Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik heb een sigma 70-300 APODG en dat vind ik toch een hele goed kwaliteit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
      Oké L is beter van kwaliteit, maar dat wil niet zeggen dat de gewone lenzen niet goed zijn.
      Ik heb niet gezegd dat dat niet zo is, ben ook zeer tevreden van men 17-85 en 70-300.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
        das een vooroordeel, vooral Sigma heeft kwalitatief enkele zéér goeie objectieven in hun gamma. De reden dat je voor een vergelijkbare Canonlens dan meer betaalt is vaak omdat je de naam meebetaalt! De goedkopere sigma's of tamrons zijn kwalitatief wat minder maar dat zijn de goedkopere canon- of nikonlenzen evenzeer.
        Sigma stond misschien onterecht in die vergelijking, daar heb je gelijk in.

Maar bij Sigma en Tamron betaal je evenzeer voor de naam (welliswaar in mindere mate).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
          Ik heb niet gezegd dat dat niet zo is, ben ook zeer tevreden van men 17-85 en 70-300.
          Neen, maar dat laten er veel blijken. Precies of enkel de L's zijn goed...

Om een zeer vreemde noot aan dit topic te voegen, ik heb vannacht over Vroem-Vroem gedroomd. Hij stond daar met zijn 5D voor mij en had daarop een 35L opgezet en ineens zet die op die 35 nog een zoomlens en dan nog een lens en nog één. En dan zat hij met zo'n mega lens van een meter lang te focussen op mij en toen werd ik wakker. ZEEEEEER vreemd

Comment

Om een zeer vreemde noot aan dit topic te voegen, ik heb vannacht over Vroem-Vroem gedroomd. Hij stond daar met zijn 5D voor mij en had daarop een 35L opgezet en ineens zet die op die 35 nog een zoomlens en dan nog een lens en nog één. En dan zat hij met zo'n mega lens van een meter lang te focussen op mij en toen werd ik wakker. ZEEEEEER vreemd

Comment

Niet alle L lenzen zijn wit hé...

En besides, met mijn 18-55 en 75-300 heb ik al mooi in de regen staan fotograferen en daar zie je niets aan. Geen enkel druppeltje of stofdeeltje in mijn lenzen. En dan zijn dan budgetlenzen...

Oké L is beter van kwaliteit, maar dat wil niet zeggen dat de gewone lenzen niet goed zijn.
              Is een EOS waterdicht??
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Freak!

Edit:
                Wel komiek: als ik over iemand met een bepaalde auto of fiets droom, kan ik ook in detail vertellen welke auto of fiets dat was.
                120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                  Freak!

Edit:
                  Wel komiek: als ik over iemand met een bepaalde auto of fiets droom, kan ik ook in detail vertellen welke auto of fiets dat was.
                  Hij vertelde me dat dat een 35L is.... ik zou het op zicht niet echt zien denk ik. Maar inderdaad dat is wel freaky.... Ik heb veel rare dromen

Comment

Hij vertelde me dat dat een 35L is.... ik zou het op zicht niet echt zien denk ik. Maar inderdaad dat is wel freaky.... Ik heb veel rare dromen
                    Ik begrijp dat wel.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Is een EOS waterdicht??
                      een EOS.... De 1D en 5D dacht ik wel. De 400D in principe niet, echter nog geen probleem mee gehad. De mijne heeft al enkele stortbuien meegemaakt eens helemaal ondergedompeld geweest in de schelde . Maar alles werkt nog.

Comment

• 40D is vocht en stofbestendig. Ik heb al wilde verhalen gehoord van fotografen die hun 1D afspuiten met een tuinslang, maar daar geloof ik dus echt niks van.

Comment

Comment

Dat was ook mijn punt

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                            een EOS.... De 1D en 5D dacht ik wel. De 400D in principe niet, echter nog geen probleem mee gehad. De mijne heeft al enkele stortbuien meegemaakt eens helemaal ondergedompeld geweest in de schelde . Maar alles werkt nog.
                            Alleen de 1D en 1Ds zijn waterdicht.

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                            40D is vocht en stofbestendig. Ik heb al wilde verhalen gehoord van fotografen die hun 1D afspuiten met een tuinslang, maar daar geloof ik dus echt niks van.
                            De 40D heeft een waterdicht batterijcompartiment en geheugenkaartdeur. Ik zou dat niet waterdicht noemen, de knoppen bovenop de body, de pop-upflash en ook het LCD scherm zijn niet afgedicht..

Met de juiste lens op de camera is een 1D vrij goed waterdicht. Er is zelfs een website die de camera mee heeft genomen onder de douche , en dat leverde geen problemen op op korte termijn.
                            BMW 420dA : >>>

Comment

Zot!
                              Goed dat ik het weet. Niet dat ik zinnens ben de 450D te gebruiken in de regen hoor.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Zot!
                                Goed dat ik het weet. Niet dat ik zinnens ben de 450D te gebruiken in de regen hoor.
                                Dat zei ik in het begin ook, alles went

Comment

Dat zei ik in het begin ook, alles went
                                  Nee, ik ga hem écht niet gebruiken in de regen.
                                  Als ik ga fietsen steek ik trouwens ook nooit mijn GSM zomaar in mijn zak. Wel met een hoesje én een diepvrieszakje rond om het vocht (zweet, evt. regen) buiten te houden. Om maar te zeggen: ik draag écht zorg voor mijn spullen.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Nee, ik ga hem écht niet gebruiken in de regen.
                                    Als ik ga fietsen steek ik trouwens ook nooit mijn GSM zomaar in mijn zak. Wel met een hoesje én een diepvrieszakje rond om het vocht (zweet, evt. regen) buiten te houden. Om maar te zeggen: ik draag écht zorg voor mijn spullen.
                                    Men gsm zit meestal in 'n hoesje zodat'k men muziek kan beluisteren als ik alleen aan het trainen ben met de fiets. Ik ben ook erg gesteld op men materiaal.

Comment

Men gsm zit meestal in 'n hoesje zodat'k men muziek kan beluisteren als ik alleen aan het trainen ben met de fiets. Ik ben ook erg gesteld op men materiaal.
                                      Een MP3-speler stop ik ook mooi weg in hoesje + diepvrieszakje.
                                      In feite zit er een goeie MP3-speler in mijn GSM, maar ik moet toegeven dat ik die quasi nooit gebruik. Al zeker niet op de fiets omdat ik daar een streetstyle-hoofdtelefoon gebruik (gesteld dat ik wil fietsen met muziek) en ik geen mini-jack-aansluiting heb op de telefoon.
                                      Enfin ...
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Zelfs ne 400d kan tegen regen
                                        1991 Mazda MX-5 NA
                                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                          Zelfs ne 400d kan tegen regen
                                          Dus jij hebt een 400D?
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X