Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenWat is een L eigenlijk? Zijn dat mss die witte lenzen van Canon? Indien wel: véél te duur!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDat zijn ze idd.
En leveren die dingen ook noemenswaardig beeldmateriaal op? Zal wel zeker? Zo ja, hoe komt dat dan exact?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenGoed gegokt dus.
En leveren die dingen ook noemenswaardig beeldmateriaal op? Zal wel zeker? Zo ja, hoe komt dat dan exact?
Ehm, ja, die leveren een superieure beeldkwaliteit (hangt natuurlijk ook veel af van het mannetje achter de camera ). Ehm, goh, door gebruikte materialen, speciaal glas, speciale coating enz...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenZeer goede gok, dit zoek ik me te kopen : http://www.fotokonijnenberg.be/produ...roduct=1343033
Ehm, ja, die leveren een superieure beeldkwaliteit (hangt natuurlijk ook veel af van het mannetje achter de camera ). Ehm, goh, door gebruikte materialen, speciaal glas, speciale coating enz...
Dat ding onder de lens, dient dat mss om een statief vast te maken aan de lens i.p.v. aan de camera? Of zoiets?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenZiet er vet uit.
Dat ding onder de lens, dient dat mss om een statief vast te maken aan de lens i.p.v. aan de camera? Of zoiets?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenInderdaad, een statiefgondel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenAlweer goed gegokt. Ik heb talent voor deze materie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten, wnr hebt ge uw dslr?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten450d( kitlens) en een sigma 70-200 had ik in gedachte.
Die fuji wil maar niet uitkomen en ik denk dat ik met een dslr beteraf ben
Wat zagge zie bejemwej set fier em
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenWat zagge zie bejemwej set fier em
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk begrijp er niets van. Zelfs niet na drie keer lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk BerichtenWat zagge zie bejemwej set fier em
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenWelke 70-200 is dat, linkje?1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenWelke 70-200 is dat, linkje?Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
Yup denniske slaat de nagel op de kop!
Tis vooral om te besparen dat ik die wil.
Comment
-
Als je wil besparen zou ik die zeker overwegen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIs puur wat je duur noemt eigenlijk.
Wil je echt superieure bouwkwaliteit, koop dan 'n L.Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenWat is een L eigenlijk? Zijn dat mss die witte lenzen van Canon? Indien wel: véél te duur!Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDat zijn ze idd.
Niet alle L lenzen zijn wit hé...
En besides, met mijn 18-55 en 75-300 heb ik al mooi in de regen staan fotograferen en daar zie je niets aan. Geen enkel druppeltje of stofdeeltje in mijn lenzen. En dan zijn dan budgetlenzen...
Oké L is beter van kwaliteit, maar dat wil niet zeggen dat de gewone lenzen niet goed zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenVan bouwkwaliteit is 'n Canon lens (eender welk merk eigenlijk) beter dan Sigma/tamron-lenzen. Optisch durft een andere AL EENS beter zijn.
Comment
Comment