpreview.com/lensreviews/...p8_is_usm_c16/

Comment

• Die IS he is dat nu zijn $ waard?

Want kan je zien of iets met of zonder is getrokken?

Of heeft dat enkel in bepaalde omstandigheden voordeel?

En als je nu auto's wilt trekken zou het daarbij veel verschil maken?

Tis ook meer belastend voor u batterij dacht ik.

Kan je dan gewoon geen snellere sluitertijd selecteren om die beweging eruit te forceren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                        Die IS he is dat nu zijn $ waard?

Want kan je zien of iets met of zonder is getrokken?

Of heeft dat enkel in bepaalde omstandigheden voordeel?

En als je nu auto's wilt trekken zou het daarbij veel verschil maken?

Tis ook meer belastend voor u batterij dacht ik.

Kan je dan gewoon geen snellere sluitertijd selecteren om die beweging eruit te forceren?
                        Die IS is zeker iets waard, vooral bij pannings, voor 'n stilstaande wagen is dat normaal absoluut niet nodig (tenzij in het donker, maar dan zou ik 'n statief kopen).

Je kan quasi niet zien of iets met IS of zonder is getrokken, er worden wel vergelijkende tests gedaan bij reviews maar daar geloof ik niet echt in.

Het kan meer belastend zijn voor uw batterij maar ik heb er meestal 2 bij (binnenkort eens 2 bijkopen, batterygrip).

Snellere sluitertijd voor een beweging uit je foto te krijgen? Bij pannings is dit niet aan te raden aangezien je dan 'n wheel-freeze krijgt en geen snelheid in de foto zelf.

Comment

• ahzo jaja ik snap hem

Als je nu een 450d koopt met die kit van 18-55 f3.5 Is zeker das geen slechte lens zeker?

Comment

ahzo jaja ik snap hem

Als je nu een 450d koopt met die kit van 18-55 f3.5 Is zeker das geen slechte lens zeker?
                            Geen ervaring met dat objectief eerlijk gezegd...

Maar voor autosport kan je hier natuurlijk bijzonder weinig mee doen hé.

Wat is het budget trouwens?

Comment

• 450d( kitlens) en een sigma 70-200 had ik in gedachte.

Die fuji wil maar niet uitkomen en ik denk dat ik met een dslr beteraf ben

Comment

450d( kitlens) en een sigma 70-200 had ik in gedachte.

Die fuji wil maar niet uitkomen en ik denk dat ik met een dslr beteraf ben
                                Dat is die van ongeveer 400 € zeker?
                                Is die goed? Of zijn lenzen van Canon algemeen genomen beter?
                                En hoe zit het met één objectief zoals dieze Sigma, tegen een 18 - 55 + een 55 - 200 mm?
                                Ik stel deze vragen vooral aan de mensen die er iets vanaf kennen.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

Dat is die van ongeveer 400 € zeker?
                                  Is die goed? Of zijn lenzen van Canon algemeen genomen beter?
                                  En hoe zit het met één objectief zoals dieze Sigma, tegen een 18 - 55 + een 55 - 200 mm?
                                  Ik stel deze vragen vooral aan de mensen die er iets vanaf kennen.
                                  Van bouwkwaliteit is 'n Canon lens (eender welk merk eigenlijk) beter dan Sigma/tamron-lenzen. Optisch durft een andere AL EENS beter zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                    Van bouwkwaliteit is 'n Canon lens (eender welk merk eigenlijk) beter dan Sigma/tamron-lenzen. Optisch durft een andere AL EENS beter zijn.
                                    Aha. Een Canon voelt dus meestal solider aan.
                                    Interessante info.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Aha. Een Canon voelt dus meestal solider aan.
                                      Interessante info.
                                      Natuurlijk, het prijsverschil zit hem ergens .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                        Natuurlijk, het prijsverschil zit hem ergens .
                                        Goh, de standaardlensjes van Canon zijn nu ook niet echt duur.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Goh, de standaardlensjes van Canon zijn nu ook niet echt duur.
                                          Is puur wat je duur noemt eigenlijk.

Wil je echt superieure bouwkwaliteit, koop dan 'n L.

Comment

Working...
                                          X