Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    Mijn EOS 450D is gisteren aangekomen. Nu nog wachten tot we op reis vertrekken (nog 3,5 weken) eer ik hem kan gebruiken. Ik wou eerst wachten tot op mijn verjaardag zelf, maar tegen dan zijn we al een week op reis vertrokken, dus allicht dat ik de doos mag openen als we ter plekke zijn aangekomen.
    Ik ben benieuwd!
    Dat moet tegenvallen. Proficiat allesinds

Comment

Moet je daar zelf batterijen in stoppen??? Voor een grote batterijhouder, vind ik zoiets dan toch vrij veel kosten. Ik hoop dat de batterijen er alleszins bijgeleverd worden.
      fotomateriaal kost nu eenmaal veel geld.
      hoewel ik momenteel al een een week in low budget mode zit. Eos 400D + 50mm + Lenmark batterij en een 2Gb CF Extreme III kaartje. Goedkoper kan bijna niet , toch niet in mijn fotozak

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
        Dat moet tegenvallen. Proficiat allesinds
        Tja. Ik heb de doos nog niet gezien hoor. Mag niet hé.
        Mijn vriendin heeft de rekening dinsdag pas betaald, geloof ik, en gisteren lag de camera met lens en geheugenkaart al bij haar thuis. Dat gaat snel bij sommige postorderbedrijven.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
          hoewel ik momenteel al een een week in low budget mode zit. Eos 400D + 50mm + Lenmark batterij en een 2Gb CF Extreme III kaartje. Goedkoper kan bijna niet , toch niet in mijn fotozak
          Mja. Ik ken uw lens nu wel niet, maar de rest is zelfs bij mij duurder. En ik ben een echte beginner.
          Je hebt allicht nog wel een ander cameratje ook liggen.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

en uw 70-200 dan?

Comment

• gisteren en vandaag heel wat uitgeprobeert, er zitten aardige plaatjes bij

nu mijn vraag, bestaat er een simpel fotobewerkingsprogramma waar je bv een kader rond je foto kan plaatsen, en waar je eventueel enkele effecten kan doorvoeren? online beschikbaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichten
                gisteren en vandaag heel wat uitgeprobeert, er zitten aardige plaatjes bij

nu mijn vraag, bestaat er een simpel fotobewerkingsprogramma waar je bv een kader rond je foto kan plaatsen, en waar je eventueel enkele effecten kan doorvoeren? online beschikbaar?
                bordermaker voor de kadertjes, picasa voor lichte bewerkingen. Verwacht geen superkwaliteit bij die bewerkingen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                  bordermaker voor de kadertjes, picasa voor lichte bewerkingen. Verwacht geen superkwaliteit bij die bewerkingen.
                  bedankt

Comment

Mja. Ik ken uw lens nu wel niet, maar de rest is zelfs bij mij duurder. En ik ben een echte beginner.
                    Je hebt allicht nog wel een ander cameratje ook liggen.
                    Nope ik heb enkel maar een 400D. Mijn 50mm kost iets van een 85€ ofzo. Je moet niet duur gerief kopen om van fotografie te kunnen genieten .

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                    en uw 70-200 dan?
                    Dat is de setup die ik nu al 2 weekjes gebruik... Mijn 70-200 en al de rest ligt mooi weg. Ik wil gewoon een tijdje enkel met die prime werken om te weten of primes me liggen. Ik vind het echt leuk werken tot nu toe dus waarschijnlijk komt er dan één van de weken een nieuwe lens bij mijn verzamelingetje

Comment

Ik vind het echt leuk werken tot nu toe dus waarschijnlijk komt er dan één van de weken een nieuwe lens bij mijn verzamelingetje
                      85 f/1.2?
                      1991 Mazda MX-5 NA
                      Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                      www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Hallo,

ik ben echt gefascineerd geraakt door jullie fotokunsten
                        en heb zowaar ook de microbe te pakken gekregen.
                        Bij deze dus graag jullie mening over een goed fototoestel voor een beginner,
                        maar toch voldoende mogelijkheden...

Heb hier ook nog een Vivitar 400mm lens liggen
                        en zou graag hebben dat die er ook op zou passen
                        2009 BMW E91 320d
                        2002 BMW E46 M3
                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                          Hallo,

ik ben echt gefascineerd geraakt door jullie fotokunsten
                          en heb zowaar ook de microbe te pakken gekregen.
                          Bij deze dus graag jullie mening over een goed fototoestel voor een beginner,
                          maar toch voldoende mogelijkheden...

Heb hier ook nog een Vivitar 400mm lens liggen
                          en zou graag hebben dat die er ook op zou passen
                          welke vatting heeft die Vivitar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                            welke vatting heeft die Vivitar?
                            Weet ik nu zelf niet onmiddellijk meer,
                            maar kweet wel dat hij past op het (oud) fototoestel dat ik hier nog liggen heb:
                            een canon A-1...
                            2009 BMW E91 320d
                            2002 BMW E46 M3

Comment

Weet ik nu zelf niet onmiddellijk meer,
                              maar kweet wel dat hij past op het (oud) fototoestel dat ik hier nog liggen heb:
                              een canon A-1...
                              de huidige canoncamera's hebben een andere vatting, namelijk de EF-vatting... enige manier dat je dat objectief dus kan gebruiken op een digitale camera is met een adapterring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                85 f/1.2?
                                nope, korter dan mijn 50mm, want dat vind ik iets te ver voor gewoon rond te lopen.

Comment

nope, korter dan mijn 50mm, want dat vind ik iets te ver voor gewoon rond te lopen.
                                  35 f/1.4 dan?
                                  1991 Mazda MX-5 NA
                                  Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                  www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                                    de huidige canoncamera's hebben een andere vatting, namelijk de EF-vatting... enige manier dat je dat objectief dus kan gebruiken op een digitale camera is met een adapterring
                                    Ah ok. Maar het zal dus evengoed werken of niet?
                                    Heb hier al een foto gevonden van die lens op een canon 400d

voorstellen voor camera graag?
                                    2009 BMW E91 320d
                                    2002 BMW E46 M3

Comment

Ah ok. Maar het zal dus evengoed werken of niet?
                                      Heb hier al een foto gevonden van die lens op een canon 400d

voorstellen voor camera graag?
                                      ja objectief zal even goed werken met zo'n adapterring hoor!
                                      Een 400D lijkt me zeker een goed starterstoestel!

Comment

• Ja lijkt me ook wel, alleen kost die nog serieus wat geld, ook na de lancering van de 450d.
                                        Andere evenwaardige maar goedkopere alternatieven die ik misschien kan overwegen?
                                        2009 BMW E91 320d
                                        2002 BMW E46 M3

Comment

Ja lijkt me ook wel, alleen kost die nog serieus wat geld, ook na de lancering van de 450d.
                                          Andere evenwaardige maar goedkopere alternatieven die ik misschien kan overwegen?
                                          http://www.fotokonijnenberg.be/produ..._product=50947 vrees wel dat een adapterring iets moeilijker te vinden gaat zijn daarvoor

Comment

Working...
                                          X