Oorspronkelijk geplaatst door Beta
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Digitale hoek
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenMoet je daar zelf batterijen in stoppen??? Voor een grote batterijhouder, vind ik zoiets dan toch vrij veel kosten. Ik hoop dat de batterijen er alleszins bijgeleverd worden.
hoewel ik momenteel al een een week in low budget mode zit. Eos 400D + 50mm + Lenmark batterij en een 2Gb CF Extreme III kaartje. Goedkoper kan bijna niet , toch niet in mijn fotozak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenDat moet tegenvallen. Proficiat allesinds
Mijn vriendin heeft de rekening dinsdag pas betaald, geloof ik, en gisteren lag de camera met lens en geheugenkaart al bij haar thuis. Dat gaat snel bij sommige postorderbedrijven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenfotomateriaal kost nu eenmaal veel geld.
hoewel ik momenteel al een een week in low budget mode zit. Eos 400D + 50mm + Lenmark batterij en een 2Gb CF Extreme III kaartje. Goedkoper kan bijna niet , toch niet in mijn fotozak
Je hebt allicht nog wel een ander cameratje ook liggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtenfotomateriaal kost nu eenmaal veel geld.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AMVDVD Bekijk Berichtengisteren en vandaag heel wat uitgeprobeert, er zitten aardige plaatjes bij
nu mijn vraag, bestaat er een simpel fotobewerkingsprogramma waar je bv een kader rond je foto kan plaatsen, en waar je eventueel enkele effecten kan doorvoeren? online beschikbaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichtenbordermaker voor de kadertjes, picasa voor lichte bewerkingen. Verwacht geen superkwaliteit bij die bewerkingen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenMja. Ik ken uw lens nu wel niet, maar de rest is zelfs bij mij duurder. En ik ben een echte beginner.
Je hebt allicht nog wel een ander cameratje ook liggen.
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichtenen uw 70-200 dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenIk vind het echt leuk werken tot nu toe dus waarschijnlijk komt er dan één van de weken een nieuwe lens bij mijn verzamelingetje1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Hallo,
ik ben echt gefascineerd geraakt door jullie fotokunsten
en heb zowaar ook de microbe te pakken gekregen.
Bij deze dus graag jullie mening over een goed fototoestel voor een beginner,
maar toch voldoende mogelijkheden...
Heb hier ook nog een Vivitar 400mm lens liggen
en zou graag hebben dat die er ook op zou passen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenHallo,
ik ben echt gefascineerd geraakt door jullie fotokunsten
en heb zowaar ook de microbe te pakken gekregen.
Bij deze dus graag jullie mening over een goed fototoestel voor een beginner,
maar toch voldoende mogelijkheden...
Heb hier ook nog een Vivitar 400mm lens liggen
en zou graag hebben dat die er ook op zou passen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtenwelke vatting heeft die Vivitar?
maar kweet wel dat hij past op het (oud) fototoestel dat ik hier nog liggen heb:
een canon A-1...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenWeet ik nu zelf niet onmiddellijk meer,
maar kweet wel dat hij past op het (oud) fototoestel dat ik hier nog liggen heb:
een canon A-1...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten85 f/1.2?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichtennope, korter dan mijn 50mm, want dat vind ik iets te ver voor gewoon rond te lopen.1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichtende huidige canoncamera's hebben een andere vatting, namelijk de EF-vatting... enige manier dat je dat objectief dus kan gebruiken op een digitale camera is met een adapterring
Heb hier al een foto gevonden van die lens op een canon 400d
voorstellen voor camera graag?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenAh ok. Maar het zal dus evengoed werken of niet?
Heb hier al een foto gevonden van die lens op een canon 400d
voorstellen voor camera graag?
Een 400D lijkt me zeker een goed starterstoestel!
Comment
-
Ja lijkt me ook wel, alleen kost die nog serieus wat geld, ook na de lancering van de 450d.
Andere evenwaardige maar goedkopere alternatieven die ik misschien kan overwegen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenJa lijkt me ook wel, alleen kost die nog serieus wat geld, ook na de lancering van de 450d.
Andere evenwaardige maar goedkopere alternatieven die ik misschien kan overwegen?
Comment
Comment