Vandaag was ik in de Standaard Boekhandel, en toch maar eens gekeken of er interessante boeken over fotografie lagen. "Digitale Fotografie Voor Dummies" leek me één van de mindere boeken (gaat teveel over welke camera, welke printer, photoshop e.d.). Ik heb "Scott Kelby over Figitale Fotografie" gekocht. Dat boek leek me, na wat doorbladeren, het meest over het eigenlijke fotografiewerk te gaan.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenHeb sinds gisteren een EOS 400D met 18-55 lens,
nu nog veel oefenen, boekje lezen, en geduld hebben...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenProficiat, have fun!
heb eens zitten kijken voor een 70-300, is dit aan te raden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichtenheb wel al gemerkt dat de 18/55 heel beperkt is,
heb eens zitten kijken voor een 70-300, is dit aan te raden?
De mijne is 'n half jaar oud.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenHeb sinds gisteren een EOS 400D met 18-55 lens,
nu nog veel oefenen, boekje lezen, en geduld hebben...1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenTuurlijk, wacht nog 'n maandje. Dan maak ik u 'n prijsje.
De mijne is 'n half jaar oud.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichtensigma, tamron, canon?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenCongrats en veel plezier ermee Die 18-55 valt al bij al nog mee hoor je kan daar ook zeer leuke foto's mee maken.
heb al een beetje zitten experimenteren op manueel, maar nog niet alles is me duidelijk, boekje nog eens doorbladeren, niemand van omgeving gent die een initiatie geeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenCanon 70-300 F4-5.6 IS
70-300 f 4.0-5.6 189€ (is dit zo een slechte lens? wat zijn de verschillen met de canon en vanwaar dit toch wel zeer grote prijsverschil?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten539€ nieuwprijs, ik denk dat ik toch voor een tamron ga,
70-300 f 4.0-5.6 189€ (is dit zo een slechte lens? wat zijn de verschillen met de canon en vanwaar dit toch wel zeer grote prijsverschil?
Je betaalt de naam mee, maar de bouwkwaliteit is allicht ook beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenWaar haal je die 539? Konijnenberg is goedkoper hoor (BULK).
Je betaalt de naam mee, maar de bouwkwaliteit is allicht ook beter.
Tamron bij Konijnenberg: 141.34€
dat is toch een HEEL groot prijsverschil...
Voor dat verschil (332.32€) koop je nog verschillende toebehoren bij, toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichtenniemand van omgeving gent die een initiatie geeft?
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichtenwat zijn de verschillen met de canon en vanwaar dit toch wel zeer grote prijsverschil?
1. canon (je betaalt dus idd wat mee voor de naam)
2. iets beter bouwkwaliteit in dit geval en ik denk optisch ook iets beter
3. imagestabilizer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichtenidd, 523.66 - 50€ cb = 473.66€
Tamron bij Konijnenberg: 141.34€
dat is toch een HEEL groot prijsverschil...
Voor dat verschil (332.32€) koop je nog verschillende toebehoren bij, toch?
Ik neem enkel maar Denniske's 75-300 (Tamron) als voorbeeld, de lens verliest verfschilfertjes enz. en het is nu niet dat Dennis niet voorzichtig is met zen materiaal.
Het prijsverschil is groot, dat wel.
Toebehoren: Zonnekap en uv-filter will do the trick.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtencanon is duurder want:
3. imagestabilizer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niki Bekijk Berichtenvraag eens aan fredje voor wa uitlef AWVDVD, die heeft mij ook wa uitleg gegeven over onze 350D....
Nicky, tis AMVDVD stuur me eens een sms met fredje zijn tel. nr!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten539€ nieuwprijs, ik denk dat ik toch voor een tamron ga,
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenIk neem enkel maar Denniske's 75-300 (Tamron) als voorbeeld, de lens verliest verfschilfertjes enz. en het is nu niet dat Dennis niet voorzichtig is met zen materiaal.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtengoh daar valt mss wel over te praten
canon is duurder want:
3. imagestabilizer
toch denk ik dat ik ga starten met een tamron...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk BerichtenNicky, tis AMVDVD stuur me eens een sms met fredje zijn tel. nr!
check pm
Comment
Comment