Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
    35 f/1.4 dan?
    Dat denk ik niet.

35 of 28mm, F2.0 of F2.8

Ben er nog niet goed uit. Als er mensen zijn met reeds ervaring van deze lens mogen altijd iets laten weten. Hoe meer ik erover lees en te weten van kom hoe beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
      Ja lijkt me ook wel, alleen kost die nog serieus wat geld, ook na de lancering van de 450d.
      Andere evenwaardige maar goedkopere alternatieven die ik misschien kan overwegen?
      Ik zou de 400D aanraden, die kost rond de 500 euro met kitlens 18-55mm dacht ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
        http://www.fotokonijnenberg.be/produ..._product=50947 vrees wel dat een adapterring iets moeilijker te vinden gaat zijn daarvoor
        En voor de 400d gemakkelijker of niet?
        2009 BMW E91 320d
        2002 BMW E46 M3
        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Op dpreview.com staat nu een review van de EOS 450d. Hij is uiteraard niet perfect, maar komt er toch wel zeer positief uit.
          Dat ding ligt dus gewoon bij mij thuis op de kast, en ik moet nog 3,5 weken wachten eer de doos open mag.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
            http://www.fotokonijnenberg.be/produ..._product=50947 vrees wel dat een adapterring iets moeilijker te vinden gaat zijn daarvoor
            HELL NO! niet doen. Dat ding gaat niet lager dan iso 200 en op 400 heb je al teveel ruis.
            1991 Mazda MX-5 NA
            Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
            www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

HELL NO! niet doen. Dat ding gaat niet lager dan iso 200 en op 400 heb je al teveel ruis.
              echt hé! Ik werk nu regelmatig met Nikon D60 en ik vind mijn Canon 400D nog altijd stukken beter. De ruis op zo'n nikon is echt erg...

Comment

• Gewoon uit interesse hoor: hoe zit het dan met een D80?
                120d Hatch Edition Sport

Comment

²²²²²

Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                  echt hé! Ik werk nu regelmatig met Nikon D60 en ik vind mijn Canon 400D nog altijd stukken beter. De ruis op zo'n nikon is echt erg...
                  Ik heb ook al een paar keer een D70 vastgehad, en ik kon er echt langs geen kanten mee werken. Zal wel een kwestie van gewoonte zijn denk ik, maar toch.

Die ruis heb ik nog niet echt gemerkt eerlijk gezegd, maar het zal wel kloppen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                    Gewoon uit interesse hoor: hoe zit het dan met een D80?
                    G 55 AMG zei dat hij met die van hem toch ook deftig wat last heeft van ruis...

Maar met mijn 350D moet je toch ook niet op ISO800 of 1600 beginnen werken hoor. Maar veel hangt ook af van de sluitertijd, hoe hoger die is hoe meer ruis je hebt.

Comment

• De huidige generaties Nikon's , incluis de D80 , D60 enz zijn echt wel goed op het vlak van ruis hoor, als je heel veel last hebt van ruis zal het eerder aan het manneke achter de camera liggen dan de camera zelf... Zo correct mogelijk belichten is de boodschap hé, als ik met m'n 5D of 1D een beeld te veel onderbelicht en achteraf moet optrekken krijg je ook heel veel ruis hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                        G 55 AMG zei dat hij met die van hem toch ook deftig wat last heeft van ruis...

Maar met mijn 350D moet je toch ook niet op ISO800 of 1600 beginnen werken hoor. Maar veel hangt ook af van de sluitertijd, hoe hoger die is hoe meer ruis je hebt.
                        Dus hopelijk heb ik een goeie keuze gemaakt met mijn 450d, want eerlijk gezegd, ik heb niet echt naar andere merken gekeken.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Dus hopelijk heb ik een goeie keuze gemaakt met mijn 450d, want eerlijk gezegd, ik heb niet echt naar andere merken gekeken.
                          Is ook niet echt nodig hoor.

Comment

Is ook niet echt nodig hoor.
                            Oef.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                              Zo correct mogelijk belichten is de boodschap
                              Kan je zoiets leren? Ik heb me er zelf nooit in verdiept.

Nog een vraag, weet niet of je met deze toestellen ervaring hebt, maar is een 450D qua ruis veel beter dan de 350D?

Comment

Nog een vraag, weet niet of je met deze toestellen ervaring hebt, maar is een 450D qua ruis veel beter dan de 350D?
                                Ik heb hier vorige week of zo ergens een link gepost waar je de vergelijking tss de G9, EOS 400D, EOS 450D, EOS 40D en (ik dacht) de EOS 1D kunt zien.
                                De 450D scoort blijkbaar beter dan de 400D.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik heb hier vorige week of zo ergens een link gepost waar je de vergelijking tss de G9, EOS 400D, EOS 450D, EOS 40D en (ik dacht) de EOS 1D kunt zien.
                                  De DSLR's verbeteren continu he, de 450d is beter maar de 400d is ook nog goed.

Comment

Zou maar erg zijn als het niet zo was hè. (nieuwer is in de meeste gevallen nog altijd beter)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                      En voor de 400d gemakkelijker of niet?
                                      ik vermoed van wel, adapterringen voor die oude canonvattingen naar nieuwe EF-vatting om te zetten zullen wss wel makkelijker te vinden zijn dan adapters oude canonvatting naar nikonvatting

Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk Berichten
                                      Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
                                      tja hij vroeg iets goedkopers dan een 400D, tenzij je ook tweedehands kijkt heb je dan al niet veel opties meer hoor... D40 is ook niet m'n favoriete camera maar slecht zou ik die nu ook niet noemen voor een beginner.

Comment

• Hmm, waarom zou je zoiets niet kunnen leren ? Wat mij betreft staat en valt goede fotografie met correct belichten, weten wanneer je welke metering gebruikt, in welke situaties je moet over of onderbelichten! Ervaring is hierin een niet onbelangrijk item, niettegenstaande er in Raw converters veel mogelijk is qua belichting is een goed belichte foto nog steeds het beste uitgangspunt me dunkt .

Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

Comment

• Dus belichting is het juiste evenwicht vinden tussen sluitertijd en ISO? Of...

Comment

Working...
                                          X