Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Digitale hoek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Een Canon D70s

Is dat dan een 350 met de chip van een D70s ?

Denk wel dat je Nikon D70s bedoelt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter
      Vetzakske
      ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman
        Een Canon D70s

Is dat dan een 350 met de chip van een D70s ?

Denk wel dat je Nikon D70s bedoelt
        ah ja, kan ook zijn was echt een leuk ding... spijtig dat die dingen zo duur zijn, voor dat geld koop ik me al een aardige pc...
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Voor wie zich nog eens op het salon wil wanen : http://www.360sights.com/

360° fotografiewerk , mooi gedaan !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CCD
            Voor wie zich nog eens op het salon wil wanen : http://www.360sights.com/

360° fotografiewerk , mooi gedaan !
            gigantisch cool! hoe doen ze dat eigenlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krulle
              gigantisch cool! hoe doen ze dat eigenlijk
              Fototoestel op statief met een zogenaamde "panokop" , hiermee kan je naargelang de breedhoek van de lens om de X-graden je camera ronddraaien , je neemt dus foto's vanuit een centerpunt ( je draait ook dmv die panokop rond het brandpunt van je lens ) , dan met speciale software alles aan elkaar stichen .

Comment

Fototoestel op statief met een zogenaamde "panokop" , hiermee kan je naargelang de breedhoek van de lens om de X-graden je camera ronddraaien , je neemt dus foto's vanuit een centerpunt ( je draait ook dmv die panokop rond het brandpunt van je lens ) , dan met speciale software alles aan elkaar stichen .
                wel super dat alles dan past. bvb dat er geen halve mensen opstaan en zo ...

Comment

• Weet er iemand wat de maximale capaciteit is voor een CF-kaart in een Canon Powershot A60? Ze zeggen dat hij werkt met eender welke CF Type I, maar tot welke grootte gaat Type I?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen
                    Weet er iemand wat de maximale capaciteit is voor een CF-kaart in een Canon Powershot A60? Ze zeggen dat hij werkt met eender welke CF Type I, maar tot welke grootte gaat Type I?
                    hmm geen flauw idee eigenlijk; dat schijnt niet makkelijk terug te vinden te zijn... ofwel was het max 1GB ofwel max 2GB. Bij type 2 zijn er grotere kaarten omdat die met FAT32 werken.

Comment

• cf type 1 gaat tot 8gig en type twee is een soort harddrive met een draaiend schijfje wat deze trager en niet volledig schokbestendig maakt.
                      Type 1 is door dat deze met een chip werkt veel sneller en heeft geen last van schokken.
                      Maar type twee is dan weer een stukje goedkoper per meg.
                      Er zijn wel ouderetoestellen dat fat32 niet ondersteunen!
                      Opletten is de bootschap en vragen aan de verkoper.
                      Nissan QQ driver.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe
                        cf type 1 gaat tot 8gig en type twee is een soort harddrive met een draaiend schijfje wat deze trager en niet volledig schokbestendig maakt.
                        Type 1 is door dat deze met een chip werkt veel sneller en heeft geen last van schokken.
                        Maar type twee is dan weer een stukje goedkoper per meg.
                        Er zijn wel ouderetoestellen dat fat32 niet ondersteunen!
                        Opletten is de bootschap en vragen aan de verkoper.
                        Ik dacht dat dit dan een zogenaamde microdrive was ?

Comment

Ik dacht dat dit dan een zogenaamde microdrive was ?
                          dit dacht ik ook
                          CF type I en II werken op dezelfde manier dacht ik en een microdrive heeft een draaiend schijfje of vergis ik me?

Comment

• Microdrive is een andrere naam voor cfII je kan ze ook herkennen om dat ze dikker zijn.
                            Worden veel gebruikt in mp3 spelers.
                            Nissan QQ driver.

Comment

• Ik heb een vraag.
                              Binnen een maand verjaar ik en ik krijg een digitale camera.
                              Wat is(zijn) de beste in prijs/kwaliteit tussen 150 en 200 euro??
                              Liefst met li-ion batterij(dus geen AA batterijen, of is dat wel goed?)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jurbe
                                Microdrive is een andrere naam voor cfII je kan ze ook herkennen om dat ze dikker zijn.
                                Worden veel gebruikt in mp3 spelers.
                                ah thx voor de verduidelijking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911
                                  Ik heb een vraag.
                                  AA-batterijen zijn beter, gewoon om het feit dat ze goedkoper zijn dan de duurdere merk-li-on-battijeren (wat een woord ) en je ze overal kan krijgen.

voor je camera dan: ik zou zeggen de canon A520 of nikon CP 5600 (of 4600)
                                  2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cé911
                                    Ik heb een vraag.
                                    li-ion is idd wel te verkiezen boven AA-batterijen wegens langere levensdure en kortere laadtijd.
                                    Aan welke criteria moet het toestel voldoen? Heb je bepaalde voorkeuren voor merken of juist in tegendeel merken die je liever niet wil? Wat met enkel een budget kan ik niet zoveel doen hé kga er dan eens voor kijken; zo enorm veel toestellen zijn er niet in de prijsklasse vrees ik maar er zullen wel enkele goeie te vinden zijn mits wat opzoekingswerk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
                                      AA-batterijen zijn beter, gewoon om het feit dat ze goedkoper zijn dan de duurdere merk-li-on-battijeren (wat een woord ) en je ze overal kan krijgen.

voor je camera dan: ik zou zeggen de canon A520 of nikon CP 5600 (of 4600)
                                      excuseer? Je gaat met toch niet vertellen dat je gewone AA-batterijen gaat gebruiken voor een fototoestel? Das in no time uit en moet lang opladen; als je voor AA-batterijen gaat zou ik zeggen pak zeker Ni-Mh (iets duurder en je hebt een speciale lader nodig maar als je een toestel koopt dat met zulke batterijen werkt zit dat er meestal wel bij) Maar het beste blijven toch Li-ionbatterijen (maar of er echt veel toestellen met li-ionbatterijen in uw prijsklasse zitten vrees ik wat voor...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door F40fan
                                        excuseer? Je gaat met toch niet vertellen dat je gewone AA-batterijen gaat gebruiken voor een fototoestel? Das in no time uit en moet lang opladen; als je voor AA-batterijen gaat zou ik zeggen pak zeker Ni-Mh (iets duurder en je hebt een speciale lader nodig maar als je een toestel koopt dat met zulke batterijen werkt zit dat er meestal wel bij) Maar het beste blijven toch Li-ionbatterijen (maar of er echt veel toestellen met li-ionbatterijen in uw prijsklasse zitten vrees ik wat voor...)
                                        ik gebruik idd Ni-MH's, heb er zo'n hele hoop liggen (van 1800mAh & 2300mAh) en die gaan zeer lang mee (in mijn sony W5 toch). kosten gemiddeld €15 voor 4 batterijen. (dan heb je nog geen lader ma bon). gewone alkalines moet je idd niet gebruiken voor een digicam, da's pure geldverspilling.

anyways: li-ons vind ik zeer ongemakkelijk: meestal heb je maar zo één batterij en als die op is, dan heb je nix meer, terwijl je (zoals ik hiervoor al aanhaalde) gewone oplaadbare batterijen (Ni-Mh's dus) overal kan verkrijgen. ook de kostprijs van zo'n li-on batterij is niet nix, terwijl je zelfs in de aldi voor €5 4 oplaadbare batterijen hebt...

en idd, in de goedkopere digicams zal je geen li-ons aantreffen...

edit: bij mijn sony zaten idd 2 NiMh's met lader er bij, maar bij de meeste zit dat er niet bij (toch zeker niet bij de goedkopere modellen)
                                        2015 BMW F11 520dA

Comment

• Inderdaad, hier heb ik een Sony DSC-W7 en die batterijen gaan bij normaal 'vakantiegebruik' een dag of drie mee... Ik vind dat alvast lang genoeg, en opladen gaat ook redelijk vlot...

Comment

Working...
                                          X