Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenZelfs ne 400d kan tegen regen
Comment
-
Pussies!1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenZelfs ne 400d kan tegen regenOorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichteneen camera kan idd echt wel tegen veel hoor... ksta regelmatig in de regen te fotograferen. Zolang je er ook geen uren in staat en je camera achteraf goed afdroogt kan dat allemaal niet zo'n kwaadOorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk BerichtenHeb ook al dikwijls in de regen gestaan met 30D, gewoon een deftig zeemvel kopen en op je camera en lens leggen vanboven en dan heb je quasi geen druppels erop.
Ik ken teveel mensen die hun toestel verloren zijn in de regen. Michael Reichmann (www.luminouslandscape.com) is vorig jaar met 20-30 fotografen naar Antartica getrokken en daar zijn meerdere camera's gesneuveld (ook D2X en 1DsII)
Ik fotografeer tijdens regenbuien alleen met een plastieken hoes rondom mijn camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenIk fotografeer tijdens regenbuien alleen met een plastieken hoes rondom mijn camera
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk BerichtenHeb ook al dikwijls in de regen gestaan met 30D, gewoon een deftig zeemvel kopen en op je camera en lens leggen vanboven en dan heb je quasi geen druppels erop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenNeen, het kan allemaal wel kwaad.
Ik ken teveel mensen die hun toestel verloren zijn in de regen. Michael Reichmann (www.luminouslandscape.com) is vorig jaar met 20-30 fotografen naar Antartica getrokken en daar zijn meerdere camera's gesneuveld (ook D2X en 1DsII)
Ik fotografeer tijdens regenbuien alleen met een plastieken hoes rondom mijn camera
als je zoals ik zei geen uren aan een stuk in de regen staat, een zeemvel gebruikt en je camera achteraf goed droogwrijft kan 't allemaal niet zoveel kwaad... ik ken erg veel sportfotografen die zo werken en geen enkele heeft ooit al problemen gehad. Maar als je met omstandigheden als antartica afkomt natuurlijk das weer iets totaal anders hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenrood: enough said
als je zoals ik zei geen uren aan een stuk in de regen staat, een zeemvel gebruikt en je camera achteraf goed droogwrijft kan 't allemaal niet zoveel kwaad... ik ken erg veel sportfotografen die zo werken en geen enkele heeft ooit al problemen gehad. Maar als je met omstandigheden als antartica afkomt natuurlijk das weer iets totaal anders hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenVocht kruipt overal in, en als het daar dan nog eens kan bevriezen kan ik me voorstellen dat je materiaal dan stuk gaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenwhat did I just say?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenJij de grote lijnen, ik de details? ok?
nuja @ SUpermasj: elk zijn mening hé... m'n pa en ik gaan al altijd zo te werk als ik zeg en nog heel veel mensen die ik ken en niemand heeft tot nog toe ooit problemen gehad maar ge kunt altijd pech hebben natuurlijk. Als gij u veiliger voelt met een plastic hoes rond je camera is dat je goed recht en ben ik wel de laatste die dat gaat afbreken, elk heeft zo z'n manier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenOok niet alles kan ik me voorstellen, een kennis van me doet dit langst het circuit ook, heeft veel last van condens/vocht binnen die plastieken hoes.Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenEen echt lederen zeemvel is nog altijd het beste, idd .
Neen, geen echte regenkap kopen, veel te duur en minder goed dan mijn systeem
Men neme één doorizchtig plastieken zak (vuilniszak, 5 of 10 l)
Men controlere deze op gaatjes (effe opblazen)
Snij een gat in de zak in de bodem, ietsje kleiner als je frontelement
Trek de zak met de opening over de camera
Draai de lenskap over de zak, zodat het zakje vastzit onder de lenskap
Voilà en nu fotograferen maar
Als je even pauzeert gewoon van regenkap wisselen (een ander vuilniszakje dus )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenNeen, geen echte regenkap kopen, veel te duur en minder goed dan mijn systeem
Men neme één doorizchtig plastieken zak (vuilniszak, 5 of 10 l)
Men controlere deze op gaatjes (effe opblazen)
Snij een gat in de zak in de bodem, ietsje kleiner als je frontelement
Trek de zak met de opening over de camera
Draai de lenskap over de zak, zodat het zakje vastzit onder de lenskap
Voilà en nu fotograferen maar
Als je even pauzeert gewoon van regenkap wisselen (een ander vuilniszakje dus )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenHoe is't met de D3?
Ons laatste tripke Disney: http://www.mirrorshades.be/dlrp/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk BerichtenOp de ring hebben ze blijkbaar 2-3 meter hoge afsluitingen gezet. Zijn er eigenlijk nog plaatsen waar ge kunt fotograferen?
Of anders wordt het een perskaart .... zou ge die kunnen loskrijgen als ge geen zelfstandige zijt?
Comment
Comment