Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk Berichten
    Dat is de setup die ik nu al 2 weekjes gebruik... Mijn 70-200 en al de rest ligt mooi weg.
    Kan die met de zonnekap erop gemonteerd (niet andersom) weg in dat tasje?

Comment

• iemand hier die ervaring heeft met de tamron 17-50 F2.8 lens ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door daan330 Bekijk Berichten
        iemand hier die ervaring heeft met de tamron 17-50 F2.8 lens ?
        M’n schoonbroer heeft er zo eentje op z’n 30D, optisch best een mooi ding hoor, voldoende scherp in elk geval. Wel mindere bouwkwaliteit, iets trager en luidruchtiger dan de duurdere Canon 17-55 IS. Een aanrader wat mij betreft als standaard zoomlens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
          Kan die met de zonnekap erop gemonteerd (niet andersom) weg in dat tasje?
          dat denk ik niet.... ik zal dat is vanavond controleren, maar ik vrees ervoor.
          Ik vind dat zakje ook niet echt handig, goed om thuis gewoon weg te leggen, maar mijn gerief steekt altijd in mijn fotozak en daar geraakt zo'n zakje met brede amper buigzame onderkant niet in

Comment

echt hé! Ik werk nu regelmatig met Nikon D60 en ik vind mijn Canon 400D nog altijd stukken beter. De ruis op zo'n nikon is echt erg...
            Maar waar ruis een probleempuntje is bij Nikon, maakt het weer goed in bouwkwaliteit. Zeker in die klasse van camera's voelt een Canon xxxD aan als speelgoed tov de Nikon variant.

Alleszins ik fotografeer zo goed als ruisvrij met m'n D3 tot ISO3200. De nieuwe goedkopere generatie Nikons zullen hier zeker baat bij krijgen.
            Porsche 997 S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
              M’n schoonbroer heeft er zo eentje op z’n 30D, optisch best een mooi ding hoor, voldoende scherp in elk geval. Wel mindere bouwkwaliteit, iets trager en luidruchtiger dan de duurdere Canon 17-55 IS. Een aanrader wat mij betreft als standaard zoomlens.
              Bedoel je niet de 18-55 IS of de 17-70 IS?

Edit:
              Nope je zei het goed. Ik had beter éérst ge-Google-d.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                Bedoel je niet de 18-55 IS of de 17-70 IS?
                tenzij ik iets gemist heb bestaat er geen 17-70 IS? Wel een 17-85 IS natuurlijk.
                Audidriver is trouwens juist, 17-55 IS 2.8 bestaat weldegelijk!

Comment

• 17-55 IS 2.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                    tenzij ik iets gemist heb bestaat er geen 17-70 IS? Wel een 17-85 IS natuurlijk.
                    Audidriver is trouwens juist, 17-55 IS 2.8 bestaat weldegelijk!
                    Idd, ik bedoelde de 17-85 IS.
                    En de rest: ik had mijn post aangepast.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

dat denk ik niet.... ik zal dat is vanavond controleren, maar ik vrees ervoor.
                      Ik vind dat zakje ook niet echt handig, goed om thuis gewoon weg te leggen, maar mijn gerief steekt altijd in mijn fotozak en daar geraakt zo'n zakje met brede amper buigzame onderkant niet in
                      Doen!

Kan je trouwens in dat tasje ook nog filters enz. kwijt?

Comment

ik had mijn post aangepast.
                        ik was sneller

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan Bekijk Berichten
                          ik was sneller
                          Als je even snel bent met je camera, dan zal ik misschién respect voor u beginnen krijgen.

120d Hatch Edition Sport

Comment

Als je even snel bent met je camera, dan zal ik misschién respect voor u beginnen krijgen.

Ik zou de Laurent niet uitdagen op dat gebied.

Hell, ik denk net terug aan de 6 uren van Spa... heb toen z'n 70-200 F2.8 L kunnen jatten terwijl 'ie lastiggevallen werd door die wespen...

Lomperik dat'k ben .

Comment

Doen!

Kan je trouwens in dat tasje ook nog filters enz. kwijt?
                              ik weet niet of je hetzelfde tasje als ik voorheb, maar je bedoelt toch de pouch die erbij zit hé?

De 70-200 met zonnekap geraakt niet in het zakje. Als je ze omdraait geraakt ze er wel gemakkelijk in en kan je er nog een UV filter insteken met doosje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten
                                Maar waar ruis een probleempuntje is bij Nikon, maakt het weer goed in bouwkwaliteit. Zeker in die klasse van camera's voelt een Canon xxxD aan als speelgoed tov de Nikon variant.

Alleszins ik fotografeer zo goed als ruisvrij met m'n D3 tot ISO3200. De nieuwe goedkopere generatie Nikons zullen hier zeker baat bij krijgen.
                                hmmm, een cam van 3500 euro vergelijken met eentje van 500 , tja... maakt ie dan 7 keer betere beelden
                                Nikon is op z'n amateur dslr's een pak beter geworden maar ze halen nog steeds niet op vlak van ruis met Canon, maar dat komt wel daar ben ik zeker van. Het enthousiasme onder de jarenlange Nikon gebruikers is natuurlijk normaal, de stap die ze gemaakt hebben met hun D300 en D3 is immens in vergelijking met wat er beschikbaar was, maar als je ziet wat een 5D bvb 3 jaar geleden al presteerde dan weet je genoeg hé. Volgens mij zal Sony binnen afzienbare tijd zich ook serieus met Nikon en Canon gaan mengen op dat vlak, hopelijk worden de prijzen er beter door maar eerlijk gezegd vrees ik daar ook nog voor

Comment

ik weet niet of je hetzelfde tasje als ik voorheb, maar je bedoelt toch de pouch die erbij zit hé?

De 70-200 met zonnekap geraakt niet in het zakje. Als je ze omdraait geraakt ze er wel gemakkelijk in en kan je er nog een UV filter insteken met doosje.

Hmm, blijkbaar een andere dan ik voorheb...

Bij de 70-200 F2.8 zit zo'n halve rugzak meen ik met te herrineren.

Bedankt allesinds!

Comment

Hmm, blijkbaar een andere dan ik voorheb...

Bij de 70-200 F2.8 zit zo'n halve rugzak meen ik met te herrineren.

Bedankt allesinds!
                                    een halve rugzak? Daar heb ik mijn twijfels over... bij mijn 17-40 is daar ook maar een net gepast zakje bij hoor.

Vraag eens aan F40fan of Vr-Vr hé...

Comment

een halve rugzak? Daar heb ik mijn twijfels over... bij mijn 17-40 is daar ook maar een net gepast zakje bij hoor.

Vraag eens aan F40fan of Vr-Vr hé...
                                      Tis de deze!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Catscratch Bekijk Berichten

de sluiter van die D60 maakt wel een mooier geluid, maar voor de rest vind ik niet direct een betere afwerking hoor. Ligt misschien aan mij.

Ruisvrrij op 3200 zoveel haal ik nog niet met die D60. Ik heb het ruis nog niet echt supergoed kunnen testen, maar ik dacht wel dat ik al wat last had vanaf 800 en op 1600 overdreven.

Comment

de sluiter van die D60 maakt wel een mooier geluid, maar voor de rest vind ik niet direct een betere afwerking hoor. Ligt misschien aan mij.
                                          Metaal(magnesium etc.) vs. plastic zoals bij Canon?

Comment

Working...
                                          X