Oorspronkelijk geplaatst door Beta
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenHah, maar zo leer je er natuurlijk niets heh
En dan nog vooral om zelf een topic te openen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenWaarom zou het niet aan de camera liggen? 1DsII is zéér veeleisend voor lenzen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenZelf leren kennen is volgens mij beter en leuker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten(te lang voor mijn type fotografie).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichtenbeter nog : Sigma 12-24 EX (op 5D). Enorm onderschatte lens, mijn favoriet. 12 mm op FF is trouwens geweldig
Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk BerichtenGarantie is niet wereldwijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk BerichtenEuropees dan? ben eigenlijk niet zo thuis in die dingen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenen die is als ik vragen mag? welke body('s) gebruik je?
Van alles en nog wat supermasj.zenfolio.com, maar wel altijd breedhoek of beperkte tele. Ben de laatste tijd te druk aan 't werk om nog veel te fotograferen
Garantie is trouwens wereldwijd voor lenzen, continentaal voor body, bij Canon
Comment
-
Dpreview heeft uiteindelijk de 70-200 F2.8 IS getest!
http://www.dpreview.com/lensreviews/...p8_is_usm_c16/
Comment
-
Die IS he is dat nu zijn $ waard?
Want kan je zien of iets met of zonder is getrokken?
Of heeft dat enkel in bepaalde omstandigheden voordeel?
En als je nu auto's wilt trekken zou het daarbij veel verschil maken?
Tis ook meer belastend voor u batterij dacht ik.
Kan je dan gewoon geen snellere sluitertijd selecteren om die beweging eruit te forceren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenDie IS he is dat nu zijn $ waard?
Want kan je zien of iets met of zonder is getrokken?
Of heeft dat enkel in bepaalde omstandigheden voordeel?
En als je nu auto's wilt trekken zou het daarbij veel verschil maken?
Tis ook meer belastend voor u batterij dacht ik.
Kan je dan gewoon geen snellere sluitertijd selecteren om die beweging eruit te forceren?
Je kan quasi niet zien of iets met IS of zonder is getrokken, er worden wel vergelijkende tests gedaan bij reviews maar daar geloof ik niet echt in.
Het kan meer belastend zijn voor uw batterij maar ik heb er meestal 2 bij (binnenkort eens 2 bijkopen, batterygrip).
Snellere sluitertijd voor een beweging uit je foto te krijgen? Bij pannings is dit niet aan te raden aangezien je dan 'n wheel-freeze krijgt en geen snelheid in de foto zelf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichtenahzo jaja ik snap hem
Als je nu een 450d koopt met die kit van 18-55 f3.5 Is zeker das geen slechte lens zeker?
Maar voor autosport kan je hier natuurlijk bijzonder weinig mee doen hé.
Wat is het budget trouwens?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten450d( kitlens) en een sigma 70-200 had ik in gedachte.
Die fuji wil maar niet uitkomen en ik denk dat ik met een dslr beteraf ben
Is die goed? Of zijn lenzen van Canon algemeen genomen beter?
En hoe zit het met één objectief zoals dieze Sigma, tegen een 18 - 55 + een 55 - 200 mm?
Ik stel deze vragen vooral aan de mensen die er iets vanaf kennen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDat is die van ongeveer 400 € zeker?
Is die goed? Of zijn lenzen van Canon algemeen genomen beter?
En hoe zit het met één objectief zoals dieze Sigma, tegen een 18 - 55 + een 55 - 200 mm?
Ik stel deze vragen vooral aan de mensen die er iets vanaf kennen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenVan bouwkwaliteit is 'n Canon lens (eender welk merk eigenlijk) beter dan Sigma/tamron-lenzen. Optisch durft een andere AL EENS beter zijn.
Interessante info.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenAha. Een Canon voelt dus meestal solider aan.
Interessante info.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenNatuurlijk, het prijsverschil zit hem ergens .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenGoh, de standaardlensjes van Canon zijn nu ook niet echt duur.
Wil je echt superieure bouwkwaliteit, koop dan 'n L.
Comment
Comment