Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    Dus jij hebt een 400D?
    Ja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
      Zelfs ne 400d kan tegen regen
      kan ie er echt tegen? durf de mijne toch nooit in de regen te gebruiken hoor

Comment

• Pussies!
        1991 Mazda MX-5 NA
        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
        www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• een camera kan idd echt wel tegen veel hoor... ksta regelmatig in de regen te fotograferen. Zolang je er ook geen uren in staat en je camera achteraf goed afdroogt kan dat allemaal niet zo'n kwaad

Comment

• Mag ook wel voor dat geld vind ik.

Comment

• Heb ook al dikwijls in de regen gestaan met 30D, gewoon een deftig zeemvel kopen en op je camera en lens leggen vanboven en dan heb je quasi geen druppels erop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                Zelfs ne 400d kan tegen regen
                Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                een camera kan idd echt wel tegen veel hoor... ksta regelmatig in de regen te fotograferen. Zolang je er ook geen uren in staat en je camera achteraf goed afdroogt kan dat allemaal niet zo'n kwaad
                Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                Heb ook al dikwijls in de regen gestaan met 30D, gewoon een deftig zeemvel kopen en op je camera en lens leggen vanboven en dan heb je quasi geen druppels erop.
                Neen, het kan allemaal wel kwaad.
                Ik ken teveel mensen die hun toestel verloren zijn in de regen. Michael Reichmann (www.luminouslandscape.com) is vorig jaar met 20-30 fotografen naar Antartica getrokken en daar zijn meerdere camera's gesneuveld (ook D2X en 1DsII)
                Ik fotografeer tijdens regenbuien alleen met een plastieken hoes rondom mijn camera
                BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                  Ik fotografeer tijdens regenbuien alleen met een plastieken hoes rondom mijn camera
                  Ook niet alles kan ik me voorstellen, een kennis van me doet dit langst het circuit ook, heeft veel last van condens/vocht binnen die plastieken hoes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                    Heb ook al dikwijls in de regen gestaan met 30D, gewoon een deftig zeemvel kopen en op je camera en lens leggen vanboven en dan heb je quasi geen druppels erop.
                    Een echt lederen zeemvel is nog altijd het beste, idd .

Comment

Neen, het kan allemaal wel kwaad.
                      Ik ken teveel mensen die hun toestel verloren zijn in de regen. Michael Reichmann (www.luminouslandscape.com) is vorig jaar met 20-30 fotografen naar Antartica getrokken en daar zijn meerdere camera's gesneuveld (ook D2X en 1DsII)
                      rood: enough said
                      als je zoals ik zei geen uren aan een stuk in de regen staat, een zeemvel gebruikt en je camera achteraf goed droogwrijft kan 't allemaal niet zoveel kwaad... ik ken erg veel sportfotografen die zo werken en geen enkele heeft ooit al problemen gehad. Maar als je met omstandigheden als antartica afkomt natuurlijk das weer iets totaal anders hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                        rood: enough said
                        als je zoals ik zei geen uren aan een stuk in de regen staat, een zeemvel gebruikt en je camera achteraf goed droogwrijft kan 't allemaal niet zoveel kwaad... ik ken erg veel sportfotografen die zo werken en geen enkele heeft ooit al problemen gehad. Maar als je met omstandigheden als antartica afkomt natuurlijk das weer iets totaal anders hé
                        Vocht kruipt overal in, en als het daar dan nog eens kan bevriezen kan ik me voorstellen dat je materiaal dan stuk gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                          Vocht kruipt overal in, en als het daar dan nog eens kan bevriezen kan ik me voorstellen dat je materiaal dan stuk gaat.
                          what did I just say?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                            what did I just say?
                            Jij de grote lijnen, ik de details? ok?

Comment

Jij de grote lijnen, ik de details? ok?

whatever

nuja @ SUpermasj: elk zijn mening hé... m'n pa en ik gaan al altijd zo te werk als ik zeg en nog heel veel mensen die ik ken en niemand heeft tot nog toe ooit problemen gehad maar ge kunt altijd pech hebben natuurlijk. Als gij u veiliger voelt met een plastic hoes rond je camera is dat je goed recht en ben ik wel de laatste die dat gaat afbreken, elk heeft zo z'n manier.

Comment

Ook niet alles kan ik me voorstellen, een kennis van me doet dit langst het circuit ook, heeft veel last van condens/vocht binnen die plastieken hoes.
                                Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                                Een echt lederen zeemvel is nog altijd het beste, idd .

Neen, geen echte regenkap kopen, veel te duur en minder goed dan mijn systeem

Men neme één doorizchtig plastieken zak (vuilniszak, 5 of 10 l)
                                Men controlere deze op gaatjes (effe opblazen)
                                Snij een gat in de zak in de bodem, ietsje kleiner als je frontelement
                                Trek de zak met de opening over de camera
                                Draai de lenskap over de zak, zodat het zakje vastzit onder de lenskap

Voilà en nu fotograferen maar

Als je even pauzeert gewoon van regenkap wisselen (een ander vuilniszakje dus )
                                BMW 420dA : >>>

Comment

Neen, geen echte regenkap kopen, veel te duur en minder goed dan mijn systeem

Men neme één doorizchtig plastieken zak (vuilniszak, 5 of 10 l)
                                  Men controlere deze op gaatjes (effe opblazen)
                                  Snij een gat in de zak in de bodem, ietsje kleiner als je frontelement
                                  Trek de zak met de opening over de camera
                                  Draai de lenskap over de zak, zodat het zakje vastzit onder de lenskap

Voilà en nu fotograferen maar

Als je even pauzeert gewoon van regenkap wisselen (een ander vuilniszakje dus )
                                  Thanks voor de tip, interesting! Ik dacht al aan de mouw van 'n regenjas.

Comment

• Op de ring hebben ze blijkbaar 2-3 meter hoge afsluitingen gezet. Zijn er eigenlijk nog plaatsen waar ge kunt fotograferen?

Of anders wordt het een perskaart .... zou ge die kunnen loskrijgen als ge geen zelfstandige zijt?
                                    Porsche 997 S

Comment

• Hoe is't met de D3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                        Hoe is't met de D3?
                                        Goe, goe
                                        Ons laatste tripke Disney: http://www.mirrorshades.be/dlrp/
                                        Porsche 997 S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                                          Op de ring hebben ze blijkbaar 2-3 meter hoge afsluitingen gezet. Zijn er eigenlijk nog plaatsen waar ge kunt fotograferen?

Of anders wordt het een perskaart .... zou ge die kunnen loskrijgen als ge geen zelfstandige zijt?
                                          Voor op de ring heb'k daar nog niet van gehoord. Freelance is dat niet te krijgen, je moet al voor 'n erkend medium werken.

Comment

Working...
                                          X